Aihe: esp ex-400
1
jusben
27.02.2007 21:32:38
Pitkien jahkailujen jälkeen, olen nyt päätynyt tähän kyseiseen esp:n malliin. Menin sitten tohkeissani hakemaan kitaraa liikkeestä, mutta yllätyksekseni kitaroita ei tahdokaan löytyä pääkaupunkiseudulta? Uusikin tuleva tilaus on ilmeisesti lähes kokonaan jo varattu..
Ilmeisesti taitaa olla aika haluttu kitara tällä hetkellä! Tässä nyt pähkäilenkin, että pitäisikö pistää tilaus liikkeelle joko thomannille tai johonkin muuhun ulkomaalaiseen liikkeseen.
Onkohan tätä foorumia lukevia montakin, joilla jo tilaus vetämässä? Luulisi että tuollaisia "tusina" kitaroita nyt olisi aika reilusti pajalta ulos työstetty, eikä tälläisiä tilanteita tulisi :)
Jazkaa
27.02.2007 21:37:02
Samassa tilanteessa itsekkin, oon ettiny tuommoista nyt sen kuukauden. Ei löydy Musamaailmasta, eikä mistään tampereen seudun liikkeestä. Thomannilla tilaamiseen se nähtävästi menee.
zädääm
27.02.2007 21:38:58
Pitkien jahkailujen jälkeen, olen nyt päätynyt tähän kyseiseen esp:n malliin. Menin sitten tohkeissani hakemaan kitaraa liikkeestä, mutta yllätyksekseni kitaroita ei tahdokaan löytyä pääkaupunkiseudulta? Uusikin tuleva tilaus on ilmeisesti lähes kokonaan jo varattu..
Ilmeisesti taitaa olla aika haluttu kitara tällä hetkellä! Tässä nyt pähkäilenkin, että pitäisikö pistää tilaus liikkeelle joko thomannille tai johonkin muuhun ulkomaalaiseen liikkeseen.
Onkohan tätä foorumia lukevia montakin, joilla jo tilaus vetämässä? Luulisi että tuollaisia "tusina" kitaroita nyt olisi aika reilusti pajalta ulos työstetty, eikä tälläisiä tilanteita tulisi :)

Poliisi iskee!!! Kyseessä on ltd eikä siis ESP.... varmaa ihan hyvä kepukka ja luulis löytyvän suomesta helposti.
Kiitos ei muuta jatkakaa
jusben
27.02.2007 21:58:47
ok. Puhutaan asioista asioiden oikeilla nimillä ;)
Aresius
27.02.2007 23:16:15
Voin varauksetta suositella tuota keppiä. Mainio laitos, sen käsityksen sain kun kaverin keppiä kokeilin. Soundi on sopivan tumma, kaula on mitä mainioin(ei liian paksu, eikä liian ohut) ja kaiken lisäksi pirun hienon näköinen!
"Playing a guitar is pretty much like making love to a beautiful woman. First you bring it home and start to warm up her and your fingers. Then you plug him up and pick her gently to make her scream just the way you like" THV-klubi #41
jusben
22.05.2007 23:05:02
Nyt vihdoin ja viimein sain kyseisen kitaran ostettua ja olen sillä viikonpäivät jo soitellutkin. On muuten hiton hyvä kitara soittaa! ei tuosta siellä liikkeessä saanut sellaista tuntumaa kuin nyt, kun on päässyt himassa kepitteleen.

Hain myös pariksi sille tuon line6 flextoneIII vahvarin, eikä siitäkään kyllä ole muuta kuin kehuja =) Kerrankin taisi valinnat osua kohdilleen. Voihan tietty olla, että on vaan ennen soittanut niin pas...lla kamoilla et nää tuntuu näin yber hyviltä, mut tuudittaudutaan nyt tähän hyvän olon tunteeseen...

En voi muuta kuin suositella!
Nyt vain odottelen että vapaudun kerrostaloasunnon kahleista ja pääsen kunnolla kokeileen flextonen potentiaalia
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)