konehes 26.02.2007 22:41:33 | |
---|
Tuossahan oli myös uutta musiikkia. Ainakin jotain kitaratunnelmointia kammen kera ja jatsibiisikin oli tainnut saada uusia sävyjä. cherub with heavy metal machine |
aivokuolio 26.02.2007 22:48:24 | |
---|
Tuossahan oli myös uutta musiikkia. Ainakin jotain kitaratunnelmointia kammen kera ja jatsibiisikin oli tainnut saada uusia sävyjä. Jooh, 2. kauden kunniaksi. Ja sarjan alkuun oli lisätty still-kuva isosta pölkystä! On se ison mualiman meininkiä. 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
Ali 27.02.2007 07:59:56 | |
---|
Toivottavasti niissä tulevissa Frostinkin ohjaamissa jaksoissa on tätä yliluonnollista tavaraa paljon. Onko näin? Jani The Rock? Joku? Frost ei ole ohjannut kuin ekan seasonin viimeisen jakson. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
carnation 27.02.2007 10:28:56 | |
---|
|
Bonesaw 27.02.2007 11:14:44 | |
---|
Frost ei ole ohjannut kuin ekan seasonin viimeisen jakson. Ai katos. Niimpäs onkin. Joo'o |
Tunttone 27.02.2007 15:07:54 | |
---|
jeps... Twin Peaks leffa. Perustuu tapahtumiin ennen sarjaa. Ei kannata katsoa ennen sarjan loppuun katsomista. Onkos tämä elokuva myös katsomisen arvoinen? |
Jani The Rock 27.02.2007 15:08:38 | |
---|
Onkos tämä elokuva myös katsomisen arvoinen? Ehdottomasti. Your funeral, my trial. |
Tellervo 27.02.2007 17:25:56 | |
---|
Alkujakso oli kyllä hemmetin hauska, mutta siinä lopussa mua rupesi oikeasti pelottamaan ja ahdistamaan, piti sulkea telkkari :| Ei tuollaista ennen nukkumaanmenoa, ei... "Minäkin pelkäsin, kunnes keksin laittaa punaisen viitan." |
Kärpäsruoska 02.03.2007 11:56:26 | |
---|
Kirpputorilta tarttui mukaani Laura Palmerin salainen päiväkirja. Ei välttämättä tule olemaan elämäni lukukokemus, mutta eipä 80 sentin hintakaan riistoa liene. Pitäisi vain tietää, lukeako tuo ennen Fire Walk with Men katsomista vai sen jälkeen, vai onko noiden kahden järjestyksellä mitään väliä. Ja ei, en aio tehdä kumpaakaan ennen koko sarjan näkemistä. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34
S.M.A.K. |
Jani The Rock 02.03.2007 17:07:46 | |
---|
Pitäisi vain tietää, lukeako tuo ennen Fire Walk with Men katsomista vai sen jälkeen, vai onko noiden kahden järjestyksellä mitään väliä. Ja ei, en aio tehdä kumpaakaan ennen koko sarjan näkemistä. Sanoisinpa melkeen että jälkeen, noin niinkuin fiilispohjalta. No murhahan se on aina mielessä mutta rokataan nyt ensin. |
Monennessa jaksossa tuo murhaaja tulee ilmi? Vai onko senkin paljastaminen hirttotuomioon oikeuttava spoileri? |
Invader 03.03.2007 10:50:55 | |
---|
Kyllä se on. Ei mitään spoilerilta vaikuttavaakaan tänne, kiitos. Itse katson tuota nyt ekaa kertaa ja kyllä, koukkuunhan tässä on jäänyt. Tuossa sarjassa on jotain sellaista omaa mitä ei muissa sarjoissa ole vastaan vielä tullut. Tai sitten ei.. |
Prog 03.03.2007 11:28:39 | |
---|
Seuraavan jakson Lynch on myöskin ohjannut, mutta sen jälkeen hänen seuraava ohjaamansa jakso on enää sarjan päätösjakso. Onhan tuossa välissä vielä yksi jakso, jonka Lynch on ohjannut. |
moottorisaha 03.03.2007 16:06:09 (muokattu 03.03.2007 16:06:57) | |
---|
^Kakkoskauden seiskajakso, eli Lonely Souls. On muuten Twin Peaksin paras jakso. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
DVD-SOITIN 03.03.2007 19:13:39 | |
---|
Aahh, parhautta luvassa. Olin viime sunnuntaina niin kipeä, että jäi Twin Peaks väliin. Eli se tarkoittaa siis sitä, että tänä viikonloppuna saa molemmille päiville ennennäkemättömän jakson, joista toinen vielä extrapitkä! |
Tupuna 04.03.2007 12:36:32 | |
---|
Hei, katsoin eilen Twin Peaksin extrapitkän jakson subilta, mutta nukahdin vahingossa puoleksi tunniksi heräten sitten lopussa Bobin karjumiseen, jolloin show olikin jo ohi. Mitä tapahtui ennen sitä karjaisua? ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! Musiikkiaiheinen blogini: http://tupuna.blogs.fi |
Bonesaw 04.03.2007 13:34:08 (muokattu 04.03.2007 13:39:43) | |
---|
Hei, katsoin eilen Twin Peaksin extrapitkän jakson subilta, mutta nukahdin vahingossa puoleksi tunniksi heräten sitten lopussa Bobin karjumiseen, jolloin show olikin jo ohi. Mitä tapahtui ennen sitä karjaisua? En muista enää tarkkaan,mutta tärkein pointti on varmaan se,että tuo Bobin karjaisu yms. tapahtui sairaalassa makaavan Ronetten unessa. Edit. Mä oon jo tehny tarkat laskelmat siitä,kuka se murhaaja on. Paljastan sitten,että menikö oikein,kun murhaaja tulee sarjassa selville. Joo'o |
heville 04.03.2007 15:58:18 | |
---|
Edit. Mä oon jo tehny tarkat laskelmat siitä,kuka se murhaaja on. Paljastan sitten,että menikö oikein,kun murhaaja tulee sarjassa selville. Onneksi olkoon jos jännitystä vielä on. Aamulehdessä joku ääliö paljasti sen jutussaan jo ennen sarjan alkua. Prkl. Tämä ei ole allekirjoitus, vaan |
DVD-SOITIN 04.03.2007 17:14:17 (muokattu 04.03.2007 17:59:49) | |
---|
Onneksi olkoon jos jännitystä vielä on. Aamulehdessä joku ääliö paljasti sen jutussaan jo ennen sarjan alkua. Prkl. Itsekin tiesin murhaajan jo ennen sarjan alkamista - ennen kuin olin yhtään jaksoa nähnyt. EDIT: Btw, pakko vielä sanoa, että se lattialle makaavalle Cooperille peukkua näyttänyt vanhus herätti kyllä pahat repeilyt. Ehkä oudoin kohtaus ikinä! |
Hannu H. 04.03.2007 18:35:42 | |
---|
EDIT: Btw, pakko vielä sanoa, että se lattialle makaavalle Cooperille peukkua näyttänyt vanhus herätti kyllä pahat repeilyt. Ehkä oudoin kohtaus ikinä! Ei reväyttänyt.. en osaa oikein kuvailla tunnetta, mutta vahvan tunteen se kuitenkin aiheutti. Jotain yhtaikaista huvin, tyrmistyksen, pään hajoamisen ja epätoivon sekamelskaa. |