zorro 24.12.2003 01:39:02 | |
---|
Tapahtuu useasti kun joku joka ei ole ennen kuullut soittoasi, sanoo että soitapa jotain. Soita jotain! Voi vittu, se alkaa vituttamaan. Mitä siinä nyt alkaa soittamaan, varsinkin kun on akustinen sylissä. Olen kyllä todennut, että varma nakki on soittaa Nothing Else Mattersin intro, varsinkin jos kysyjä on tyttö. mää soitan aina "tässä tulee hirmuinen rölli" HOHO. OSTETAAN: EH Small Stone |
Hannu H. 24.12.2003 10:55:09 | |
---|
no.......mun pedaalista ei muistaakseni ees lähre minkäänasteen ääntä jos vahvari ei ole cleanilla. Ei vahvistimen kanavan kyllä pitäis erillispurkkien toimintaan vaikuttaa... Mikähän pedaali on kyseessä? "Niin paljon on aihetta lauluun." R. Helismaa |
KTR 24.12.2003 11:15:58 (muokattu 24.12.2003 11:16:21) | |
---|
Delay-efektin kanssa on hauska häröillä. "Soitas jotain" on ärsyttävintä, mitä kitaraa soittamaton henkilö voi minulle sanoa. Ei sitä ikinä keksi mitään fiksua soitettavaa silloin. Ja joskus ylä-aste aikoina vitutti kaikki hyypiöt, jotka eivät osanneet arvostaa minun hienoja jazz-sointujani ja muita musiikillisesti vähän hienompia juttuja kuin se "säröt täysii ja matalaa Ee vitost dempattuna"-homma. |
Kitarajeesus 24.12.2003 17:54:23 | |
---|
Delay-efektin kanssa on hauska häröillä. "Soitas jotain" on ärsyttävintä, mitä kitaraa soittamaton henkilö voi minulle sanoa. Ei sitä ikinä keksi mitään fiksua soitettavaa silloin. Ja joskus ylä-aste aikoina vitutti kaikki hyypiöt, jotka eivät osanneet arvostaa minun hienoja jazz-sointujani ja muita musiikillisesti vähän hienompia juttuja kuin se "säröt täysii ja matalaa Ee vitost dempattuna"-homma. Tuohan se on just hauskinta.Pitää olla reenattuna muutama biisi mitä heittää tuollaiseen paikkaan.Jos on vain akustinen niin silloin pitää vetää jotain klassista tremolohäsmäkkää ja jos taas on käytössä sähköskeba niin muutama sankarisweeppi,täppäys ja skaalapaskatilut molemmilta puolilta kaulaa ovat ehdoton yhdistelmä.Sitä kaikki amatöörit katsovat silmät pyöreinä.Kun taas katsomassa on vain jotain loppahousuja niin voi vetää jotain funkkia tms.välttääkseen naurunalaiseksi tulemisen.Jos katsomassa on ammattihemmoja niin silloin voi vetää vaikkapa Djangon. Onneksi ei enää ole tuon suhteen niin kovaa pätemisen tarvetta kuin muutama vuosi takaperin :) Musiikki on elämä. |
on säälittävää soittaa aina sitä mitä muut haluaa. pitää soittaa itselleen ja jos joku siitä sattuu pitämään niin se on vaan plussaa. ja jos ei kerran kiinnosta niin suksikoon vittuun. "Siitä puhe mistä puhutaan" |
Hannu H. 25.12.2003 10:36:33 | |
---|
on säälittävää soittaa aina sitä mitä muut haluaa. pitää soittaa itselleen ja jos joku siitä sattuu pitämään niin se on vaan plussaa. ja jos ei kerran kiinnosta niin suksikoon vittuun. En paremmin itse kiteyttäisi asiaa... "Niin paljon on aihetta lauluun." R. Helismaa |
Lord of the strings 25.12.2003 13:58:06 | |
---|
Soitan särökanavalla, mutta säädän sitä ääntä puhtaammaks. "Kaikki kuolee aikanaan... Paitsi tietysti Rock'n'roll"
-Kalkkuna |
Kitarajeesus 26.12.2003 12:38:25 | |
---|
on säälittävää soittaa aina sitä mitä muut haluaa. pitää soittaa itselleen ja jos joku siitä sattuu pitämään niin se on vaan plussaa. ja jos ei kerran kiinnosta niin suksikoon vittuun. Heh.Jotenkin vähän arvelinkin että jossain vaiheessa tulee tällaista kommenttia.Periaatteessahan tuo mitä sanoit on ihan totta.En kuitenkaan tarkoittanut tuota juttuani ihan noin sanatarkasti.No..aivan sama. Musiikki on elämä. |
mongoloidi 27.12.2003 11:25:53 | |
---|
Niin pidättekö te vahvistimen säätöjä cleanillä kun soitatte pedaalilla. Lähes koko juttu riippuu (ainakin itselläni) aika paljon siitä,mitä soittaa ja siitä,mitä pedaalia käyttää. Kun käytän jotain vaikkapa MetalZonea,niin käytän aina clean kanavaa,mutta toisaalta DS-ykköstä tulee käytettyä välillä boosterina vahvistimen säröjen kanssa ja välillä taas clean kanavan kera. Sekä wahia,että delayta tulee myös käytettyä molempien kanavien kautta. No riippuu vähän saatana mitä siihen laittaa. |