pasikaikkonen 27.02.2007 17:57:17 | |
---|
no niin.. Tarkoitus olisi kokeilla uuden mikin hankintaa, sillä tuon artcore basson orkkismikki on vähän muovisen kuuloinen. Lisäksi sitä soundin muovisuutta ei millään säädöillä meinaa saada pois. Basso toimii hyvin tumppusoundissa, mutta erottelua saisi olla lisää. lisäksi jatsarimainen narina ja murina olisi hyvä, mutta se taitaa olla jo liikaa vaadittu. Asiaahan tietysti vaikeuttaa se että eq:na bassossa on vain tone säädin. Kysyisinkin että kun bassossa on vain 1 mikki, niin laittaakko talla vai kaulamikki ? entä eletroniikka.. passiivi vai aktiivisysteemi ? muuta huomioitavaa ? SPINAL TZÄP !!!
Kyllä, Olen osa ongelmaa !!! |
2541 27.02.2007 18:18:50 | |
---|
Tuossa on askel askeleelta -asennusohjeet Dark Star -mikin asennusta varten. http://www.vintagebass.com/thedudepit/showthread.php?t=23565 Dark Starit ovat ilmeisesti nyt se "in" -mikki ainakin Amerikassa, mutta tuskin se hype on kuitenkaan ihan tuulesta temmattua. Jäsen MPU:lla on Dark Stareista ihan omakohtaisiakin kokemuksia. http://www.basspickup.com/index.htmEri asia sitten mikäli mikin ulkonäkö miellyttää, ovathan nuo aika persoonallisen näköisiä ja hintakaan ei ihan halvimmasta päästä taida olla. |
MPU 27.02.2007 18:43:01 | |
---|
Mulla on tällä hetkellä bassossa kiinni yksi Dark Star. Minä tykkään kovasti. Marko Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
pasikaikkonen 27.02.2007 18:50:54 (muokattu 28.02.2007 20:17:22) | |
---|
hyvinhän toi sopii artcoreen... entäs se hinta / saakos suomesta ? edit: List Pricing: $200 for a single. $400 for a RWRP set. $15 each for trim rings. ( ja juu ei täältä taida saada ) SPINAL TZÄP !!!
no niin.. Tarkoitus olisi kokeilla uuden mikin hankintaa, sillä tuon artcore basson orkkismikki on vähän muovisen kuuloinen. Lisäksi sitä soundin muovisuutta ei millään säädöillä meinaa saada pois. Basso toimii hyvin tumppusoundissa, mutta erottelua saisi olla lisää. lisäksi jatsarimainen narina ja murina olisi hyvä, mutta se taitaa olla jo liikaa vaadittu. Asiaahan tietysti vaikeuttaa se että eq:na bassossa on vain tone säädin. Kysyisinkin että kun bassossa on vain 1 mikki, niin laittaakko talla vai kaulamikki ? entä eletroniikka.. passiivi vai aktiivisysteemi ? muuta huomioitavaa ? http://www.woodandtronics.com/?page … ID=9ee818863539b2997e013c86acf053edtuolta ainakin saa nordstrandeja. ovat hyvejä. Varmasti saa muualtakin. |
Wilkeson 01.03.2007 00:42:19 | |
---|
niin laittaakko talla vai kaulamikki ? Tallaan laittasin mä -> murinaa ja narinaa. entä eletroniikka.. passiivi vai aktiivisysteemi ? muuta huomioitavaa ? mä käytän nyt mun bassossa aktiivi miikejä. EMG:tä. Mulla pelittää pirun hyvin ja toimii loistavasti ja saundiin oon tyytyväinen. passiiveja onki sit kasapäin hyviä mutta makuasioita noi on. emmätiä onx se ny nii olennaista et onx passiivi vai aktiivi. Niitä löytyy molempia todella hyviä vaihtoehtoja. aktiivimikki vaatii jokatapaukses 9v patterin. johki se pitäs sit ujuttaa jos aktiiviin päädyt. Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back |
HjParris 01.03.2007 01:42:20 (muokattu 01.03.2007 01:44:33) | |
---|
tuli vaan mieleen että tossa ibassa (puolakustinenbasso) taitaa olla ominaista se soundi mitä on, mikillä jonki verran saa irti, mutta miksi ei (niinku presarissa on presarin soundi, siitä ei pääse irti, mutta mikillä saa jotain uutta) tais olla turha postaus... hehe |
MPU 01.03.2007 08:02:29 | |
---|
hyvinhän toi sopii artcoreen... entäs se hinta / saakos suomesta ? edit: List Pricing: $200 for a single. $400 for a RWRP set. $15 each for trim rings. ( ja juu ei täältä taida saada ) Kirjoita Fredille sähköposti. Maksat mikin PayPalilla ja kerrot minkä mikin haluat, Fred tekee sen sulle ja lähettää n. parin-kolmen viikon kuluessa. Marko Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
pasikaikkonen 01.03.2007 08:50:27 (muokattu 01.03.2007 08:52:25) | |
---|
Kirjoita Fredille sähköposti. Maksat mikin PayPalilla ja kerrot minkä mikin haluat, Fred tekee sen sulle ja lähettää n. parin-kolmen viikon kuluessa. Marko juu näin ajattelin tehdä, mutta muutama lisäkysymys... tuleekos siihen tulleja, veroja ja mites kuljetuskustannukset ? passiiviin päädyn, kun sille patterille ei ole paikkaa mihin sen järkevästi pistäisi. SPINAL TZÄP !!!
