riimu 01.03.2007 01:50:36 | |
---|
HUAH! Jätkillä asenne kohdillaan. Illan arvostetuin palkinto jaossa ja ukot on vaan, että haistakaa vittu. Perään Cigs & Alcohol. Loistavaa! The leaven which animated my existence is gone: the charm which cheered
me in the gloom of night, and aroused me from my morning slumbers, is
forever fled. |
doolittle 01.03.2007 01:56:26 | |
---|
Vaan toden totta, on Liamin äänelle jottain tapahtunut. Sitä raspia kun ei ennää lähde kuin ennen, persoonattomaksi lähtenyt menemään. Plussaa siitä, että Oasis näyttää ulkoisesti ehkä tyylikkäämmältä kuin koskaan ennen. Yea fokin mate %*!, sanoo Liam. "Free form of jazz is like a license to shit on a street" -Lemmy Kilmister- |
Kyllä edelleen kylmät väreet lähti kulkeen ku Morning glory lähti soimaan. Vielä kerran ku Suomessa piipahtaisivat. Eihän tuo Liamin ääni täysin kunnossa ole, mutta on se silti Liam "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
riimu 01.03.2007 02:11:36 | |
---|
Kyllä edelleen kylmät väreet lähti kulkeen ku Morning glory lähti soimaan. Vielä kerran ku Suomessa piipahtaisivat. Eihän tuo Liamin ääni täysin kunnossa ole, mutta on se silti Liam Todellakin. Ukon lavakarisma on niin 120%. The leaven which animated my existence is gone: the charm which cheered
me in the gloom of night, and aroused me from my morning slumbers, is
forever fled. |
Rattata 01.03.2007 10:36:51 | |
---|
Tänään(huomenna) TV2:lta 00.30 tulee noi Brit Awardsit! Toivottavasti ei oo mikään suomi-leikkaus, vaan et koko setti tulis. Ehdin jo kiroamaan kun unohdin. Mutta onneksi tulee uusintana sunnuntaina. |
elais 01.03.2007 17:20:00 (muokattu 01.03.2007 17:20:19) | |
---|
Brittiuutisia: COLD SHOULDER FOR NELLY Showbiz Liz & Beverley Lyons OOPS, it looks like Nelly Furtado said the wrong thing to Liam Gallagher. Nelly, who met the Oasis guys after last week's Brits, explained: "I've met Noel Gallagher before, but I ran over to Liam and said, 'Hi, hi, I'm Nelly, I'm a big fan, and you were great tonight', and he went, 'Oh right. I like your song', and I'm like, 'Which one? All Good Things Come To An End?' And he's like, 'Yeah, that one', and I'm like, 'Chris Martin helped me write it', and then he goes, 'Oh, then I hate it, it's rubbish.'" Kyllä Liam osaa käsitellä naikkosia. "Zauna o'cylymä!" |
carnation 01.03.2007 17:45:05 | |
---|
Brittiuutisia: COLD SHOULDER FOR NELLY Showbiz Liz & Beverley Lyons OOPS, it looks like Nelly Furtado said the wrong thing to Liam Gallagher. Nelly, who met the Oasis guys after last week's Brits, explained: "I've met Noel Gallagher before, but I ran over to Liam and said, 'Hi, hi, I'm Nelly, I'm a big fan, and you were great tonight', and he went, 'Oh right. I like your song', and I'm like, 'Which one? All Good Things Come To An End?' And he's like, 'Yeah, that one', and I'm like, 'Chris Martin helped me write it', and then he goes, 'Oh, then I hate it, it's rubbish.'" Kyllä Liam osaa käsitellä naikkosia. Diggaan Liamista :) |
Stain 01.03.2007 17:48:38 (muokattu 01.03.2007 17:57:29) | |
---|
Settilistojanne makustellessa ja esim. Oasiksen kokoelmaa tutkiessa minua vain harmittaa syvemmin ja syvemmin Be Here Now:n karu ylenkatsominen. nä biisien arvoa. Joo joo, on se kova levy. Hyvät soundit ja osa biiseistä kunnon paisuttelua ja hulluutta. Lisäksi Liamin ääni on ehkä parhaimmillaan tuolla levyllä. Yhtä hyvä kuin DM tai MG. Mutta kyllä mä keikalla enemmin haluaisin kuulla ne "pakolliset" hitit DF:ltä ja MG:lta, sillä minusta osa Be Here Now:n biiseistä ei toimi livenä niin hyvin kuin levyllä. Esim. joku DYKWIM ei ole oikein mitään ilman niitä helikopterisurinoita, morsetusääniä ja takaperin luupattuja pätkiä. Tai no, ihan sama kunhan vaan näkisi bändin livenä.
