Aihe: Idols 2007 ..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
ap78
01.03.2007 07:51:55

huoh..tää aihe on näköjään kaluttu loppuun.
Maikkarin sivuilla voi jatkaa näitä ikäkeskusteluja.Siellä on muutkin salaliittoteorialaiset,tervemenoa..
tanjuli
01.03.2007 09:30:21
En pelkästään sulle nillitä, mutta onhan se helvetin helppoa täältä nimimerkin ja suttuisen omakuvan takaa lytätä maan rakoon jokainen 16-vuotias, joka elää unelmaansa ja antaa kaikkensa koko kansan edessä. Toivottavasti sulle ei kukaan sanonut, kun hait sinne opinahjoon, ettei kannata edes yrittää, ei susta siihen ole.

Onhan se helvetin helppoa. Jotenkin tulee nyt semmoinen olo, että vaikka toimisin passikuvan ja täysien henkilötietojen kanssa täällä niin olisit ihan yhtä vihainen ja loukkaantunut. Tiedoksesi - kirjoitan vain sellaisia asioita joiden takana voin seisoa, sillä mun oikea henkilöllisyys on todella helppo kaivaa esille.

Jännä ettet pelkästään mulle nillitä, kun tällä on näköjään tekemistä on mun opiskelujen tai opiskelemattomuuksien kanssa? Tai sen kanssa mitä mulle on sanottu tai oltu sanomatta? Haluaisitko valaista asiaa? Jos viittaat siihen että "jos sulle on noin sanottu niin sun pitäisi tietää paremmin, ettet itte olis niin julma" tai "jos sulle ei oo sanottu niin et voi tietää miten tommonen arvostelu voi sattua" niin voi elämä. Jos Idols olisi ollut silloin kun mä olin 16, olisin varmasti hakenut, en tiedä millä lopputuloksella. Jos saisin 26-vuotiaana itsenäni antaa neuvon 16-vuotiaana Idolsiin menneelle itselleni niin sanoisin että ÄLÄ MENE, ET OLE VIELÄ VALMIS. Onneksi Idolsia ei ollut silloin kun mä olin 16, niin ei tartte. Sai tehdä omat virheensä ihan muualla kun valtakunnallisessa televisiossa, ja sai rauhassa muuttua, kehittyä ja kasvaa.

Jännä sinänsä että kukaan ei älähdä vastaavasta keskustelusta missikisojen yhteydessä. Kummallakin ohjelmalla kun on täysin sama formaatti.

Mulla ei ole mitään sitä vastaan että 16-vuotias laulaa loistavasti ja antaa kaikkensa koko kansan edessä ja elää unelmaansa. Ongelma tulee siinä kun ns. unelman osuus loppuu ja se muuttuu duuniksi, enkä ole sitä mieltä että 16-vuotias on oletusarvoisesti kypsä hanskaamaan semmosia hommia mitä eteen tulee. Toki aina löytyy niitä jotka ovat valmiita mutta suurin osa on kuitenkin vielä lapsia, jotka kyllä ovat valmiita ja tarpeeksi "kypsiä" idolina olemisen hyviin puoliin mutteivät niihin huonoihin. Ja laulutaidossakin on niin monta muuta puolta kuin vire tai saundi.

Ihmetyttää, että nuoria kannustetaan hommiin, joihin ne ei välttämättä ole tarpeeksi valmiita (esim. aikuiselämä), ja sit kun ne saa semmosta palautetta mitä 10 vuotta vanhempi sais automaattisesti, kauhistellaan sitä miten joku voi lapselle sanoa noin. Idolskeskustelu on ylipäätänsäkin niin paljon lempeämpää kuin moni muu laulukilpailuarvostelu ja -keskustelu tässä maassa, että melkein naurattaa. Jokainen musiikin ammattiopiskelija on saanut idolsin tasoiset paskat niskaan monta kertaa ja tulee saamaan. Ero on siinä haluaako saada paskaa niskaan julkisuudessa vai ei - missikisavertaukseen palatakseni missikisat vrt. mallihommat. Epämiellyttävä vs. raadollinen. Idols on vielä epämiellyttävän puolella. Jos ei ole valmis raadolliseen niin ei kannata leikkiä ton epämiellyttävän kanssa, varsinkin jos epämiellyttävyydestä selviämisen palkkiona voi olla tuo raadollisuus.

Edit: Sinun suosikkisi muuten lauloi nuotin vierestä finaalissa. Olisikohan pitänyt ottaa joku alaikäinen hänen tilalleen?

