Aihe: Mielipidekysely
1 2
Da Make
09.02.2007 00:17:53 (muokattu 09.02.2007 00:18:02)
Varmasti moni näkee puketumisestani ainakin yhden asian:
"Tuo ei katsonut kotoa lähtiessään peiliin."
Katso omat plussasi täältä! "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
gorgonoidi
09.02.2007 14:40:05 (muokattu 09.02.2007 14:41:24)

Siten kuin niistä tuntuu. Taisi mennä ohi jotain, juurihan lainaamassasi tekstissä sanottiin, että tuollaisia luokitteluja ei pitäisi tehdä ollenkaan.

Tälläisissa keskusteluissa saa käyttää sarkasmia :)
vai?

Edit: Miäshän otti koko jutun tosissaan.
L4t3
20.02.2007 20:03:01
Emmää tiiä. Pukeutukoot kukin miten huvittaa.

Tiedä sitten, miten esim. meikäläinen pukeutuisi musiikkimaun mukaan. Maanantaina nahkarotsi ja farkut, tiistaina liituraitapuku, vai?

Voin ihan hyvillä mielin sanoa, musiikkimakuni ei selviä vaatteistani. Eikä minulla ole erityisempää tarvetta julistaa tiettyjä genrejä, vaikka muutama bändipaita kaapista löytyykin.
ANtTIKRISTUS
21.02.2007 22:08:46
Ite pidin joskus yläasteaikoina skeittikenkiä, leveitä housuja joita roikutin, huppareita, lautailutakkia ja lippapipoa väärinpäin. Kuuntelin aika paljon black ja death metalia ynnä muuta räimettä... kuuntelen siis vieläkin aika paljon edellämainittua musaa.

Nykyään mun vaatemaku on ehkä miehistynyt, mutta toi edellinen juttu oli sen ajan muotivillitys.
http://www.mikseri.net/artists/?id=55001
harrygeorge
22.02.2007 10:24:38
Eli pitääkö teidän mielestänne vaatteiden kuvata täysin sitä millaisesta musiikista pidätte?

Kääntäen voisi kysyä, pitääkö musiikkimaun vastata henkilön käyttämiä vaatteita. Henkilökohtaisesti näen hyvin vähän yhtäläisyyksiä vaatteiden ja musiikin välillä.

Vähän sama kuin miettisi sopiiko auton pölärit olohuoneen sohvan kanssa yhteen.
Kivi ja sämpylä
Metallica mies
22.02.2007 12:37:54
mielestäni on hölmöä että on jotkut pukeutumis "pakot" et pitää miettiä että "en voi pistää valkoista paitaa, joku voi vaikka ajatella että en kuuntele heviä!" itse pukeudun niinkuin itse mukavasti/tyylikkäästi näen.
kusta kiukaalle!
komposti
02.03.2007 22:55:19
Käytän vain ruskeita, vihreitä ja mustia yksivärisiä vaatteita ilman minkään valtakunnan logoa. Enpä koe niiden viestivän millään tavalla miun musiikkimausta yhtikäs mitään.

Jokainen kuitenkin luultavasti pyrkii pukeutumaan itsensä näköisesti, ja jos musiikkimaku on niin suuri osa ihmisen identiteettiä niin mikäs siinä.
muikkuja, perkele!
Nidhöggr
03.03.2007 00:43:10
Ennen minäkin käytin suht löysiä farkkuja, skeittikenkiä ja Bronxin, Mic Macin tai jonkun muun huppareita, vaikka kuuntelin jo silloin black/death metalia. Nykyään on tuo pukeutuminen vähän "metallistunut": Musta Maltanristi- tai Burzum-huppari, mustat farkut, maiharit ja musta, pitkä villakangastakki.
Ei minun mielestäni sillä ole suurta väliä, pukeutuuko musiikkimakunsa mukaan.
Se tosin olisi vähän epäilyttävää jos joku Madonnan fani laittaisi joka aamu corpsepaintin ja nahkatakin selässä koreilisi Pentagrammi.
Krää-ähh.
Ritsie
03.03.2007 01:10:31
Sitä päälle mikä tuntuu ja näyttää hyvältä. Joskus se on tuulihousut, joskus farkut. Joskus on päällä bändipaitaa, joskus tarjouskopasta löytynyt punainen t-paita.
"Sinä Oksanen oisit erinomainen sinne Big Brotheriin. Vaikket keltään pillua saiskaan, niin ainakin oisit kiinnostunu niistä asioista" - Harri Ahonen
Jmvk
03.03.2007 02:46:56 (muokattu 03.03.2007 02:48:50)
Ei. Pidän juuri sellaisia vaatteita ettei minusta uskosi mihin genreen minut luokitellaan. Välillä kyllä pidän tummia vaatteita och bändipaitaa ja rotsia jolloin minusta tunnistaa että rankemman musiikin kuuntelija.

Nykyään käytän kaikennäköisiä muotifarkkuja ja normaalia reisitaskuhousuja, paitoina nyt talvella pidän villapaitoja ja neuleita, kesällä sitten jotain normaaleja seppälän, H&M:n ym. pitkähihaisia paitoja.

Uskosinpa että moni jos kävelee vastaan kadulla niin ei ekana arvele minua miksikään hevariksi. Amikseksi ennemmin. Mutta kun on pitkä tukka... Voi tulla hämmentäviäkin mielipiteitä :D "onks toi nyt sitten hevari vai amis, pukeutuu kuin amis mutta omistaa hevarin letin?"

Edit. Sitä päälle mikä tuntuu ja näyttää hyvältä. Joskus se on tuulihousut, joskus farkut. Joskus on päällä bändipaitaa, joskus tarjouskopasta löytynyt punainen t-paita.

Sama periaate. Pukeudun mihin huvittaa ja mikä vaan näyttää hyvältä. Ja mikä tietysti tuntuu hyvältä.
Katottiin joku sellanen "kalevala-filmi", siin muijat paljasteli itteensä ym. Huomas kyllä että oli suomalaista tekoo; perse paljaana niin siinä on suomalainen leffa valmis.
DVD-SOITIN
03.03.2007 11:54:48
No, minä edustan tätä metallisempaa laitaa maailman musiikki-ihmisistä, ja pukeudun kyllä sen mukaisesti että sen näkee. Ehkä aatteidensa mukainen pukeutuminen ei ole MUST, mutta kyllähän se jonkinsortin vannoutuneisuudesta kielii.
Warras
11.03.2007 13:18:45
pukeudun mieleisiini vaatteisiin, sellaisiin missä viihdyn ja tunnen oloni mukavaksi...
yleensä ne vain sitten sattuvat olla aikalailla heavy ja metalli painotteisia...
yleensä bändipaita, mustat housut (farkut, reisarit, omatekemiä vaatteita... )
kejuja, niittejä ja sen sellaista...
kyllä minusta huomaa heti minun musiikkimieltymykseni, mutta mitäs tuosta... minä olen se mikä olen ja thats it! =)
Leper Messiah
11.03.2007 13:28:10
nojaa, itse pukeudun tummiin vaatteisiin, mustat farkut ja mokoma-huppari ovat yleinen vaatetus. mutta silti voin kuunnella vaikka bostonia, chicagoa ja kansasia.

ja keikalla voin vetää heviä pmmp-paita päällä jos huvittaa.
pukeutuu miten haluaa. aina. kaikki.

Punttisika #3 Runkku monsteri #4
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)