It's a bittersweet symphony, this life |
mullet3000 02.03.2007 09:35:30 (muokattu 02.03.2007 09:40:08) | |
---|
"You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!" - Tommy Emmanuel |
Stain 02.03.2007 10:12:44 (muokattu 02.03.2007 10:13:22) | |
---|
Mun mielestä Oasis unplugged on törkeen kova. Tässä vähän niinku osa 2... On tosiaan. Hiton hyvin toimii biisit akustisessa käsittelyssä ja niillä jousi/torvi/piano/harppu-jutskilla varustettuna. Ainoa biisi joka ei oikein minua säväyttänyt, oli Morning Glory Noelin yksin vetämänä. Ja voi vaan kuvitella miten hieno veto se unplugged olisi ollut, jos Liam olisi laulanut.. It's a bittersweet symphony, this life |
mullet3000 02.03.2007 10:53:28 | |
---|
Ja voi vaan kuvitella miten hieno veto se unplugged olisi ollut, jos Liam olisi laulanut.. Mä taasen tykkään enemmän Noelin äänestä akustisen kanssa. Makunsa kullakin... "You just get on and be yourself, that's like your secret weapon. It works!" - Tommy Emmanuel |
Mesikehrääjä 02.03.2007 12:36:04 | |
---|
On tosiaan. Hiton hyvin toimii biisit akustisessa käsittelyssä ja niillä jousi/torvi/piano/harppu-jutskilla varustettuna. Ainoa biisi joka ei oikein minua säväyttänyt, oli Morning Glory Noelin yksin vetämänä. Ja voi vaan kuvitella miten hieno veto se unplugged olisi ollut, jos Liam olisi laulanut.. Joo. Niin kuin olen varmaan aiemminkin tässä ketjussa todennut, niin ne biisit, jotka Noel vetää myös levyillä, kuulostaa Noelin vetämänä livenäkin ihan hyvältä. Mutta jos Noel vetää jotain biisejä, mitä Liam on laulanut levyillä, niin tulos on melko murheellinen. Esim. jokainen veto mitä olen Slide Awaystä kuullut Noelin tulkitsemana, on mielestäni käsittämättömän hirveä. |
dazed 02.03.2007 15:49:02 | |
---|
Mä taasen tykkään enemmän Noelin äänestä akustisen kanssa. Makunsa kullakin... Dikkaan kanssa Noelin äänestä enemmän. Oasis tuli nähtyä ruisrokissa ilman Noelia..harmi. I`m not a great player, but I can make it howl. |
riffi-rotta 02.03.2007 19:35:51 | |
---|
Saisipa tuo juontaja ankarat, veriset, väkivaltaiset ja brutaalit potkut niin ettei enää ikinä edes kehtaisi ajatella kokeilevansa uudestaan! AARRGH! Älkää ny, siltä irtos välillä ihan hyvääkin juttua :D Tosin Noel näytti lähinnä vaivaantuneelta ku se juontaja kuittaili jatkuvasti kaikesta mahdollisesta sille. |
MV 02.03.2007 22:08:38 (muokattu 02.03.2007 22:09:03) | |
---|
Oasis tuli nähtyä ruisrokissa ilman Noelia..harmi. Kummonen oli keikka muuten? Settilista? meininki ja näin? Mulla muuten pitäis olla joku suosikki tuolla jossa oli Liamin haastattelu Ruisrockista. Voisin ettiä huomenna ja koittaa skannata. Haastattelun alussa jo hyvä... Haastattelija: "Morjens Liam, mites menee?" Liam: "Ihan hyvin tässä kai" Haastattelija: "Muistatko kun viimeksi haastattelin sinua?" Liam: "En." Haastattelija: "Käskit heti aluksi minun painua vittuun" Jotain tollasta siinä oli:) |
Stain 03.03.2007 10:35:33 | |
---|
It's a bittersweet symphony, this life |
MV 04.03.2007 01:37:17 (muokattu 04.03.2007 01:37:30) | |
---|
Heh, tuli taas vähän kuunneltua uusimman levyn biisejä tuolla tuubissa. Omasta mielestä levyn parhaat biisit ovat uusien jäsenien käsialaa. |
Stain 04.03.2007 12:53:33 | |
---|
Heh, tuli taas vähän kuunneltua uusimman levyn biisejä tuolla tuubissa. Omasta mielestä levyn parhaat biisit ovat uusien jäsenien käsialaa. Joo, hyviä biisejä ovat äijät väsänneet, itseni kyllä yllätti miten hienon biisin Liam on onnistunut tekemään, nimittäin tuon Guess God Thinks I'm Able:n. Yksi levyn parhaista. Love Like A Bomb on myös kova. Tiedä sitten miten paljon siitä on Gemin käsialaa. Mutta kyllähän levyltä ne "hittibiisit" ovat yllättäen Noelin käsialaa eli: Lyla, The Importance Of Being Idle ja Let There Be Love. It's a bittersweet symphony, this life |
elais 04.03.2007 22:02:47 | |
---|
Itsehän en diggaa tuota vuoden 2005 studiolevyä paljonkaan. Idle, Turn Up The Sun, Lyla, Let There be Love ja Mucky Fingers ovat ne kuuntelukelpoisimmat tuolta levyltä, muut kappaleet pitääkin sitten skipata. DBTT on minulle Oasiksen huonoin levy. Kamalaa rumpalointia ja jotenkin hajainaisen oloinen levy. "Huoh onpa huono bändi tapan itteni." blackmountainside68 |
ewqqq 04.03.2007 23:16:25 | |
---|
Part Of The Queue On ehrottomasti meikäläisen oasis biisit top 3:ssa Älä usko marsuihin levy on muutenkin kelpo levy lylaa lukuun ottamatta. Tarkasta oma jäsenkuvauksesi. |