noir 26.02.2007 20:09:10 | |
---|
No turhaan siitä alkaa lätisemään tollasta, ei Ladakaan ole Mersu vaikka kuinka haluaisi, noin nyt vain on lävistäjät sanoneet ihan näköradiossa asti! Vaadimme parempia argumentteja. no pain - no delight Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |
Moratoria 26.02.2007 23:51:19 | |
---|
Se huono puoli septumissa on, et ku sitä korua vähän kääntää ni haisee kakalle. |
Migo 27.02.2007 15:29:19 | |
---|
Onko tuossa venytyksessä muuten jotain haittaa jos on kaksi reikää samassa korvassa? Itse mietin tuon toisen venytysoperaatiota, mutta hiukka arvelluttaa, että miten tuo toinen reikä siihen suhtautuu? Niinpä.. |
noir 27.02.2007 17:15:16 | |
---|
Onko tuossa venytyksessä muuten jotain haittaa jos on kaksi reikää samassa korvassa? Itse mietin tuon toisen venytysoperaatiota, mutta hiukka arvelluttaa, että miten tuo toinen reikä siihen suhtautuu? Ei vaikuttane. Itse meinasin venyttää vierekkäisistä rei'istä molemmat, mutta jää toteuttamatta kuitenkin. Ja kuvaa 5-millisestä: http://img187.imageshack.us/img187/3531/noirixw2.jpg no pain - no delight Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |
Migo 27.02.2007 17:20:50 | |
---|
Ei vaikuttane. Itse meinasin venyttää vierekkäisistä rei'istä molemmat, mutta jää toteuttamatta kuitenkin. Ja kuvaa 5-millisestä: http://img187.imageshack.us/img187/3531/noirixw2.jpg Ok, hyvä homma. Itse ajattelin johonkin 5-milliin venytellä. Aika passeli professional kokoinen. Niinpä.. |
Yksi asia jäi mietityttämään vielä. Eli minkäs kokosella toi venytys olisi hyvä aloittaa? Minulla ei ole tossa korvassa ollut vähään aikaan mitään helyä, mutta kai siitä joku vielä läpi menee. Niinpä.. |
noir 28.02.2007 21:49:11 | |
---|
Yksi asia jäi mietityttämään vielä. Eli minkäs kokosella toi venytys olisi hyvä aloittaa? Minulla ei ole tossa korvassa ollut vähään aikaan mitään helyä, mutta kai siitä joku vielä läpi menee. Tuossa selostelinkin: http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=6749840 Voinee olla sinun tapauksessasi viisainta pistää useampaa korua tai hankkia joku teräväkärkinen sarvi. Tuo itsellä ollut 3-millinen oli aika tylppä kärjestä. no pain - no delight Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |
pardy 01.03.2007 04:06:46 | |
---|
Se huono puoli septumissa on, et ku sitä korua vähän kääntää ni haisee kakalle. Eikun se kakalle haiseva on rectum. |
Stoghra 01.03.2007 10:16:42 | |
---|
Eikun se kakalle haiseva on rectum. Ei, kyllä se septumkin haisee aika kakalle kun sen ottaa/sitä venyttää. Mutta _onneksi_ se haju häipyy. Pari viikkoa niin 12mm korviin ja 2,4mm septumiin o/ Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat. |
Stoghra 01.03.2007 10:22:51 | |
---|
Eli periaatteessa ihan pienimmästä aloittaa venytyksen? Kuinkas kauan olette aina yhtä korua pitänyt, kun olette taas uuteen vaihtanut? Jos sinulla on ihan perus koru tällä hetkellä, olettaen vaikka 1,2mm, niin survot siitä läpi sen 1,6mm korun läpi. Annat parantua jonkin aikaa (viikko pari suositellaan, ehkä pitempikin. Minimoidaan repeämän riski). Sitten vaikka 2mm tai 2,4mm korua perään ja sama ruljanssi. Lävistäjät suosittelee noin milliä kuukaudessa, mutta se on täysin ihmisestä kiinni, itse olen venyttänyt 2,4mm:stä 10mm:iin vuodessa. Eli aika hitaasti, mutta onpahan korvat hyvässä kunnossa. Ja mikäs kiire tässä on. Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat. |