Minun suosikkini, kuka hän on? Finaali, onko se jo tullut? Ai, laulaako joku tuolla nuotin vierestä, en oo huomannutkaan!

Kenenkään semifinalistin levyä en ostaisi, jos semmoiset puskisivat nyt markkinoille. Muutaman semifinalistin kohdalla odotan suurella mielenkiinnolla minkälaisia ovat muutaman vuoden päästä, aikuisempina ja selkeämmin oman linjansa hahmottavina muusikkoina.

Kun argumentointi ja inttäminen loppuu, mennään henkilökohtaisuuksiin. Toivottavasti palataan pian edes inttämisen tasolle.
[i hear voices but at least they're on tune]
insight
01.03.2007 10:12:41
huoh..tää aihe on näköjään kaluttu loppuun.
Maikkarin sivuilla voi jatkaa näitä ikäkeskusteluja.Siellä on muutkin salaliittoteorialaiset,tervemenoa..

Heh =D Noi salaliittoteoriahössötykset alkaa tuntua jo tahattomalta muotivillitykseltä. Tai no tahattomuudesta en tiedä.
http://www.halla-aho.com/scripta/vaaliasiaa.html
VoiceUser
01.03.2007 12:11:00
"Varsinkin kun aiemmin moni todella hyvä laulaja on saanut ihan uskomatonta kommenttia tyyliin "sä et ole sisäistänyt ton kappaleen sanomaa, kun et ole viettänyt viikkoa suljetun paperitehtaan pihalla mietiskelemässä, millainen vaikutus tällä tapahtumalla on kansantaloudelle seuraaavan viiden vuoden sisällä." Jotain rajaa!"

":) En ollut kans uskoa korviani. Toivottavasti kukaan ei aio laulaa Mombasaa tai vastaavaa, ettei tarvitse lähteä parin vuoden safarille Afrikkaan, jotta voisi eläytyä biisin tunnelmaan niin että esitys kelpaisi tuomareillekin."

"Pakko kyllä sanoa että kyseisen esityksen aikana mieleeni tuli täsmälleen sama ajatus kuin tuomareilla.
Eiväthän he sanoneet, että joku tapahtuma pitää omakohtaisesti ja konkreettisesti kokea jotta niistä voi laulaa uskottavasti. Mutta kyseistä laulajaa vaivasi sama ongelma, kuin useimpia nais-iskelmälaulajia."

Itse en ollut koskaan kuullut koko kappaletta ennen ko esitystä idolsissa. Tekstit eivät sen vuoksi merkinneet minulle vielä mitään tuossa vaiheessa, kun keskityin kuuntelemaan tuota esityksen musiikillista puolta. Sen luulisi kuitenkin olevan joka tapauksessa paljon tärkeämpi asia, kun on kyseessä melko kokematon esiintyjä.

Esiintyminen on tietenkin ammattilaiselle hyvin merkittävä osa duunia, mutta ko laulajan esityksessään tekemä virhe on melko helposti korjattavissa. Hymy (ainakin henkinen sellainen) olisi itselläkin herkässä, jos pääsisin noin hyvän bändin säestämänä TV- esiintymiseen ensimmäistä kertaa.

Kokonaisuutena äänestystulos oli mielestäni ko pienryhmässä kansalta nappisuoritus.

Mutta kuten sanoit, naisiskelmälaulajat eivät ole useinkaan mitään mukavaa katsottavaa. Alkaa ainainen tekohymy nyppiä...
fifi
01.03.2007 17:32:49

Kun argumentointi ja inttäminen loppuu, mennään henkilökohtaisuuksiin. Toivottavasti palataan pian edes inttämisen tasolle.

Niinpä.

Eiköhän mennä asiallisuuksiin välillä! ;)
Ad surdas auras canere
markkuliini
01.03.2007 18:14:26 (muokattu 01.03.2007 18:14:59)

Itse en ollut koskaan kuullut koko kappaletta ennen ko esitystä idolsissa. Tekstit eivät sen vuoksi merkinneet minulle vielä mitään tuossa vaiheessa, kun keskityin kuuntelemaan tuota esityksen musiikillista puolta. Sen luulisi kuitenkin olevan joka tapauksessa paljon tärkeämpi asia, kun on kyseessä melko kokematon esiintyjä.

