Aihe: Paras Soitinkauppa?
1 2 3
L.Ruoska
20.02.2007 17:37:22

M-Netin Tori.
Aamen, eipä oo paljon järkeä ostaa uutena juttuja IMHO. Ostan kaiken musatavaran melkein aina käytettynä, säästää paljon ja kamat on sisäänajettuja.
"My thingie itches. It's like the wrong color or something...check it out."
horror_
20.02.2007 17:42:35
mä kyllä yhdyn siihen että Seinäjoen/Nurmon Top Sound on paras (missä oon ite käyny) :)
B.T.B=Best The Bass ;D
Anzuman
20.02.2007 18:16:13
Kyllä se on Markun musiikki Nurmossa! Laatumeininki ja kahvit kans!
"Kallista sanoos köyhä"
absqua
20.02.2007 18:17:11
Tip Top Tukholmassa. Kovat hinnat, mutta kamakin on hyvää.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
IiroK
24.02.2007 10:57:17
Markun musiikki, hyllykallio, nurmo. Parhaat diilit varmasti markusta. Hyvä palvelu, mukavat myyjät.
PaavoMik
24.02.2007 11:54:52
Markun Musiikki on kyllä aika mukava paikka... Myyjät on mukavia, hinnat ei ole (ainakaan mun mielestä :) pahoja ja soittimia saa koittaa mielin määrin
poppamies
24.02.2007 12:29:46

Kokkolan Laitevälityksessä on ainakin hyvä palvelu, ja hinnatkin ovat yleensä kohdallaan.

On se hyvä. Juha on ammattimies. Jos tykkää shoppaille netissä niin toki sekin onnistuu. http://www.musiikkiliike.fi/
G strings are for strippers!
PaavoMik
24.02.2007 19:00:53
Joo, ja meikäläinen kävi tuossa Jyväskylässä siskon luona, olin siellä pari päivää niin tuli käytyä Musikantissa ja oli sekin kyllä aika hyvä paikka...
hollstro
24.02.2007 20:49:31

Tip Top Tukholmassa. Kovat hinnat, mutta kamakin on hyvää.

Tukholmassa on Skandinavian parhaat vintagekaupat, siinä ihan Slussenin lähellä, Götagatanin varrella ja sen sivukaduilla niitä on. Sinne sutena.
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
absqua
24.02.2007 23:00:14
Tukholmassa on Skandinavian parhaat vintagekaupat, siinä ihan Slussenin lähellä, Götagatanin varrella ja sen sivukaduilla niitä on. Sinne sutena.

Näin on. Ne on tullut koluttua moneen kertaan. Pahasti kuumottavaa kamaa löytyy joka kerta ja vieläpä ihan järjellisillä hinnoillakin.
bassoaivo
26.02.2007 08:20:48
helsingistä bändikeskus ja levytukku. tietysti f-musiikki myöskin
retaove se on missä mä soitan
sirdickyj
26.02.2007 08:49:36
Näin on. Ne on tullut koluttua moneen kertaan. Pahasti kuumottavaa kamaa löytyy joka kerta ja vieläpä ihan järjellisillä hinnoillakin.

Tarkottaaks "järjellisillä" et saattaa olla edukkaampaa ostaa sieltä ku Suomesta? Ois nimittäin tässä ylihuomenna Stokiksen reissu liipasimella, ja aattelin, et pitskö käydä. Slussenin vieressä? Oliks muuten jotain nettiosotteita noihin?
Pataan! ...+alv.
sirdickyj
26.02.2007 08:57:20 (muokattu 26.02.2007 10:40:14)
Ikävä sanoa näin, mutta kyllä se on vaan niin helppoa tilata netistä roinaa, jos suunnilleen tietää mitä haluaa. Hah, kyllä minusta on ollut mukava ostaa esim bassokaappeja thomannilta, kun DHL kuljettaa ne suoraan treenikselle asti. Niin helppoa ja aina ollut vielä pirun nopeaa.. Joillakin tosin löytyy niitä paskojakin kokemuksia...

Näin se on, on aivan sama että tilaako sen kaman ite netistä vai meneekö musaliikkeeseen kuulemaan että " ei meillä nyt oo, mut voidaan tilata", sitte odottelet epämääräisen ajan, että muistaakohan kukaan soittaa, et se tuote on tullut, tai onko sitä ylipäänsä muistettu tilata.

Ikävä kyllä se on myös niin, että mitä enemmän netistä sitä roinaa tilataan, sitä vähemmän kauppojen kannattaa pitää tavaraa hyllyssään. Kurja kierre tuo.

Mutta siitä on turha nillittää, siihen ei voi vastata kuin yhdellä tavalla; TEHKÄÄ VITTU SE MUSALIIKKEESSÄ ASIOIMINEN SELLASEKS, ETTÄ JENGI ASIOI SIELLÄ MIELUUMMIN KUIN TILAILEE T-KAUPASTA! Yksi alalla työskentelevä henkilö valitteli, kun Ruotsissa on sillee, että jengi menee kauppaan eikä tilaa netistä. Aika toteavaan tyyliin tuo tyytyi pohtimaan, eikä ainuttakaan argumenttia tullut sen puolesta, että VOISKO se johtua esim siitä, että palvelu ja tavaran saatavuus on sielläpäin mahdollisesti kohdillaan?

