pianistityttö 06.12.2003 18:43:38 | |
---|
Niin. Eli mistähän nuotteja saisi? Ihastuin yli kaiken Horowitzin Carmen-transkriptioon kun mulla on yks video jossa hän soittaa sen. Aivan MAHTAVA! Varsinkin sen biisin lopun oktaavit!! :)) Onko kukaan muu nähnyt? |
Olen kuullut teoksen ja se on mielestäni kanssa todella hyvä, en vaan edes itse haluaisi yrittää soittaa, koska soittaisin ainakin tuhat kertaa huonommin.. Nuoteista en tiedä mistä löytää.. Ostinaton sivuilla ei ainakaan ollut, mutta kysy jostain musiikkiliikkeestä tai kirjastosta, ne yleensä hommaavat nuotit melkein mihin kappaleeseen vaan.. :) "I only know that in the music itself I found out what the fingers had to do" -Vladimir Horowitz- |
pianistityttö 27.12.2003 13:12:38 | |
---|
Juu, en kyllä minäkään ajatellut vielä pariinkymmeneen vuoteen soittaa sitä.. :) Oon vaan kiinnostunut kappaleesta (nuottikuvasta ym..). Raiskaisin sen kappaleen jos yrittäisin. :( "Olen onnellisin tuntemani ihminen"
-Arthur Rubinstein- |
Pimputtaja 27.12.2003 14:42:51 | |
---|
Juu, on se aina hyvä harjotella sellasella asenteella, et kyllä mä tän kymmenen vuoden päästä ehkä esitän.. Sattuu olemaan nyt just Ravelin pianokonserton kans semmonen vauhti harjottelussa, et ehkä sit ku jää eläkkeelle pystyy soittaan.. Mut onnee vaan nuottien metsästykseen ja harjoitteluun.. Äläkä kumminkaan ihan raiskaa sitä biisiä.. :) "I only know that in the music itself I found out what the fingers had to do" -Vladimir Horowitz- |
Le Pianiste 09.01.2004 14:59:35 | |
---|
Horowitzin transkriptioita saa varmaan, jos ei suoraan F-musasta tai Ostinatosta, niin tilaamalla ainakin. Oon mä joitain Ostinatossakin nähnyt. Hulluja biisejä. :) " Ei se mitään, emmä sitä kotonakaan saanu menemään.. " |
Lauri K 06.02.2004 23:28:10 | |
---|
|