Kyllä se tekstikin on osa sitä musiikillista tulkintaa ka kokonaisuutta, ja ainakin omalla osallani se miten laulaja tulkitsee tekstiä on juuri se ratkaiseva tekijä mikä erottaa ihan kivan laulamisen ihokarvoja nostattavasta elämyksestä. Ja eihän Idoliksi olekaan aihetta raakileilla. Eli tämä mainittu esitys oli juurikin osastoa ihan-kiva-muttei-koskettava.

Esiintyminen on tietenkin ammattilaiselle hyvin merkittävä osa duunia, mutta ko laulajan esityksessään tekemä virhe on melko helposti korjattavissa.

Tämä on aivan totta, ja hyvä kun tuomaristo siitä kilpailijalle sanoi, niin hän voi sen itse ensin ainakin tiedostaa ja ehkä tehdäkin asialle jotain.

Kokonaisuutena äänestystulos oli mielestäni ko pienryhmässä kansalta nappisuoritus.

En muista kuka kyseisestä pienryhmästä meni jatkoon, mutta tämä kyseinen "Milla"-biisin esittäjähän se ei siis ollut. Omasta mielestäni kaikkien paitsi yhden semifinaalin jatkajat ovat olleet aivan selviä tapauksia. Viimeisessä semifinaalissa Milja (virheineen kaikkineen) onnistui nostamaan kirjaimellisesti minulta ihokarvat pystyyn tulkinnallaan ja se ei ole vähän se. Varsinkin kun esityksessä oli selviä puutteita niin jotain taikaa siinä oli pakko olla että itselleni tuli tuollainen rektio siitä.

Mutta kuten sanoit, naisiskelmälaulajat eivät ole useinkaan mitään mukavaa katsottavaa. Alkaa ainainen tekohymy nyppiä...

Eipä vissiin. :)
ap78
01.03.2007 19:26:02

Miljasta kuullaan vielä.Siitä voisin lyödä vetoa..
Mullakin tuli kylmähiki POSITIIVISELLA tavalla miljan vedosta..
Tasapaino
01.03.2007 20:51:46 (muokattu 01.03.2007 20:52:07)
Onhan se helvetin helppoa. Jotenkin tulee nyt semmoinen olo, että vaikka toimisin passikuvan ja täysien henkilötietojen kanssa täällä niin olisit ihan yhtä vihainen ja loukkaantunut. Tiedoksesi - kirjoitan vain sellaisia asioita joiden takana voin seisoa, sillä mun oikea henkilöllisyys on todella helppo kaivaa esille.

En mä sun henkilöllisyyttä tarkoittanut, käsitit koko pointin väärin. Yksinkertaisuudessa tarkoitin sitä, että laitapa sinä äänityksiä laulustasi ja esityksistäsi tänne, niin m.net voi haukkua, ettet ole vielä musiikkialalle valmis. Vähän sama asia kuin muka-yhteiskuntatietäjät-ja-parantajat haukkuvat mielipidepalstoilla päättäjät ja lopun aikansa sitten ovat tekemättä mitään asioiden hyväksi. Eivät siis laita itseään likoon, vaikka arvostelevat muita.

Jännä ettet pelkästään mulle nillitä, kun tällä on näköjään tekemistä on mun opiskelujen tai opiskelemattomuuksien kanssa? Tai sen kanssa mitä mulle on sanottu tai oltu sanomatta? Haluaisitko valaista asiaa?

Ei sillä ole pelkästään sun opintojen kanssa tekemistä, vaan ihan jokaisen unelmien kanssa. Kenelläkään ei pitäisi olla oikeutta tulla sanomaan, että anna unelmasi olla, et ole valmis. Perkele, silloin kun on mahdollisuus, niin silloin mennään eikä ajatella, että oon liian nuori - ei, vaikka niin olisikin. Mulla ainakin on jo tähän ikään asti tiputeltu sellasia mahdollisuuksia eteen, joiden toteuttamiseen en olisi ollut valmis. Mutta silloin mennään, kun halua on, eikä meinata.

Ongelma tulee siinä kun ns. unelman osuus loppuu ja se muuttuu duuniksi, enkä ole sitä mieltä että 16-vuotias on oletusarvoisesti kypsä hanskaamaan semmosia hommia mitä eteen tulee.

Mitäs siitä sitten. Se on silloin heidän elämänsä, ei sinun. Vai oletko tosissasi huolissasi, ettei nuo nuoret pärjää omassa elämässään. Yrittää täytyy ainakin.