Kyllä se on niin, että kaupassa asiointi pitää tehdä sellaseks, että jengi haluaa sen vähän korkeemman hinnan maksaa niistä tavaroista saadakseen palvelua. Kukaan ei halua maksaa korkeempaa hinataa ja saada vastineeks olematonta palvelua.

Kerrottakoon, että jonkin aikaa sitten olin ostamassa Korgi Pandoraa, ja soitin erääseen liikkeeseen, että onko niillä semmosta. "Ei meillä oo" "No kysy nyt vielä" "Hei, onks meillä Pandoraa" "Öööö...ei meil vissiin oo...ei oo nyt yhtään..." "Okei".

Kävin k.o. liikkeessä muissa asioissa parin päivän päästä, Pandora oli myynnissä siinä tiskillä. Et sillee. Kauppa se on joka kannattaa.
Pataan! ...+alv.
J.Hollström
26.02.2007 08:57:26
Tarkottaaks "järjellisillä" et saattaa olla edukkaampaa ostaa sieltä ku Suomesta? Ois nimittäin tässä ylihuomenna Stokiksen reissu liipasimella, ja aattelin, et pitskö käydä. Slussenin vieressä? Oliks muuten jotain nettiosotteita noihin?

http://www.tiptop.se/tillsalu.htm
http://www.vintage-guitars.se/
Vasemmassa lahkeessa-klubi #1 - - - - Jukin juutuubi
Jimoleon
26.02.2007 09:59:36
Soundata ja soundstore. Kivoja asiakaspalvelutaitoisia setiä.
"The secret of success is knowing who to blame for your mistakes"
absqua
26.02.2007 11:04:16 (muokattu 26.02.2007 11:08:50)
http://www.tiptop.se/tillsalu.htm
http://www.vintage-guitars.se/

Toi vintage guitars ei ole enää siinä vanhalla paikallaan Götgatanilla. Uudesta sijainnista ei ole tietoa, ei selviä edes nettisivulta.

Sen sijaan http://www.halkans.com/ kannattaa tsekata siitä lähistöltä.

Samaten Twang (www.twang.se) on hieno putiikki.

E: Ja tietenkin Hellstone siinä ihan mäen päällä Götgatanilla (olisko nro 24). Hellstone tosin on taivas etenkin vintagerumpuja harrastaville, mutta on siellä välillä kiinnostavaa basso/kitarakamaakin näkynyt. Samaten jos Rhodesin haluaa, niin tuolla on yleensä 1-2kpl hyllyssä aina. Mistä lie haalivat. Bonuksena suomea taitava putiikinpitäjä.
Rämppy
26.02.2007 20:53:50 (muokattu 26.02.2007 21:02:15)
Kyllä se on niin, että kaupassa asiointi pitää tehdä sellaseks, että jengi haluaa sen vähän korkeemman hinnan maksaa niistä tavaroista saadakseen palvelua. .Naulan kantaan! Ei oikein motivoi asioida kaupassa, jossa
a) haluttua tavaraa ei ole juuri koskaan hyllyssä ja saaminen kestää huomattavasti kauemmin kuin nettikaupasta tilaamalla
b) on nihkeä asiakaspalvelu
c) ja tuosta "palvelusta" täytyisi vielä maksaakin neettikaupassa asiointia enemmän.
Hyvästä asiakaspalvelusta ja tavaran pikaisesta saamisesta ainakin minä olen valmis maksamaan pikkuisen ekstraakin. Siinä on haastetta täkäläisille soitinkauppiaille. Veikkaan, että pudotuspeli tulee alalla olemaan julmaa. Paikallisista yrittäjistä tulevat pärjäämään vain ne, jotka pystyvät tarjoamaan huippupalvelua. Bulkkimeininki siirtyy nettiin.

Helsingin kaupoista Kitarapaja erottuu laajimmalla vintage- ja käytetyn laatukaman valikoimalla + asiantuntevalla palvelulla. Se on vähän niinkuin yleellisyystuotekauppa. Eikä ihan vähänkään.
En sitten malttanut olla sanomatta.
Kotaja
27.02.2007 22:21:36
Kyllä se on niin, että kaupassa asiointi pitää tehdä sellaseks, että jengi haluaa sen vähän korkeemman hinnan maksaa niistä tavaroista saadakseen palvelua Aivan näin. Itse tosiaan kyllä pidän Top Soundia parhaana niistä paikoissa missä olen käynyt, sillä vaikkei se halvimmasta päästä ole, niin aina olen siellä saanut kunnollista palvelua
JR/Rajah
28.02.2007 14:57:54
Mä liputan SOUNDSTOREn (Helsinki, kallio) puolesta. Aivan loistava palvelu ja hyviä tuotteita järkevään hintaan.
-wankers of the zoo crew-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)