poppamies 24.12.2003 18:07:16 | |
---|
No nyt se on vetoomustuomioistuimen päätöksellä päätetty ettei KaZaassa sinänsä ole mitään laitonta ja KaZaa saa jatkaa toimintaansa. Erona napsteriiin, jolle häkki heilahti, on se että KaZaa on P2P kun taas Napsterilla oli serveri. Pienestä se on kiinni. Hyvä päätös noin kaikenkaikkiaan internein tulevaiduuden kannalta. http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/2761.cfm"G-strings are for strippers" |
S.i.r. 24.12.2003 18:19:00 | |
---|
Hyvä päätös noin kaikenkaikkiaan internein tulevaiduuden kannalta. Ja helvetin huono päätös noin kaikenkaikkiaan levyttävien artistien uran ja tulevaisuuden kannalta. - Ei ole sellaista päänsärkyä, jota .357 ei parantaisi. - |
Billsner 24.12.2003 18:24:08 | |
---|
Ja helvetin huono päätös noin kaikenkaikkiaan levyttävien artistien uran ja tulevaisuuden kannalta. Tämä on monipiippuinen juttu. Kyykyssä olevaa kääpiötä ei näe. |
meiju 24.12.2003 18:36:00 | |
---|
Jaa en mä vaan tienny, että sitä edes epäiltiin laittomaks.... Meillä oli kazaa, mutta eipä oo enää. Ja Piina Jatkuu... |
FearMTC 24.12.2003 18:44:02 | |
---|
Jaa, jaa. Kazaasta lappaa helvetisti Spywarea ja viruksia. On niitä parempiakin tiedostojenjako-ohjelmistoja. Itselläni ei ollut yhtään Spywarea koneella. Sitten käytin Kazaata päällä, ja heti oli n. 100. On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua. |
Aerodactev 24.12.2003 18:45:09 | |
---|
*köh* Kazaalite *köh* |
FearMTC 24.12.2003 18:45:46 | |
---|
Laiton. On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua. |
Hyla 24.12.2003 19:45:03 | |
---|
*köh* Kazaalite *köh* No ei ole hirveästi parempi. Itse kyllä käytän, eipähän pistä konetta ihan niin pahasti tukkoon. Bittorrenttia pitäisi varmaan siirtyä käyttämään, kuulemma rutkasti parempi, mutta joillakuilla oli aiheuttanut selaimen toiminnan hidastumista, ja tällä paskakoneella jos se vielä hidastuu niin menee mahdottomaksi homma. |
Tapani L 24.12.2003 19:59:35 | |
---|
Ja helvetin huono päätös noin kaikenkaikkiaan levyttävien artistien uran ja tulevaisuuden kannalta. Montaa yhtyettä en olisi koskaan kuullutkaan ilman kazaata ym. mp3-jako-ohjelmia (enkä varmasti näiden yhtyeiden levyjäkään olisi ostanut). Kaikki eivät ikävä kyllä käytä näitä ohjelmia samlla tavalla kuin minä. |
vantage 24.12.2003 20:25:28 | |
---|
Ei hyvä ei hyvä.... Heavy Metal Is The Law |
Härski 24.12.2003 20:31:23 | |
---|
Montaa yhtyettä en olisi koskaan kuullutkaan ilman kazaata ym. mp3-jako-ohjelmia (enkä varmasti näiden yhtyeiden levyjäkään olisi ostanut). Kaikki eivät ikävä kyllä käytä näitä ohjelmia samlla tavalla kuin minä. Sä niinku kirjotit mun kirjotuksen? |
Tapani L 24.12.2003 20:35:36 | |
---|
Sä niinku kirjotit mun kirjotuksen? Joo, sori. Tekevälle sattuu. |
Härski 24.12.2003 20:56:06 | |
---|
Joo, sori. Tekevälle sattuu. Vai haitsä ton skiivauksen kazasta? |
Vai haitsä ton skiivauksen kazasta? Joo, sillä uudella versiolla voi hakea juttuja toisten päästä. Kätevää. Mut ethän sä kuulu Teostoon? Ihan promootio mielessä tota käytin... |
Härski 24.12.2003 22:44:01 | |
---|
Joo, sillä uudella versiolla voi hakea juttuja toisten päästä. Kätevää. Mut ethän sä kuulu Teostoon? Ihan promootio mielessä tota käytin... En oo Teostossa.. vielä. Sitten jos joskus oon, niin muistan sua kyllä takautuvasti.. |
S.i.r. 25.12.2003 15:50:05 | |
---|
Montaa yhtyettä en olisi koskaan kuullutkaan ilman kazaata ym. mp3-jako-ohjelmia (enkä varmasti näiden yhtyeiden levyjäkään olisi ostanut). Kaikki eivät ikävä kyllä käytä näitä ohjelmia samlla tavalla kuin minä. Tottahan se tuokin on - tuo on hyvä tapa saada kuultavakseen mielenkiintoisia uusia juttuja, joista ei luultavasti olisi saanut mitään tietääkään ilman Kazaata tai vastaavia. Valitettavasti vain netti on pullollaan näitä idiootteja, jotka imuttavat kaiken kuuntelemansa musiikin mp3-muodossa, eivätkä osta levyjä, ja artistille ei jää senttiäkään. - Ei ole sellaista päänsärkyä, jota .357 ei parantaisi. - |
Härski 25.12.2003 16:04:34 | |
---|
Valitettavasti vain netti on pullollaan näitä idiootteja, jotka imuttavat kaiken kuuntelemansa musiikin mp3-muodossa, eivätkä osta levyjä, ja artistille ei jää senttiäkään. Näitä on paljon. Mä oon semi.- tämmönen. Esim, mulla on muutama levy mp3:a, mutta oon sen jälkeen ostanut ne levyinä. Monta levyä on myös sellaista, että on puuttunut pari biisiä jostain levytä, sitten oon haistattanut vitut ja käynyt ostamassa sen levyn. Kyllähän levyt on aina kokonaisuuksia, mutta jos haluaa sillisalaattia ja hurlumheijjaa, ni mp3:sta voi kätevästi tehdä soittolistan sekalaisista. |
Sahanpurija 25.12.2003 16:15:01 | |
---|
Kyllähän levyt on aina kokonaisuuksia, mutta jos haluaa sillisalaattia ja hurlumheijjaa, ni mp3:sta voi kätevästi tehdä soittolistan sekalaisista. Sehän siinä on kun nykyään levyt eivät enää ole niin ehjiä kokonaisuuksia vaan niitä myydään niillä muutamalla hitillä. Tietenkin mielummin hakee ne pari kappaletta netistä kuin maksaa koko levystä. Keep your Eyes Wide Open, Moonchild.
We're going to Level Five to see One More Red Nightmare.
But first you must eat your Cat Food. |
Olli S. 25.12.2003 16:21:35 | |
---|
Sehän siinä on kun nykyään levyt eivät enää ole niin ehjiä kokonaisuuksia vaan niitä myydään niillä muutamalla hitillä. Tietenkin mielummin hakee ne pari kappaletta netistä kuin maksaa koko levystä. Mutta tähänkin pitäisi saada joku varma, maksullinen palvelu, josta artisti saisi osansa. Siinä artistille saattaisi mennä jopa enemmän, kuni levymyynnissä, koska ei ole vähittäiskaupat, sun muut vetämässä välistä. Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa. |
Härski 25.12.2003 16:23:38 | |
---|
Sehän siinä on kun nykyään levyt eivät enää ole niin ehjiä kokonaisuuksia vaan niitä myydään niillä muutamalla hitillä. Tietenkin mielummin hakee ne pari kappaletta netistä kuin maksaa koko levystä. Aivan. Nää levytykset, joita itse haen/ostan ovat vähintään 10 vuotta vanhoja, paria poikkeusta lukuunottamatta, tietenkin. Onhan vuonna '74 tai '86 julkaistu levy huomattavasti kiinteämpi kokonaisuus, kuin vaikkapa vuonna '98 tai '02. Sehän on selvä. |