Minun suosikkini, kuka hän on? Finaali, onko se jo tullut? Ai, laulaako joku tuolla nuotin vierestä, en oo huomannutkaan!

Milja vai mikä nimi olikaan. Semeissä siis.

Ei ainakaan ollut tarkotus mennä henkilökohtaisuuksiin. Puhuin yleisellä tasolla, mutta kohdensin kysymykset sun omalle kohdalle, jotta miettisit asiaa omalta kantiltasi.
Se ottaa ken ottaa ja joskus voipi ottaa kunnon shamanistisen kännin ja olla lähempänä esi-isiä, mutta silloin soittamiset voi sitten jättää muille.
VoiceUser
01.03.2007 21:00:01 (muokattu 01.03.2007 21:26:18)
"Kyllä se tekstikin on osa sitä musiikillista tulkintaa ka kokonaisuutta, ja ainakin omalla osallani se miten laulaja tulkitsee tekstiä on juuri se ratkaiseva tekijä mikä erottaa ihan kivan laulamisen ihokarvoja nostattavasta elämyksestä. Ja eihän Idoliksi olekaan aihetta raakileilla. Eli tämä mainittu esitys oli juurikin osastoa ihan-kiva-muttei-koskettava."

No nyt se idoli on sitten selvinnyt: Kristian Meurman. Siitä ei ole enää mitään epäilemisen varaa! Paketti on niin sanotusti koossa! Äijä on ihan huippu!

Arin veto oli kans helvetin hyvä, mutta ko Purplen biisi ei sallinut aivan koko potentiaalin esiintuomista.

Molemmille lähti ääni.

Annan oli kans kohtuu OK ja muutaman vuoden päästä varmasti paljonkin parempi.

Muut eivät oikein säväyttäneet laulullaan.
markkuliini
01.03.2007 21:02:35

No nyt se idoli on sitten selvinnyt: Kristian Meurman. Siitä ei ole enää mitään epäilemisen varaa! Paketti on niin sanotusti koossa! Äijä on ihan huippu!

Pitäiskö katsoa kuitenkin ensin kaikki esitykset...?
Hienosti veti kyllä.
Mirrinsane
01.03.2007 21:40:43

Pitäiskö katsoa kuitenkin ensin kaikki esitykset...?
Hienosti veti kyllä.

Höpönlöpö. Jos joku on yksinkertaisesti paras, ei sitä voi voittaa.
Näin äijää tänään ensimmäistä kertaa ja itkin.
kalamies#52 >-)))>
markkuliini
01.03.2007 21:44:37

Näin äijää tänään ensimmäistä kertaa ja itkin.

Sori, mä en muistanut että sä näit sen ekan kerran ja itkit. :P

Ihan ylivoimaisesti paras oli kyllä, mutta mä voin sanoa sen vasta sitten kun olin kuullut loputkin.
tanjuli
01.03.2007 22:02:21
En mä sun henkilöllisyyttä tarkoittanut, käsitit koko pointin väärin.

Jaa, yleensä jos sinutellaan quotattua kirjoittajaa niin sen voisi käsittää henkilökohtaiseksi. No, ehkä maailma on muuttunut :)

Yksinkertaisuudessa tarkoitin sitä, että laitapa sinä äänityksiä laulustasi ja esityksistäsi tänne, niin m.net voi haukkua, ettet ole vielä musiikkialalle valmis... Eivät siis laita itseään likoon, vaikka arvostelevat muita.

Eli henkilö, joka ei itse osallistu Idolsiin tai vastaavalla lailla tuo omaa tekemistään kaiken kansan retosteltavaksi, ei saa puhua Idolsista? Tällä logiikalla Idols pitäisi käydä suljetuin ovin, tv:n ulkopuolella, ja asiantuntijaraati vain ilmoittaa Kansan Riveille että tässäpä teille uusi idoli, olkaa hyvät ja palvokaa. Kukaan Idolsiin hakija ei voi olla yllättynyt siitä että julkinen tekeminen oikeuttaa kenet tahansa julkisen tekemisen seuraajan arvioimaan tekemistä.

Kenelläkään ei pitäisi olla oikeutta tulla sanomaan, että anna unelmasi olla, et ole valmis. Perkele, silloin kun on mahdollisuus, niin silloin mennään eikä ajatella, että oon liian nuori - ei, vaikka niin olisikin. Mulla ainakin on jo tähän ikään asti tiputeltu sellasia mahdollisuuksia eteen, joiden toteuttamiseen en olisi ollut valmis. Mutta silloin mennään, kun halua on, eikä meinata.

