Aihe: Onko kokemusta Peaveyn Tour sarjasta?
1 2
janne h
28.02.2007 20:32:01 (muokattu 28.02.2007 22:32:28)

Olen etsimässä uutta kunnollista keikkavahvaria ja tuollainen Peaveyn Tour 700 nuppi ja Tour 410 kaappi olisi kiikarissa. Onko noista mitään kokemuksia? Minkälaista suosittelette baarikeikkavehkeeksi? Rämisevillä vehkeillä oon jo ihan tarpeeks soitellu että pienitehoset ei enää kiinnosta. Tarvis olla vähän siellä alapäässäkin potkua.

tour 700
http://www.musik-schmidt.de/osc-sch … turers_id=123&products_id=20548

tour 410
http://www.musik-schmidt.de/osc-sch … /product_info.php?products_id=21321
jvakeva
01.03.2007 16:47:04

itselläni ei ainakaan ole peavey-merkistä yhtään hyvää kokemusta...

trace-elliot on eriasia, vaikka samaa konsernia taitaa ollakkin.

peavey. amerikan lada.
ötzi
01.03.2007 16:59:33 (muokattu 01.03.2007 16:59:55)
Ei mitn
Amiskalla sentään lehmät on pehmeitä
Wilkeson
01.03.2007 17:19:53
itselläni ei ainakaan ole peavey-merkistä yhtään hyvää kokemusta...

trace-elliot on eriasia, vaikka samaa konsernia taitaa ollakkin.

peavey. amerikan lada.

Mä oon kans kuullu pelkkää negatiivista palautetta Peaveysta. En sit tiä mikä niis mättää. Luulis et tänä päivänä jo alkas tulee sellasta tavaraa et toimii.

Ei kuulemma kovinkaan käyttövarmoja , paljon vikoja...Saundista en oo kuullu oikeestaa negatiivisia kommentteja. Mutta toimivuudesta lähinnä ne negatiiviset. Laatu on jollai tapaa huonoo???

Siinä mieles vaikee lähtee sanoo ku en omista enkä oo ikinä omistanu mitään Peaveyta.

Tääläkää ei taida juurikaan olla porukkaa kellä on Peaveyn bassokamoja. Ei oo kovin kovas suosiossa.

En sit tiä...Valintahan on oma.
Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back
sunder
01.03.2007 17:59:52
Siis onhan noi Peaveyn vanhemmat kamat ilmeisesti todella yleisiä ja kehuttujakin. Näistä uusista en ole kuullut mitään...
"tuo soundi oli niinku ois kissanpennuilla soittanu" -Lemmes
willie
01.03.2007 18:41:49 (muokattu 01.03.2007 18:45:35)
Eipä ole kokemuksia tuosta Peaveyn Tour -sarjasta.

Peaveyn styrkkareita olen käyttänyt viimeiset parikymmentä vuotta, tosin vanhempia 80-luvun vahvareita. Kestäviä ja tehokkaita ovat.

EDIT : Peaveyn käyttäjiä Muusikoiden netissä :

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ts.php?c=35&t=138412&co=120
Bassoa vuodesta 1972.
2541
01.03.2007 21:58:41

Ei kuulemma kovinkaan käyttövarmoja , paljon vikoja...Saundista en oo kuullu oikeestaa negatiivisia kommentteja. Mutta toimivuudesta lähinnä ne negatiiviset. Laatu on jollai tapaa huonoo???

Vanhoista 80-luvun Peavyn komboista ja nuppi/kaappi -yhdistelmistä on sen verran kokemusta, että niitä ei meinaa saada rikki millään. Halusi tai ei.:)
janne h
01.03.2007 22:50:19 (muokattu 01.03.2007 22:52:36)

Saundista en oo kuullu oikeestaa negatiivisia kommentteja

Lähinnä kiinnostaakin tuo äänenlaatu tuossa. Etsin sellaista vahvaria mistä tulee alapäät puhtaasti ja äänestä saa selkeän ja pehmeän potkivat. Metallimaisuus ei oikein kiinnosta. Putkinuppiin ei kuitenkaan oo varaa. Tuossa Peaveyssä vaan kiinnostaisi nuo tehot ja ominaisuudet. Mutta äänet??
Washburn XB-400 & Epiphone Gipson
balzary
01.03.2007 22:57:54

Etsin sellaista vahvaria mistä tulee alapäät puhtaasti ja äänestä saa selkeän ja pehmeän potkivat.

