bond 19.12.2003 18:32:22 | |
---|
Mitä mieltä ootte hyvät ihmiset: Pitääkö sinne bassorumpuun välttämättä tunkea jotain vaimentavaa matskua? Jos se kumisee häiritsevästi, niin silloinhan se on vääränlainen (liian iso, väärin viritetty jne. ) kaiken järjen mukaan. Jotkut tuntuvat suhtautuvan koko kapistukseen kuin kummajaiseen; Ekana tungetaan täyteen ja sitten poljetaan kuin mieletön, että saataisiin jotain saundia irti. Kertokaa, oonko ymmärtänyt koko asian ihan väärin. |
-K- 19.12.2003 19:37:42 | |
---|
Tyynyt hevilettiin ja hyvät kalvot+vire tilalle. Itselläni on pyyhe demppaamassa lyöntikalvoa. Ei suotta elämys. |
fifehole 19.12.2003 20:44:17 | |
---|
Kokeile Aquarian impact 2:sta, itse en ainakaan tarvitse minkään muuta demppiä kuin mikä kalvossa on. Ja jos vieläkään ei lopu laita dempattu etukalvo. Head for an eye |
Paas 19.12.2003 21:32:00 | |
---|
Ei laadukkaat rummut mitään extra demppiä tarvitse. Takatukat kunniaan!
Nyt tama power tower räkki myynnissä m.netin torilla! |
Henga 19.12.2003 22:25:01 | |
---|
Ei laadukkaat rummut mitään extra demppiä tarvitse. Totta. Itsellä ei oo mitään demppiä ja skulaa ok. Tietty studiossa on välillä pakko laittaa jotain pientä ettei resonanssi olis niin hirviä.. |
Jaska 19.12.2003 22:33:14 | |
---|
eihän se basari soi basson kanssa jos se on joku matkähdys soundi |
Paas 22.12.2003 17:30:00 | |
---|
Jos demppi on tarpeen on olemassa sellaisia kalvoja joissa on tämä demppi ominaisuus ja silloin se dempaaminen on kontroloidumpaa kuin jonkun tyynyn kanssa. Takatukat kunniaan!
bluesman86 22.12.2003 19:34:53 | |
---|
ostin tossa viime viikolla basariin lyönti kalvoks kirkkaan power stroken ja sinne etu puolelle valkosen evanssin(vastaava kun ambasador). kyllä jytkää hyvi. Rock Rock |
jussiohman 22.12.2003 20:12:57 | |
---|
Kyllä mulla on rättiä ja tyynyä pasarissa. Vaikka miten virittää, resonoi se liikaa mun makuun. Sellanen märkä naps on miellyttävämpi kuin joku jazz tummmpss. Meillä on PA, meillä on bussi, niitä ei meiltä kukaan vie. |
Joku vaa 22.12.2003 22:10:28 | |
---|
Miten vaa ikinä itte tykkää pitää. Mulla ei oo muuta ku sellaset setin mukana tulleet demppikalvot ja aquarianin lätkä eikä mitää sisällä. Hyvin toimii ja jos sinne jotai pistää nii ei soi enää tarpeeksi. Tosin demppillä ja ohuilla kalvoilla saa aika mukavan soundin kanssa. Pääasiahan on että soundi miellyttää. Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |
Mikko A 23.12.2003 01:03:12 | |
---|
Mulla on bassarin sisällä semmonen Remon tyyny, sille on semmoset vasitut "muistilukot"kin jotka tarrautuu siihen rummun sisäpintaan kiinni. Tuli kaupan päälle kun ostin Powerstroke 3 setin (etu- ja takakalvo) Thomannilta. Lisäksi kaupan päälle tuli Falam Slami ja 14" coated ambassador. Tais tulla vieläpä halvemmaksi ostaa tuo setti kuin että olis ostanu erikseen ne kalvot... "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
lkx 23.12.2003 01:07:42 | |