Tietenkään kenelläkään ei ole oikeutta sanoa toisen unelmiin juuta eikä jaata. Mutta jos hakeutuu tilanteeseen, jossa tekemisen "tasolla" on merkitystä ja se arvioidaan, on mielestäni oltava valmis siihen että jokaisella tekemisen nähneellä/kuulleella on oikeus arvioida tekemisen tasoa. Ja jos tekemisen "tasolla" on merkitystä eikä jostain syystä itse havaitse olevansa toistaiseksi vähän vähemmän "tasokas", niin itse ainakin arvostan sitä jos joku siitä sanoo, ennenkuin paska osuu tuulettimeen isossa määrin. Musta on vastuutonta rohkaista ihmistä tarttumaan hetkeen ennenkuin hän pystyy kantamaan hetkeen tarttumisen seuraukset. Sen sijaan ihmistä tulisi rohkaista itsetuntemukseen siinä määrin, että pystyisi arvioimaan milloin hetkiin kannattaa tarttua. Ts. kaveri tarjoaa viinat, ehdolla että dokataan aamuun asti > Ei kannata tarttua tarjoukseen jos aamulla on työhaastattelu.

Vai oletko tosissasi huolissasi, ettei nuo nuoret pärjää omassa elämässään.

Kuten sanoit, se on heidän asiansa. En vain pidä koko yhteiskuntaa vaivaavasta kaikki-mulle-heti-nyt -mentaliteetista, jota näinkin pienet asiat ruokkii. Enemmänkin olen huolissani näistä nuoremmista jotka musertuvat siitä jos eivät 16-vuotiaina ole jo valmiita maailmantähteyteen. Saan järkyttävän usein soittoja vanhemmilta, jotka haluavat kouluttaa ala-asteikäisestä lapsestaan seuraavan idolin. Missään ei sanota ääneen, että 16-vuotiaana on toki mahdollista olla valmis maailmantähteyteen, miksei nuorempanakin, mutta tapaukset ovat poikkeuksia eivätkä normeja. Yhtä lailla kuin Mozart oli poikkeus ikäistensä joukossa.

Yrittää täytyy ainakin.

Totta. Muttei kannata kaivaa verta nenästään. Siitä tulee vain... verta nenästä. Enkä mä ainakaan tunne ketään kenen mielestä se olisi hirveen kivaa ja että se kehittäisi omia taitoja ja veisi elämässä eteenpäin.

Milja vai mikä nimi olikaan. Semeissä siis.

En missään vaiheessa sanonut että oli suosikkini. Olisin halunnut kuulla lisää, toisin kuin muita k.o. erän laulajia. Makuasia.

Ei ainakaan ollut tarkotus mennä henkilökohtaisuuksiin. Puhuin yleisellä tasolla, mutta kohdensin kysymykset sun omalle kohdalle, jotta miettisit asiaa omalta kantiltasi.

Netissä ei kannata puhua henkilökohtaisesti yhdelle henkilölle, ellei halua että se käsitetään henkilökohtaisuuksiin menemiseksi. Silloin ei mm. tavoita ollenkaan sitä "yleistä tasoa" jolla/jolle haluaa puhua. Se hieman hämmästyttää, miksi haluat juuri minun miettivän asioita omalta kantiltani? Onko taustalla kenties oletus, etten ole miettinyt asioita omalta kantiltani? Jos on, niin mihin se perustuu? Vai oliko tämäkin vain yleisellä tasolla puhumista, ja toivoisit kaikkien miettivän asioita omalta kantiltansa? Voin iloksesi kertoa että olen miettinyt asioita omalta kantiltani. Haluatko kenties, että jaan nämä miettimiset suuren yleisön kanssa?

No niin. Tämän päivän jakso nauhalla, odotellaan vielä että koko porukka on koossa että päästään asiaan käsiksi :)
[i hear voices but at least they're on tune]
ap78
01.03.2007 22:27:01

aaa..eli pitää olla uinut idolissa että saa oikeuden arvostella.
Siispä saan jatkaa samaa rataani ;)
Kristian kolahti,mia kolahti,jopa anna kolahti..
Mun veikkaus on että johanna tippuu

Ja mielipiteeni muuten:

Jokainen joka hakeutuu julkiselle alalle oli se sit politiikkaa,viihdettä tai aikuisviihdettä ,heh,on alistettu arvosteluun.

