Aihe: Bathory
1 2
DooMaster
02.07.2007 12:26:49

Mulle kolahtaa kaikki Bathoryn levyt. Jopa nämä "vihatut" Requiem ja Destroyer of the Worlds. Octagonia en oo vielä hankkinut, mutta pitänee sekin jossain vaiheessa käydä ostamassa.
Messiah of Malevolance
mikkoyy
02.07.2007 14:50:36
Blood, fire, deathin lainasin joskus kirjastosta ja kyllä se on ainakin sen 50 kertaa pyörinyt ympäri.
Lönnrot
02.07.2007 16:19:00 (muokattu 02.07.2007 16:19:45)

Ei koskaan mikään ykkössuosikki, mutta The Returnin pariin tulee joskus aina palattua, siihen on saatu hyvin tallennettua nuoruuden uhma ja riipivä meininki.
Viikinki-osastosta (Hammerheart, TOTG) tulee välillä häiritsevästii mieleen Manowar, mutta matsku jotenkin ei vaan uppoa.
Debyytin kappaleista taas löytyy mielestäni paremmat versiot Jubileum I & II - kokiksilta.
Colaphobia : The irrational fear of being crushed to death by a falling pop machine.
L4t3
30.08.2007 18:29:51
Omistaakos kukaan muuten noita Quorthonin soololevyjä? Käsittääkseni Q:n soolotuotanto on aika rokkipainotteista(!?). Onkohan noita miten laajasti saatavilla?

Bathory oli helvatan tykki bändi. Bläkki-Bathory on kovinta, mutta viikinki-meininkikin uppoaa meikäläiseen. Q:n puhtaat vokaalit eivät ole koskaan häirinnieet, vaikka mies olikin rääkymisessä omiaan.
Hevarit tappaa räpärit.
Rumpali Rölli
04.09.2007 11:35:02
Tämä bändi on kyllä aivan mainio. Olen kuunnellut bathorya jo viitisen vuotta, ja vielläkään en ole kyllästynyt.
Bathorylta löytyy niin kunnon mäiskettä ja menoa, kuin hidasta ja vakaata sekä rauhallista. Hieno mies joka osasi soittaa soittimia ja luoda jotain sellaista mistä moni vain unelmoi. Kappaleissa on aina vahva meno ja tunne eikä kappaleet jätä ketään kylmäksi.

Bathoryn varsinainen Black Metal kausihan on nuo Bathory, The Return...... ja Under the Sign of the Black Mark. Sittemminhän Tomas (Kuolinkirjoituksessa Ace Börje Forsberg) alkoi tuottamaan Viking Metallia ja siinä välissä vähän nopea tempoisempaa Black Thrashiä.
Kaikinpuolin aivan fantastinen bändi ilman Quorthonin kaltaisia neroja ei Black Metal kovinkaan hyvin olisi päässyt maineeseen.

(R.I.P. 02.17.1966 - 7 Kesäkuuta .2004, Sydän kohtaus)
Where the darkness and lightness collides There i shall stand There is the place i am..
JIRPPI
29.05.2011 21:20:12
Huom! Olet kirjoittamassa yli 1363 päivää vanhaan ketjuun!

Niin olen. Kysyn nyt vaan, että onko noi Requiem ja Octagon teidän mielestä ostamisen arvosia levyjä. Monet jostain syystä vihaa niitä, mut sillä perusteella mitä oon ite kuunnellu yuotubesta vaikuttais olevan ihan hyviä levyjä.

Toimii muuten mulla sekä se black thrash että viking metal -levyt.
Jeszse
30.05.2011 08:05:41
JIRPPI: Huom! Olet kirjoittamassa yli 1363 päivää vanhaan ketjuun!

Niin olen. Kysyn nyt vaan, että onko noi Requiem ja Octagon teidän mielestä ostamisen arvosia levyjä. Monet jostain syystä vihaa niitä, mut sillä perusteella mitä oon ite kuunnellu yuotubesta vaikuttais olevan ihan hyviä levyjä.

Toimii muuten mulla sekä se black thrash että viking metal -levyt.

Octagon oli muistaakseni just se joka ei muhun iskeny ollenkaan. Samoin ku Blood on Ice. Requiemista ei oo muistikuvia kyl just nyt. Mä ite kyl tykkäänki enemmän kolmesta ekasta levystä. Blood Fire Death on viel ihan suht kovaa tavaraa, mut niinku aiemmin on usein mainittu, Quorthonin puhdas laulu tappaa fiiliksen niin pahasti et levyt jää kesken.
This fourth fellow superman position with terrifying crowbar. MIAS shouted: "Now leave me, Satan!"
JIRPPI
30.05.2011 19:19:10
Jeszse: Octagon oli muistaakseni just se joka ei muhun iskeny ollenkaan. Samoin ku Blood on Ice. Requiemista ei oo muistikuvia kyl just nyt. Mä ite kyl tykkäänki enemmän kolmesta ekasta levystä. Blood Fire Death on viel ihan suht kovaa tavaraa, mut niinku aiemmin on usein mainittu, Quorthonin puhdas laulu tappaa fiiliksen niin pahasti et levyt jää kesken.

Joo, kolme ekaa mullakin toimii parhaiten. Quorthonin puhdas laulu ei tosiaan oo mitään kovin hyvää, mut ite tykkään ainaki Hammerheartista.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)