Joucahainen 27.02.2007 17:39:03 | |
---|
Jos oluesi tuntuu epätavallisen vaalealta ja mauttomalta... lasisi on tyhjä. |
Jooba 27.02.2007 17:43:04 | |
---|
Käytetty Warwick. Periaate kysymys ainakin mulla tässä tilanteessa. En perusta niin vintage juttuihin. |
pekezu 27.02.2007 17:46:35 | |
---|
Samoin. Warreen luottaisin. En jatsareista muutenkaan perusta. PekkaaTekkaaLaakuPekkaaPaattiSenOnKermaaNekkaaJosOnVeneLakritsaaSadehanSenUpottaa |
Kieppi 27.02.2007 17:48:32 | |
---|
Warren. Soundit ovatkin sitten makuasioita. Kaksi Fenderiä on ollut, kolmatta ei tule. Kalamies #10 >-)))>. Last.fm "Juu plei veri gud bääs." -Juice Leskinen- |
LOT 27.02.2007 17:58:31 | |
---|
Fenderin. Kumpaakin kyllästyt jossain vaiheessa, mutta jazzari on niin perus, että sille löytyy käyttöä aina. Se sopii mihin tahansa musatyyliin. (En kuitenkaan väitä, etteikö warrekin vois sopia moniin tyyleihin.) Yritä päästä testaamaan kumpaakin, jos mahdollista. Itse kuitenkin parhaiten tiedät ja tunnet kokeilun jälkeen kumpi on lähempänä sun mieltymyksiäs. Varmasti hyviä bassoja kumpikin. |
joukov 27.02.2007 19:17:48 | |
---|
Toivottavasti et tee ostopäätöstäsi muiden mielipiteiden mukaan? Paul Stanley: Live To Win, KISS: KISSology The Ultimate KISS Collection Vol.1 1974 - 1977 |
Olli.M 27.02.2007 19:34:13 | |
---|
Testaamalla selviää sun oma mielipide, kuitenkin tuommoisen jatsarin omistajana en voi pahaa sanoa ko. soittimesta sanoa. Warreja en ole muutamaa nopeaa hiplausta lukuunottamatta testaillut. Niin käy joskus |
poppamies 27.02.2007 19:49:43 | |
---|
Jazz Bass on valintani G strings are for strippers! |
Teijo K. 27.02.2007 20:10:28 | |
---|
Eli olen ostamassa bassoa ja olisi mukava tietää, että kumman ostaisitte: www.soundstore.fi/product_info.php/cPath/30_23/products_id/46 vai käytetyn warwickin tuolta torilta? vaiko joku muu samaa hintaluokkaa oleva? Tällä hetkellä on käytetty Warre ihan yleisfiksu ostos. Ne kun ei ole muodissa niin hinnat on alhaalla. Mutta eipä noista muuten osaa sanoa. Kummallakin voi soittaa kaiken hevistä humppaan, kaikki musa mihin nyt yleensä sähköbasso sopii voidaan vetää ihan yhtä pätevästi warrella tai fenkulla. Kokeile molempia ja osta se mikä sopii sun tassuihin parhaiten. Kannattaa kokeilla samaan hikeen muutamia muitakin bassoja, se näppiin sopiva voi löytyä yllättäen mistä vain. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Ei ole niin, että A ja B -//- Ei A tai ei B. -De Morgan |
Kotaja 27.02.2007 20:21:52 | |
---|
itse ainakin warren ostaisin. IMO käytetty warre on joka mielessä parempi kuin uusi vintage fenkku. Eri asia olisi jos olisi vanha fenteri |
J.Hollström 27.02.2007 20:50:43 | |
---|
Fenderin. Mun kaikki tulevat bassot tulee olemaan niitä, koska ne soundaa hyvältä, on idioottivarmoja pelejä ja on parhaita kaikissa hintaluokissa. Warreihin en koske pitkällä tikullakaan. Ne on pois muodista, rumia ja vaikeasti eteenpäin myytäviä. Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä. Silti en luottasi mihinkään muuhun kuin omaan intuitioon näissä ostoasioissa. Jos sisäinen ääni sanoo että osta Warre, niin silloin on ihan sama mitä jengi täällä horisee. |