Se että jollekin alaikäiselle sanotaan,odota vielä pari vuotta,ei taatusti esiintymisintoa laimenna,päinvastoin.Kuka uskoo kuka ei..

Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ja nämä keskustelupalstat ovat juuri sitä varten että mielipiteitä vaihdellaan.
Mun mielipide on että voi kun idols ei olisi suomessa tällainen pelleohjelma että sinne suuntaisivat myös laulua opiskelevat ihmiset.Aika väärän kuvan saa suomen talentista jos uskoo idolsin osallistujakaartin edustavan parasta a-ryhmää..

Mä en pärjännyt,enkä pärjäisi edelleenkään kyseisessä kisassa.Mä olen enemmän muusikko kuin lavatähti.Ja nautin taustojenlaulamisesta ja stuodiotyöstä vähintäänkin yhtä paljon kuin lavan etuosassa olemisesta..
Puhumattakaan opettamisesta..

vähän sekavaa tekstiä mutta ehkä jossain piilossa löytyy punainenlanka..
Nalle Puh
01.03.2007 23:05:29
Ihan kivoja ja hyviä laulajia Idolssissa tänä vuonna :o kaikkea tsemppiä heille kyl!!!

vähän miettiny et joskos vaihtas tuon laulumikin katiskaan ku ton tasosia laulajia o Suomessa...ei ole itsellä mahdollisuuksia ei :(
M.i.k.key
02.03.2007 03:37:34
Ihan kivoja ja hyviä laulajia Idolssissa tänä vuonna :o kaikkea tsemppiä heille kyl!!!

vähän miettiny et joskos vaihtas tuon laulumikin katiskaan ku ton tasosia laulajia o Suomessa...ei ole itsellä mahdollisuuksia ei :(

Ootko ikinä katsonut tuota Amerikan idoli-skabaa tuohon alle...
möllisty
gilmoure
02.03.2007 06:55:10
toi kristianin veto oli kyl tosi kova.. varmaa ainut kunnon esitys noissa Suomen idolseissa mitä oon nähny. en myöskään väitä olevani noita parempi, mutta eikö tuo taso nyt oo aika karsee jos puolet finalisteista laulaa nuotin vierestä ja kuulostaa karseelta.

Jone tais jotain verrata ruotsin laivan karaokeen.. mun on pakko sanoa, että monesti olen nähny sellasia laulajia karaokessa jotka huomattavasti parempia ku noi suomen idolit yleensäkkään, joten toi lähinnä kuulostaa huonolta karaokelta hihhih ja jos mietitte että missähän karaokeissa käyn ni iha tuolla Helsingin tunnetuissa karaokebaareissa.
ap78
02.03.2007 10:30:49

mä jopa ennustaisin voittoa kristianille jos se jatkaa samaan malliin..Se voittaa katsojia joka kerta avatessaan laulutarkoituksessa suunsa.(niin tämähän on siis vain MINUN mielipiteeni)
insight
02.03.2007 11:18:53 (muokattu 02.03.2007 11:25:48)
Miljasta kuullaan vielä.Siitä voisin lyödä vetoa..
Mullakin tuli kylmähiki POSITIIVISELLA tavalla miljan vedosta..

Eli en tainnut olla yksin tunteeni kanssa, kun mun mielestä Miljalla oli tulkintaa vedoissaan. Se jotenkin kosketti enemmän kuin muiden. Joidenkin laulamisesta kun kuulee sen, miten keskitytään enemmän siihen suorittamiseen, kuin itse biisin esittämiseen.

No pitää nyt tän vuotisten finalistien eduksi sanoa, että on siellä kaikki parempia, kuin viime vuotinen voittaja Ilkka Jääskeläinen. Toi eilen finaalista pudonnut putosi mun mielestä kyllä aiheesta. Kuulosti aika iskelmältä, vaikka pidin toisaalta sen soundista ja persoonanakin ihan rehdin oloinen ihminen. Jompikumpi heviäijistä vois kyllä voittaa. Ari on jotenkin aidon oloinen ja siitä luonteenpiirteestä pidän ihmisessä kuin ihmisessä.

Niin ja lisätään vielä tosta julkisuudesta. Voihan sitä tehdä Daft Punkit eli esiintyä aina joku hassu kypärä päässä ja antaa haastattelut paperipussi päässä =)
http://www.halla-aho.com/scripta/vaaliasiaa.html
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)