welho 28.02.2007 14:18:55 | |
---|
Niin että onkos kellään käyttökokemuksia? www.welhodrum.com |
Niin että onkos kellään käyttökokemuksia? Mulla on joku pirun vanha, oisko -70 luvun 20" Ride. Aika ohut, taitaa painaa joku 1400gr. Aika mukava minulle, vähä joutuu soittaa kevyesti ettei puuroudu...totuttelua. Myös toimii oivasti crashina. Kukkakeppistandit rulettaa!! |
mustakaapu_3 28.02.2007 21:04:03 | |
---|
Niin että onkos kellään käyttökokemuksia? Syksyllä, kun haikat piti uusia, oli tämäkin malli yksi vaihtoehdoista. En tiedä voiko tätä laskea käyttökokemukseksi, mutta kyllä aika pitkään yhtä "14 haikkaparia testailin. Sanonpa, että yllätys oli suurtakin suurempi heti alusta alkaen: Nämä haikat oli todella hiljaiset, varsinkaan polkuääntä ei tuntunut olevan nimeksikään! Polkuäänestä tuli mieleen lähinnä 302:set. En voisi kuvitella Bonhamin soittaneen vastaavilla. Joku taisi joskus mainitakin, että nämä uudismallit eivät oikein vastaa alkuperäisiä ja ovatkin omimmillaan jazzissa ja muussa hiljaisempaa volaa vaativassa musassa. Tarkoititko siis uusia vai vanhoja giant beateja? |
welho 28.02.2007 22:02:32 | |
---|
uusintapainos lähinnä kiinnostaa.. www.welhodrum.com |
Warhead 05.03.2007 22:03:53 | |
---|
Multa löytyi vielä 2 kuukautta sitten 15" haikat ja 24" ride. Aivan loistavat pelit! En olisi niitä myynyt, mutta hyvän tarjouksen edessä ihminen on heikko... Mitään hevipeltejä eivät toki ole, mutta kaikki kevyempi osasto hoituu niillä komeesti. Ite paukutin monta suomirock-keikkaa Giant Beateilla ja loistavasti toimivat. Sellanen kiva wassssh-soundi niissä on. Suosittelen! Sattuuhan se kun lyödään... |
Duro 15.03.2007 13:16:43 | |
---|
iteltä kokemusta löytyy tuon 18" multin verran (en siis omista, mut on testattu). äärimmäisen ihana soundihan noissa on. mukavan tummanpuhuva, helisevä, yksinkertaisesti kaunis :) eivät paksuutensa puolesta vaan oikein sovellu omaan soittotyyliini. mutta rokkiin ja kevyempään ovat takuulla ihan omiaan. suosittelen tutustumaan. ei john bonham näitä suotta oo käyttäny ;) o.O |
Aimo 18.03.2007 16:46:38 | |
---|
24 tuumaista rideä kokeilin. Onhan se melko äsäkkä peli. Pingiä minun makuun liiaksi. Selling coal!!! Lowest prizes!! Press 4678 to buy!!!!! |