pasikaikkonen 01.03.2007 08:58:43 (muokattu 01.03.2007 08:59:01) | |
---|
mä käytän nyt mun bassossa aktiivi miikejä. EMG:tä. Mulla pelittää pirun hyvin ja toimii loistavasti ja saundiin oon tyytyväinen. mikäs emg sulla muuten on ? kun niitäkin katselin yhtenä vaihtoehtona (tosin passiiviversiota.) SPINAL TZÄP !!!
Wilkeson 01.03.2007 12:17:16 | |
---|
mikäs emg sulla muuten on ? kun niitäkin katselin yhtenä vaihtoehtona (tosin passiiviversiota.) Emmäny muista iha tarkkaan. normaali J-J mikitys anyway. Ei niit aktiivi jazz mikkisarjoi taida olla monta vaihtoehtoo esim Thomannilla. Se on se mis on kaikki tilpehöörit samas paketissa. Sielt se löytyy. Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back |
MPU 03.03.2007 08:20:38 | |
---|
juu näin ajattelin tehdä, mutta muutama lisäkysymys... tuleekos siihen tulleja, veroja ja mites kuljetuskustannukset ? passiiviin päädyn, kun sille patterille ei ole paikkaa mihin sen järkevästi pistäisi. Tulee tullit ja verot, MUTTA kun pyydät Frediä lähettämään mikin $ 40 arvoisena niin hops, se tulee kotiin tullin ohi. Kuljetus on jotain 12-15 dollaria. Marko Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
pasikaikkonen 03.03.2007 10:52:29 | |
---|
kiitos vihjeestä... :) SPINAL TZÄP !!!
pasikaikkonen 29.03.2007 22:12:31 | |
---|
no niin dark star mikki hommattu... ajattelin viedä tuon amfisoundille laitettavaksi, mutta onkos oulunseudulla muita paikkoja jotka osaisivat nuo puutyöt asiallisesti tehdä. SPINAL TZÄP !!!
okoranta 29.03.2007 22:16:48 | |
---|
no niin dark star mikki hommattu... ajattelin viedä tuon amfisoundille laitettavaksi, mutta onkos oulunseudulla muita paikkoja jotka osaisivat nuo puutyöt asiallisesti tehdä. Kysäise Rauno Häröseltä, 0405023828. Työkseen ainakin huoltaa ja korjailee kitaroita, ja lisäksi pitää oulu-opiston soitinrakennuskursseja, joten saattaapi onnistua tuollainenkin projekti ja todennäköisesti halvempi kuin Amfisound. Looginen Nero Behkutalli #2 |
okoranta 29.03.2007 22:17:53 | |
---|
Kysäise Rauno Häröseltä, 0405023828. Työkseen ainakin huoltaa ja korjailee kitaroita, ja lisäksi pitää oulu-opiston soitinrakennuskursseja, joten saattaapi onnistua tuollainenkin projekti ja todennäköisesti halvempi kuin Amfisound. Edit. Pikisaaressa on hänen paja. Looginen Nero Behkutalli #2 |