Kustomin Groove bass 1200 voisi olla myös sopiva tuollaiseen soundiin. Sama hintaluokka ja tehot riittää.
jvakeva
02.03.2007 00:44:51

itse en ainakaan mene 80luvun peaveytä kehumaan kestävyydellä.
jvakeva
02.03.2007 01:00:31 (muokattu 02.03.2007 01:02:35)

ja ainakin tko-sarjan comboissa ääni on kun lehmän pieru.

ja huomasitko takaa tekstin "made in china" se luo tiettyä laadun tuntua. :)
Wilkeson
02.03.2007 13:42:48
Vanhoista 80-luvun Peavyn komboista ja nuppi/kaappi -yhdistelmistä on sen verran kokemusta, että niitä ei meinaa saada rikki millään. Halusi tai ei.:)

Se on hyvä et on toiminu jne...mutta Kysymyshän on nyt uusista Peaveyn laitteista...ei 80 luvun vehkeistä.

Ihme ja kumma jos on menny huonompaan suuntaa nykypäivänä.
beissi man
02.03.2007 13:55:00
Se on hyvä et on toiminu jne...mutta Kysymyshän on nyt uusista Peaveyn laitteista...ei 80 luvun vehkeistä.

Ihme ja kumma jos on menny huonompaan suuntaa nykypäivänä.

En pitäisi sitä niin ihmeenä oma 78. Mark III on jenkeissä tehty mutta nykypäivänä ovat ilmeisesti siirtäneet sitä tuotantoa kiinan puolelle ei sillä etteikö kiinasta voisi tullu hyvääkin kamaa
This is my bass. There are many like it, but this one is MINE. My bass is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. My bass without me is useless. Without my bass, I am useless.
Wilkeson
02.03.2007 15:20:54
En pitäisi sitä niin ihmeenä oma 78. Mark III on jenkeissä tehty mutta nykypäivänä ovat ilmeisesti siirtäneet sitä tuotantoa kiinan puolelle ei sillä etteikö kiinasta voisi tullu hyvääkin kamaa

Eli China-jäbät ei osaa tehä samaa laatuu ku USA-jäbät.

China = Paskaa
USA = Jees

Vanhat = jees/paskaa
Uudet = ei osaa kommentoida. Tai toi kyseinen pino...kellää ei oo.
??????????

Mä saan sen verran irti et vanhat on joidenki mielest ok ja joidenki mielest aika paskaa ja uusil ei oo oikee kukaa sen enempää skulaillu.

Itse oon kuullu vaan ja ainoastaan puheita ja sen takii en oikee osaa kommentoida sen enempää paitsi mitä oon kuullu sieltätäältä kommentteja.

Eiköhä se oo taas niin että testaamalla selvii parhaiten. Jos on siihen mahollisuus. Sehä vasta vituttaaki ku/jos iha hazardina menee ja tilaa ja sattuu viel nii et ei soinukkaa omaan korvaa niinku piti.
absqua
02.03.2007 15:24:44
Vanhat peaveyt rokkaa. Mark III tai IV-nuppi tulee joskus hankintaan ihan varmasti.

Tour-sarja näyttää kuvien perusteella erittäin lupaavalta, mutta on niin uusi tuote että tuskin on vielä kovin monella kokemuksia.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Wilkeson
02.03.2007 15:34:43
Vanhat peaveyt rokkaa. Mark III tai IV-nuppi tulee joskus hankintaan ihan varmasti.

Tour-sarja näyttää kuvien perusteella erittäin lupaavalta, mutta on niin uusi tuote että tuskin on vielä kovin monella kokemuksia.

Eli siis testaamaan jos pystyy tai hommaat vaa ja toivotaa parasta et saundaa hyvältä ja toimii.

Samaa mieltä siitä et kuvien perusteella näytti ok:lta mut kuka tietää.
juici
02.03.2007 15:35:02

itse en ainakaan mene 80luvun peaveytä kehumaan kestävyydellä.

Jaa, just ostin TNT-130 combon ja hyvin vörkkii vaikka ulkokuoreltaan on elämää nähnyt. Parempi kun minun pykälää nuorempi TNT-150.
"ensin vähän kika-kikaa ja sitten seuraa tico-ticoa. väliin yks hoho ja huomenna aamulla vituvitu" - efunkelist | "Yritän viettää vuoden 2007 Miitin selvinpäin" -kerho #3
Wilkeson
02.03.2007 18:24:43
No onhan noita muitaki merkkejä.

Onhan niitä kasapäin. Ettimään vaa mieleistä. Kyl se sielt löytyy aika nopeesti. Näil palstoilla on aika paljo mielipiteitä eri merkeistä. sillai että jotai tolkkuu saa näin alkuun.
janne h
02.03.2007 18:30:24

Sulla boondoc näyttäis olevan ampegin vehkeet. Onn tos kattellu myös käytettyä ampegin svt 4x10 kaappia. Onkos noissa ampegeissa minkämoinen soundi?
Washburn XB-400 & Epiphone Gipson
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)