---|
Ei sinne bassariin välttämättä mitään tarviikkaan. Jos on vaikka valmiiks demppaavat kalvot, esim. Powerstroke 3 tms. niin hyvän soundin saa ilman mitään erillistä vaimennusta. Omasta kannustani lähtee sopiva jytinä yllä mainitulla lyöntikalvolla (resokalvo on taman perus, siinäkin vaimenninrengas) ja pohjalla on kapea pala vaahtomuovia. Rankemmassa musassa, kun on paljon nopeitakin tuplajuttuja, pysyy homma selkeemmin kasassa kun on vähän dempattu. There is no spoon... |
ltg 23.12.2003 09:29:42 | |
---|
Mulla ei ole basarissa mitään, koska kalvot demppaavat tarpeeksi, ja pidän sillä tavalla vähän soivasta basarista. Koko on 22", ja kalvoina ovat Evans eq2 ja musta powerstroke ilman mikkireikää. Mielestäni jytää varsin kivasti. Ok, kuiske kuuluu, kuuluuko, no kuuluu kuuluu keksiukko. |
Paas 23.12.2003 10:53:00 | |
---|
Powerstroke 3:nen on hyvä kalvo. Takatukat kunniaan!
jussijoe 25.12.2003 13:45:55 | |
---|
Powerstroke 3:nen on hyvä kalvo. mutta älkää ees ajatelko laittavanne sitä virveliin jokainen tsänssi on mahdollisuus |
|
Paas 25.12.2003 18:45:14 | |
---|
mutta älkää ees ajatelko laittavanne sitä virveliin Nyt mulle tuli sellanen virvelin kalvo eikä se tosiaan oikein ole löytänyt tietään sydämeeni. Täytyy vielä viritellä tarkemmin ja hakea sitä oikeaa soundia. Jos ei löydy niin vittuun koko kalvo sitte. Pistin eilen uudet kalvot tomeihin, kirkkaat emperorit. Takatukat kunniaan!
Mikko A 25.12.2003 19:22:11 | |
---|
http://www.music123.com/Item/?itemno=86364 Mulla on tommonen. Se kiinnityssydeemi on tosi näppärä. En ainakaan mitään valittamista ole tuosta löytänyt, tosin en oo nyt uusien kalvojen kans ilman sitä yrittänykkään soittaa, että en tiedä, kuinka hyvin se varsinaisesti sitten vaikuttaa. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Wiitala 25.12.2003 19:50:51 (muokattu 25.12.2003 19:52:49) | |
---|
Mä oon kyllä sitä mieltä että basari saakin jytkiä kunnolla. Itsellä 20"x18" basari, jossa lyöntikalvona valkoinen Remon Powerstroke 3. Ei siinä kyllä kummemmin enää demppiä tarvitse. Ja jos hätätilanne tulee, niin pyyhe toimii hyvin. Löysin muuten alkusyksystä basarikeissistä basistimme ikivanhan kaulahuivin, joka joskus äänittäessä tökättiin basariin. Tuo koko basarin valtaava demppilötjäke ainakin pysyy paikoillaa roudatessaankin. Mutta ihan kotoakin löytyy kyllä yhtä hyviä demppiratkaisuja. Hulderihu, dra de på skogjen du! |
fifehole 25.12.2003 21:36:18 | |
---|
Tietääkös joku noista valmiista demppareista? Vanhemmat lähtee jenkkeihin niin ajattelin tilata jotain pikkusälää uusin Tama Iron Cobra Power Glide tuplien lisäksi(ahh, taivas :): http://www.music123.com/item/?itemno=52083&match=1 http://www.music123.com/Item/?itemno=86364 Mitä IC:t maksaa jenkeissä? Olen itse lähdössä parinviikon päästä californiaan ja voisin tuoda itselleni tuliaisia. Joku väitti että esim. Lars Ulrich signature snare(turkkipeltti) maksais vain 300$. Head for an eye |