Paas 24.12.2003 11:49:50 | |
---|
Ite ostin just Sonor Hilitet, ennen oli Tamat. Sonorit reilusti paremmat. Hilitet on helkkarin hyvät rummut. Mitkä tamat on nyt vertailussa? Takatukat kunniaan!
Nyt tama power tower räkki myynnissä m.netin torilla! |
Mikko A 24.12.2003 13:16:16 | |
---|
en mitenkää, sanoin sen vain koska mul on ne mut ei se sitä tarkota et ne on laadukkaammat. Eli se, että ne on laadukkaammat, ei tarkota sitä, että ne on laadukkaammat... "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
fifehole 24.12.2003 15:22:38 | |
---|
Eli se, että ne on laadukkaammat, ei tarkota sitä, että ne on laadukkaammat... Eikä sitä et jos sulla on swingstarit vuodelta peruna voi röyhistellä. Tamassa paljon hyvää kuten Sonorissakin. Molemmat kestää vertailun myös Pearliin tai Premieriin. Itse aluaisin kokeilla DW:tä, onko kokemuksia? Head for an eye |
Niskamies 24.12.2003 18:52:00 | |
---|
Eikä sitä et jos sulla on swingstarit vuodelta peruna voi röyhistellä. Tamassa paljon hyvää kuten Sonorissakin. Molemmat kestää vertailun myös Pearliin tai Premieriin. Itse aluaisin kokeilla DW:tä, onko kokemuksia? Kokemusta DW:n pedaaleista, 9000 sarja on unelma. Olispa semmoseen varaan, mutta hommaan ensi vuonna 7000-sarjan tuplan. |
drummeri 24.12.2003 21:04:10 (muokattu 24.12.2003 21:08:48) | |
---|
Hilitet on helkkarin hyvät rummut. Mitkä tamat on nyt vertailussa? tama starclassic performer ja sonor hilite on vertailussa. ps: mitkä tamat sul oli ennen??. playing with drums is my fucking life |
tama starclassic performer ja sonor hilite on vertailussa. ps: mitkä tamat sul oli ennen??. ei niiitä voi vertailla... hilitet vaahteraa ja muutenki paremmin tehtyjä, performerit koivua mutta kuitenki hyvä laatusia. Riippu vähän mikä miellyttää omaa korvaa eniten bah |
Paas 24.12.2003 21:39:30 | |
---|
tama starclassic performer ja sonor hilite on vertailussa. ps: mitkä tamat sul oli ennen??. Kysymykseni oli siis suunnattu Darkstar nimimerkille. Ei mulla aikaisemmin ole tamoja ollut. Ennen tamoja oli sonorin force 2001 setti. Takatukat kunniaan!
Nyt tama power tower räkki myynnissä m.netin torilla! |
Darkstar 24.12.2003 21:51:37 | |
---|
Ennen oli Tama Superstar. 80-luvunalun huippusarjaa koivurunkoisena. Mm Neil Peart käytti aikoinaan. |
fifehole 25.12.2003 12:42:17 | |
---|
Ennen oli Tama Superstar. 80-luvunalun huippusarjaa koivurunkoisena. Mm Neil Peart käytti aikoinaan. Mulla on Superstarin snare 14/8", tosi asiallinen soundi. Runko melko paksua koivua. Head for an eye |
JeeVes 25.12.2003 13:34:06 (muokattu 25.12.2003 13:34:26) | |
---|
Mitäpä näihin, "kumpi on parempi" threadeihin nyt sanois. Sanotaanpa vaikka näin joulun alla, että toiset tykkää äidistä ja toiset siskosta. Edit: ja joku molemmista ;) Ja eikun arvostelemaan !http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=17&t=45273&o=0&x=381ec44645&co=0 |
ratsu89 27.12.2003 13:08:59 | |
---|
Ääni tamalle! |
Alpha 27.12.2003 13:26:43 | |
---|
Mie olen ollut erittäin tyytyväinen noihin StarClassic-vermeisiin. Elikkäs Taman kannalla olen itsekkin, mut kannattaa oman mielensä mukaan valita pöntöt ynnä muu hardware, ni saa just mitä haluaa... Taman symbaaliständit on muutes erittäin hyviä...näin ohimennen sanottuna. Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
Blitz 27.12.2003 14:42:35 | |
---|
Kyllä minä antaisin ääneni Tamalle. Hardware toimii tosi hyvin varsinkin noissa kalliimmissa sarjoissa. Mielestäni Tamalla on nuo systeemit muutenkin toimivammat kuin muilla, esim. Pearlilla minua on aina hämännyt se pikkutomin kiinnitys jossa paksu putki menee rummun sisään. :| DW:n pedaalit on kyllä tosi hyviä. Mulla oli tuo Thomannin 6000-sarjan tuplapedaali, jossa oli kaikki mukavuudet mitä muissakin. Uusissa Taman HP-200 pedaaleissanikaan ei ole niitä piikkejä millä pedaali pysyisi maassa kiinni. :/ TAMA - The best reason not to play Pearl drums. |
Paas 27.12.2003 23:17:43 | |
---|
Pearlilla minua on aina hämännyt se pikkutomin kiinnitys jossa paksu putki menee rummun sisään. :| Onhan pearlilla nykyään myös "kelluvat ripustukset". Ainakin kalliimmissa rummuissa. En muista miten oli halvempien laita, saattaa mennä rungon läpi. Takatukat kunniaan! |
JeeVes 27.12.2003 23:22:53 | |
---|
Yleensä näihin ei jaksais vastata, mutta tän kerran nyt sitten. No jos olis vara valita, niin ottaisin kyllä Sonorit. Jotenkin vaan tykkään niistä, ehkäpä tykkään niiden jykevyydestä. Oon soittanutkin niillä paljon enemmän kuin Tamoilla. Attitudee! |
Drummer666 28.12.2003 01:27:15 | |
---|
Onhan pearlilla nykyään myös "kelluvat ripustukset". Ainakin kalliimmissa rummuissa. En muista miten oli halvempien laita, saattaa mennä rungon läpi. juu mikä i.s.s kiinnitys, ihan kätevä, ainakin mulla on ollu.... tee +/- taulukko, eli laadit kummaltakin hyvät ja huonot puolet sitte kattot kummas oli vähemmän huonoja puolia:D:D "..Mites olis kikka16?" |
lkx 28.12.2003 19:44:11 | |
---|
Taman rummut on hianoimman näköset - niinpä niiden täytyy olla parhaat! Lisäksi kaikki nelikirjaimiset rumpumerkit, joissa on "m" kolmantena kirjaimena, ruuls! Niinku tämä Tama ja Kumu. Kumu-Pekka vois tehdä vielä Jymy-sarjaa - siitä tulis varmaan jymymenestys! There is no spoon... |
lateq 28.12.2003 21:09:40 | |
---|
Taman rummut on hianoimman näköset - niinpä niiden täytyy olla parhaat! Lisäksi kaikki nelikirjaimiset rumpumerkit, joissa on "m" kolmantena kirjaimena, ruuls! Niinku tämä Tama ja Kumu. Ja Yamaha ? ;-( Mut esim sonor on kans iha hyvä ku sen kolmas kirjain on 'n' ja se on niinku melkeen hyvä. Laavassa on ikävä saatanaa. |
Mikko A 29.12.2003 00:53:39 | |
---|
Taman rummut on hianoimman näköset - niinpä niiden täytyy olla parhaat! Lisäksi kaikki nelikirjaimiset rumpumerkit, joissa on "m" kolmantena kirjaimena, ruuls! Niinku tämä Tama ja Kumu. Kumu-Pekka vois tehdä vielä Jymy-sarjaa - siitä tulis varmaan jymymenestys! Tumu. Böö! "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
fifehole 29.12.2003 07:59:01 | |
---|
Tai Jämä, eiiii sit ne olis öljypolttimia! Varmaan lähes jokaisen merkin "Lippulaiva" kelpais mulle. Reilu vuosi sitten oli lähellä etten vaihtanut Mapexiin, tomien koot oli vain vähän hassut (8, 12, 16"). Head for an eye |