poppamies 27.02.2007 21:04:19 | |
---|
...Silti en luottasi mihinkään muuhun kuin omaan intuitioon näissä ostoasioissa. Jos sisäinen ääni sanoo että osta Warre, niin silloin on ihan sama mitä jengi täällä horisee. Tuota minäkin mietin. Kyllä thredin aloittajalla varmasti on omat mielihalut. Niitä on pakko seurata sanoi pojat mitä tahansa. G strings are for strippers! |
Wilkeson 27.02.2007 21:27:22 | |
---|
Toivottavasti et tee ostopäätöstäsi muiden mielipiteiden mukaan? Komppaan tätä mutta täältä saa iha jees infot noin alkuun ja mielipiteet. Itse taipuisin ehdottomasti Fenderiin. Ja nimenomaan jazzariin. Hyvä ja helppo soittaa ja saundii saa kivasti muokattu etu ja takamikin balansseilla jne...Se sopii kaikkeen musaan mun mielestä. Ja jazzithan on iha mageen näkösii loppupeleis. Aika neutraaleita mut siin on sitä jotain. En toki dissaa Wareekaa mut mä vetelisin Jazzarilla! Warre ei oikee koskaa oo lämmittäny mua ni paljo saundissa ja soitettavuudessa verrattuna Fenderin tai iha sama vaik Tokain Jazzareihin. tosi luotettava ja hyvä ja helppo tosiaan soittaa ja saundaa iha hyvältä...varmasti. Noh...Mä vaa diggaan vetää ohut ja kapeekaulasemmilla jazzareilla. Sopii mun kouraa paremmin. Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back |
Wilkeson 27.02.2007 21:36:17 (muokattu 27.02.2007 21:37:48) | |
---|
Tuota minäkin mietin. Kyllä thredin aloittajalla varmasti on omat mielihalut. Niitä on pakko seurata sanoi pojat mitä tahansa. juurikin näin mutta saapahan tästä jotain ensalkuun irti. Pitäs saada perusteltuu paremmin noitten keppien eroja jne...ni kaveri pystyis pikkasen paremmin hahmottaa ja funtsii. jos ikinä on mahollisuutta käydä testaamassa nii et noi molemmat kepit on ready to rock ni sit se selvii alle 5 minsan et kumpi. Oma pää sen sit sanoo ja rahat kouraan ja morjens! Musamaailmassa on kyl hyvä jos haluu Tokaita ja Warree verrata ni siel se onnistuu ainaki. Siin mieles Tokaita ku oli myös et muita varteenotetavii vaihtoehtoja ni Kyllä tokai pelittää sika hyvin. mua palvellu ku orja ja vaik kuin kauan ja ei ikinä mitää feeluu. Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back |
Kieppi 27.02.2007 21:39:33 | |
---|
Jukille propsit omasta linjasta, ajattelen aika lailla samalla tavalla itse Warwickeista, paitsi sitä kärpäsjuttua. Ehkä tajuan sitten sen Fenkkujen hienouden, kun pääsen soittamaan jollain aidolla pitkäleimaisella. Ja toki olen samaa mieltä edellisten kanssa: testaa ja valitse sen mukaan. Offariksi meni, mutta menkööt. Kalamies #10 >-)))>. Last.fm "Juu plei veri gud bääs." -Juice Leskinen- |
margus_ 27.02.2007 22:08:56 | |
---|
|
Wilkeson 27.02.2007 22:12:39 | |
---|
Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back |
Amiskalla sentään lehmät on pehmeitä |
Olli.M 27.02.2007 22:20:27 | |
---|
Niin käy joskus |
Wilkeson 27.02.2007 22:22:57 | |
---|
Presari vaan on se mun juttu noista kahdesta. Testaa ja päätä ite Nii aivan.. Kokeilemalla selvii. Daddy went to the store for cigarrettes....And never came back |