Mirrinsane 02.03.2007 23:45:28 | |
---|
Lävistäjät suosittelee noin milliä kuukaudessa, mutta se on täysin ihmisestä kiinni. tuo millin suositus on siitä kiva, että noin tehty kuusmillinenkin vetäytyy lähes kokonaan sovinnaisiin mittoihin. Itse vaihdoin isompaan, kun korusta vetäminen ei enää sattunut (= onnistuneesti aiheuttamani haavat olivat parantuneet). kalamies#52 >-)))> |
Stoghra 05.03.2007 08:40:32 | |
---|
tuo millin suositus on siitä kiva, että noin tehty kuusmillinenkin vetäytyy lähes kokonaan sovinnaisiin mittoihin. Itse vaihdoin isompaan, kun korusta vetäminen ei enää sattunut (= onnistuneesti aiheuttamani haavat olivat parantuneet). Kyllä se 10mm vielä palautuu jos se näin on tehty :) Ensi viikolla uudet korut o/ Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat. |
Åryts 05.03.2007 18:30:24 | |
---|
Varoituksen sana venyttämisestä: korvat haisee pahalle! Vaikka renkaita kierittelis suihkussa ja puhistelis ni silti haisee. Mut ei se mitään. Kauneuden vuoksi täytyy kärsiä. "I fart in your general direction! Your mother was a hamster and your father smelled of elderberries!" |
naitti 06.03.2007 20:53:24 | |
---|
Hitsi että tekis mieli lävistää huuli uudestaan, nyt vaan sivulle. Aijai! Ehkä saan joku päivä aikaseksi! Niinjoo ja nännikin on parantunut ihan täydellisesti. Uujeah. Ni! |
Mirrinsane 06.03.2007 22:12:31 | |
---|
Varoituksen sana venyttämisestä: korvat haisee pahalle! Vaikka renkaita kierittelis suihkussa ja puhistelis ni silti haisee. Mut ei se mitään. Kauneuden vuoksi täytyy kärsiä. Mut ei ne haise ikuisesti. Ja jos aamupesun yhteydessä putsaa, niin ei ole ongelma. Kudosneste on kaikkien kaveri, kun ottaa korun pois paikaltaan. kalamies#52 >-)))> |
jami87 09.03.2007 19:23:19 | |
---|
Hitsi että tekis mieli lävistää kieli uudestaan. Mut enpä taida enää tän vuoden puolella viitsiä. Intin jälkeen sit. |
Warras 11.03.2007 13:10:12 | |
---|
Septum (sonninrengas) yllättävn moni ei tiedä mikä Septum on :O Rustokoru+15 normikorvista (suurin osa itte tekemiä) tulossa: Snake bites (renkaat alahuulten molemmilla sivuilla) nenän molemmille sivuille piikit ja kielikoru... lisäksi omistan tatuoinnin... |
Volante 11.03.2007 13:58:38 | |
---|
Hoh, onnistuin sitten ilmeisesti tekemään jotain mistä kuukauden vanhat korvan rustossa olevat tappini eivät oikein pitäneet. Heräsin tuossa aamulla koko korvanlehti turvoksissa, olen sitten varmaan tiedostamattani nukkunut tuon päällä. Toivottavasti tuo turvotus tuosta laskisi, ei tulisi lääkärireissua :) |
Mirrinsane 11.03.2007 14:44:44 | |
---|
Hoh, onnistuin sitten ilmeisesti tekemään jotain mistä kuukauden vanhat korvan rustossa olevat tappini eivät oikein pitäneet. Heräsin tuossa aamulla koko korvanlehti turvoksissa, olen sitten varmaan tiedostamattani nukkunut tuon päällä. Toivottavasti tuo turvotus tuosta laskisi, ei tulisi lääkärireissua :) Ja jollei laske, leiki ensin basibactin kanssa. Nukuin alkuviikosta yhden yön naamallani, unicorni oli kivuliaan näköisessä asennossa ja valui verta, itse kipua en muista tosin. Olin hämmentynyt. kalamies#52 >-)))> |
Lesko 11.03.2007 15:39:17 | |
---|
Septum (sonninrengas) yllättävn moni ei tiedä mikä Septum on :O Mulle tuli heti mieleen rectum, eli kannattaa varmaan käyttää tuota selkokielisempää nimitystä =) "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |