wrshredder 23.02.2007 16:00:34 | |
---|
Teroja on niin paljon että peli menettää realistisuutensa. Jotain 50 äijää hyökkää päälle niin ei oikein iske.. Commando! Tuo on pakko saada :D Hmm, kai sitten niinkin, tai sitten minulla on vanhempi versio, kun muistaakseni minulla oli vain normal ja expert tai jtn vastaavaa.. Mutta normalilla olen sitä pelannut. Mulla on näin : easy ,normal , hard , elite Tää on BestSeller -sarjaa eli varmaan just uudempaa versiota. Tai jotain. THV-Klubi#52
S.M.A.K - perustajajäsen
"Tämä jatkuva yksinäisyys käy päivä päivältä yhä rankemmaksi oikealle ranteelleni.." |
MaD PiAnIsT 23.02.2007 16:07:41 | |
---|
Mulla on näin : easy ,normal , hard , elite Tää on BestSeller -sarjaa eli varmaan just uudempaa versiota. Tai jotain. Kävin kattomassa ja noinhan ne on! Olin sekottanut tämän swatin tuohon Rainbowhon jossa on vain kaksi vaikeustasoa. Pahoitteluni. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Chips 23.02.2007 17:48:14 | |
---|
No niin nyt sain ostettua Final Fantasy XII:n. Taitaa mennä viikonloppu sitä pelatessa. |
Jormaz 25.02.2007 14:41:29 | |
---|
Swat4 on huomattavasti mukavampi kun pelaa helpoimmalla tasolla. Onneksi vaikuttaa ilmeisesti vain pisterajoihin tuo vaikeustaso. Kyllä mä sen ymmärrän että antautunutta ei saa ampua mutta kyllä aseistautunut tero täytyy saada vapaasti ampua, ja tietenkin suostuttelu raajoihin ampumalla pitäisi sallia. Saadaan silleen vähän todenmukaisuutta tähänkin peliin. |
wrshredder 25.02.2007 16:45:01 | |
---|
Swat4 on huomattavasti mukavampi kun pelaa helpoimmalla tasolla. Onneksi vaikuttaa ilmeisesti vain pisterajoihin tuo vaikeustaso. Kyllä mä sen ymmärrän että antautunutta ei saa ampua mutta kyllä aseistautunut tero täytyy saada vapaasti ampua, ja tietenkin suostuttelu raajoihin ampumalla pitäisi sallia. Saadaan silleen vähän todenmukaisuutta tähänkin peliin. Saako muka aseistautuneen henkilön ampua ,vaikka tämä ei uhkaisi aseella? Ei kyllä musta.. ..edes ameriikoissa. THV-Klubi#52
S.M.A.K - perustajajäsen
"Tämä jatkuva yksinäisyys käy päivä päivältä yhä rankemmaksi oikealle ranteelleni.." |
Jormaz 25.02.2007 16:58:06 | |
---|
Saako muka aseistautuneen henkilön ampua ,vaikka tämä ei uhkaisi aseella? Ei kyllä musta.. ..edes ameriikoissa. "Oikeassa elämässä" "saa" ampua terroristin vaikka se olisi jo laskenut aseensa. Vuonna -80 iranilaiset terroristit ottivat Lontoon Iranin suurlähetystössä panttivankeja. SAS lopulta meni lopulta kuuden päivän piirityksen jälkeen sisälle. Yksi musulmaaneista yritti antautua mutta sen "ei annettu antautua". Yhden ottivat vangiksi mistä saivat sitten vähän noottia pääministeriltä vai olikohan se sen mies. Kyllähän tuolla jenkeissäkin ammutaan kaapparit vaikka sitten ikkunan läpi jos mahdollista, muutenkin kuin elokuvissa. |
Cujo 25.02.2007 17:37:42 | |
---|
Saako muka aseistautuneen henkilön ampua ,vaikka tämä ei uhkaisi aseella? Ei kyllä musta.. ..edes ameriikoissa. Käskettiinhän Lontoon poliisejakin silloin taannoin ampumaan metroasemilla terroristeiksi epäiltyjä suoraan päähän, etteivät ehdi pommejaan pamautella. "Jos haluaa valaista, on kestettävä palaminen." |
wrshredder 25.02.2007 18:36:27 | |
---|
Okei , oli miten oli ei viitti offtopikoida enempää. :) Mulla seuraava peliostos taitaa olla Halo3 ,ellei jotain heräteostoksia tuu tehtyä. THV-Klubi#52
S.M.A.K - perustajajäsen
tuomittu 25.02.2007 22:55:45 (muokattu 25.02.2007 22:56:12) | |
---|
Perkele kun menee järki tuon Raven Shieldin kanssa. Helvetin laajoja kenttiä ja teroja niin maan perkeleesti. Ärräpäitä lentelee, kun oon nyt juuttunut yhteen kenttään. Voihan meisseli sentään. I broke my G-string while fingering a minor. |
Antero-- 25.02.2007 23:13:24 | |
---|
ALE-laareista kerättyjä helmiä viime vuosilta, kaikki alle kympin: Sacrifice Fallout 2 Baldur's Gate 2 + lisäosa Thief 2: Metal age Shogun: Total War Itse en koe tarvetta ostaan mitään uutuus-peliä 50 eurolla, kun täyttä timanttia saa kympilläkin. Sacrifice on varmaan monelle tuntematon, mielestäni parhaita tosiaika-naksutteluja mitä on markkinoille syljetty. Äärimmäisen oma-peräinen idea, toteutus ja tyyli, pelaaminen on hauskaa, taktista ja toimii kuin ratikan vessa. Moninpeli hunajaa. Tämähän pieksee melkein Total Annihilationin. Suosittelen varauksetta. Antero "Einmal ist Keinmal" |
Osmo 26.02.2007 12:56:22 (muokattu 26.02.2007 12:58:58) | |
---|
Ostinpa sen Command & Conquer First Decaden, missä on kaikki sarjan tähän mennessä ilmestyneet osat. Kympin kun maksoi, niin hintakaan ei ollut kyllä paha verrattuna sisällön laajuuteen. Vielä en ole kerennyt kuin ensimmäista C&C:tä pelailemaan, mutta se täytyy todeta että ajan hammas ei ainakaan tätä yksilöä ole juurikaan kuluttanut. Sen verran timanttista meno on. Muistan kun pikkukillinä hakkasi tätä, ja nyt ne kaikki muistot tulvahtavat mieleen. Loistavat musiikit, pelattavuus kiitettävää ja näyttelijät sopivan ö-luokkaisia. Nyt vasta oikeastaan tajuaakin kuinka "tahattoman" koomisia nämä näyttelijät ovat. Paitsi Kane on kuningas... Huonoina puolina, tai jos ne nyt niitä ovat, voidaan mainita rakennettavien yksiköiden putkitusmahdollisuuden puuttuminen. Eli jos satasen sotilaita haluaa sen 50, niin joudut odottamaan joka kerralla että sotilas valmistuu ja sitten klikkaamaan sitä uudelleen. Eli minkäänlaista rakennusjonotusjärjestelmää tämä osa ei vielä tunne. Enpä muista oliko Red Alertissakaan vielä... Ja Fog of Warikin loistaa poissaolollaan. Huomaa jo kaukaa kuinka vihollinen lähtee hyökkäykseen, eikä tule näin ollen juurikaan yllätyksenä. Kenttien pienuudestakin voi joku nipottaa, mutta meikäläisen mielestä niihin on saatu sisällytettyä kaikki oleellinen. Taistelut ovat tästä johtuen mukavan hektisiä, ja pieniä kahakoita syntyy jatkuvasti. Mutta tosiaan, loistavaa strategiamättämistä ja nämäkin pienet puutteet on luultavasti korjattu myöhemmissä osissa. Itse en ole Red Alert -> Generals välille jääneitä osia pelannut ollenkaan, joten en varmuudeksi osaa sanoa. Mutta kuitenkin luulen, että harvoin sitä kymppiä näin hyvin sijoittaa. Suosittelen! Edit: Mainittakoon se vielä, että paketissa on kaikki sarjan osat SEKÄ niiden lisäosat, että pelattava ei varmasti ihan heti lopu kesken. Pixies. |
Milkop 27.02.2007 08:28:14 | |
---|
Enpä muista oliko Red Alertissakaan vielä... Eipä tainnut olla, ensimmäisen kerran tämä oli muistaakseni Tiberian Sunissa ja siinäkin se oli rajoitettu 5:een yksikköön kerralla. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell | THV-klubi #49 |
oo-p 27.02.2007 08:34:01 | |
---|
Ostin kaverilta Nintendo GameCuben (kun halvalla sai) ja hommasin heti perään Donkey Konga Jungle Beatin, bongorummuilla ohjattavan tasohyppelyn! MAHTAVAA! ..minä olen näissä peliasioissa henkeen ja vereen nintendon mies. Myös Zeldat ja Mariot löytyy. Mulla oli välissä monen vuoden pitkä tauko, että pelailin vain hyvin vähän, pääasiassa vanhoja NES ja SNES -pelejä emulaattorilla. Mutta nyt tulee toisinaan pelattua vähän enemmänkin, ei sentään ihan päivittäin, mutta kuitenkin. Nintendo elää. Testasin kaverin Wii:tä, helevetti briljantti vehje! Terve, ja kiitos kaloista! |
Eipä tainnut olla, ensimmäisen kerran tämä oli muistaakseni Tiberian Sunissa ja siinäkin se oli rajoitettu 5:een yksikköön kerralla. Tämäpä selvä. Kohtahan se ilmestyy se uusin C&C. Kuvien perusteella aika namiherkkua, mutta kolikon kääntöpuolena on että meikäläisellä ei varmaan toimi. No hakattiinhan näitä vanhoja pelejäkin jollain 386:lla vaikka koko homma oli yhtä diashowta. Ehkä enää ei kuitenkaan jaksa... Demo näköjään tuosta kolmosesta ilmestynyt. Latailkaapa ja kertokaa mielipiteitä: http://www.fileplanet.com/174572/17 … rium-Wars-Demo-FilePlanet-Exclusive Edit: Onkin näköjään joku maksullinen sivusto. Löytyykö jostain muualta? Edit 2: No, suoraan omilta sivuilta tietysti... http://www.commandandconquer.com/intel/default.aspx?id=25 Pixies. |
Bonesaw 28.02.2007 13:54:37 (muokattu 28.02.2007 13:54:47) | |
---|
Gun PS2:selle. Törkeen kova. Makso uutena 9,90€ Joo'o |
saastara 28.02.2007 13:57:06 (muokattu 28.02.2007 13:58:17) | |
---|
Gun PS2:selle. Törkeen kova. Makso uutena 9,90€ Kaverinikin tuon juuri osti.. Positiivinen yllätys. Samaan hintaan lähti myös käytettynä Shinobido PS2:lle. Mikä onkin sitten jo hemmetin kova. Lieviä puutteita toteutuksessa mutta ninjailua nyt vain on niin sairaan hienoa, että ei menoa haittaa. Itse ajattelin ensi palkasta osta Xboxin ja siihen Ninja Gaidenin. Eihän tuo Xbox itseä mitenkään muuten erityisesti houkuttele mutta Ninja Gaiden nyt on vain niin sairaan hyvä.. E: Prkl. Kun pitäisi vielä PSP:kin hankkia kun sillä on MGS Portable Ops sekä tuo pian ilmestyvä Castlevania Collection.. Lisäksi pitäisi vielä soittopelejäkin hommata ja kotistudioa viritellä.. On se maailma kallis. :( Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Minä soitan A-vireestä koska minulla ei kasva parta vielä ja kikkelini on kovin pieni. Sitten kun tuo partaongelma ratkeaa, voin virittää kitarani takaisin E:hen ja ryhtyä soittamaan oikeaa musiikkia. |
Qsysi 28.02.2007 14:32:12 | |
---|
Ostin kaverilta Nintendo GameCuben (kun halvalla sai) ja hommasin heti perään Donkey Konga Jungle Beatin, bongorummuilla ohjattavan tasohyppelyn! MAHTAVAA! ..minä olen näissä peliasioissa henkeen ja vereen nintendon mies. Myös Zeldat ja Mariot löytyy. Mulla oli välissä monen vuoden pitkä tauko, että pelailin vain hyvin vähän, pääasiassa vanhoja NES ja SNES -pelejä emulaattorilla. Mutta nyt tulee toisinaan pelattua vähän enemmänkin, ei sentään ihan päivittäin, mutta kuitenkin. Nintendo elää. Testasin kaverin Wii:tä, helevetti briljantti vehje! Pistä talteen ja pidä kunnossa. Parinkymmenen vuoden päästä kysyttyä tavaraa kun lopettivat valmistuksen tässä vähä aika sitten. Klip-klop klip-klop, hevonen on pop! -Histamiini |
MaD PiAnIsT 28.02.2007 21:07:28 | |
---|
Olisiko täällä tarvetta peli huoneelle? Vai onko sellainen jo olemassa? Paikka missä voi jutella kaikkeen pelaamiseen liittyvää läppää. Konsolit ja peeceet ja kaikki millä vaan pelit toimii olisivat sitten samassa huoneessa. Ehdottakaa onko järkeä, voisin perustaa. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Harvestman 28.02.2007 21:13:50 | |
---|
Olisiko täällä tarvetta peli huoneelle? Vai onko sellainen jo olemassa? Paikka missä voi jutella kaikkeen pelaamiseen liittyvää läppää. Konsolit ja peeceet ja kaikki millä vaan pelit toimii olisivat sitten samassa huoneessa. Ehdottakaa onko järkeä, voisin perustaa. Perustettu on. Hyväksyntää odotellessa. Dave Mustaine ei tykkää pissiksistä. |
MaD PiAnIsT 28.02.2007 21:14:49 | |
---|
Perustettu on. Hyväksyntää odotellessa. Kuka perusti? Voi pistää mulle myös kutsua sitten. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |