Aihe: Omistat?
1 2 3 4 513 14 15 16 17
JPQ
26.01.2007 20:58:38

Aika suppea valikoima minulla, mutta pistetään nyt.

Korg X5D
microKORG
Roland MT-32

sitten joitain Casioita (CTK-50 ja WK-1600) jälkimmäisessä ihan ok pianot, mutta kuka sitä keikoille kehtaa viedä :P

tosi rock jätkä vie vaikka mitä keikalle viedäänhän sitä kait esim. squier soittimiakin..... ja ei se suppeus tärkeintä että kattaa sen mitä tarvitset tai no silti jos ei kata ei tarvi hävetä ei kaikilla vaan voi olla kovat laitteet.
Sami H
26.01.2007 22:20:48
Tällä hetkellä:
Korg X2 ( tosi pro)
Roland XP10 ( vähemmän pro)
Korg 05R/W (moduli)
Boss DR 670 (rumpali/basisti)
Zoom 9120 (multiefekti)

Eli kotistudio ja koht. laadukas toisinsanoen riittävä.
Leper Messiah
26.01.2007 23:28:56
Jaahas, olenpa tähän vissiin joskus vastannutkin mutta sittemmin on tainnut tulla muutoksia..

Casio SA-20
Yamaha DX7
Kawain piano.

Synat pilipaliin ja pianolla klassista, näillä pärjään vallan mainiosti.

Punttisika #3 Runkku monsteri #4
nandu
26.01.2007 23:30:38
Clavian Nord Stage 76 ja Fender Rhodes MK1 73. Sekalaista efektiosastoa lisukkeeksi ja munanjatkeeksi.
BubbleBob
27.01.2007 03:40:25 (muokattu 27.01.2007 03:42:38)

Märkäkorvana heilun seuraavien keskellä:

Yamaha SY22
+ Houkuttelee kosketuksensa puolesta
+ Omanlaisensa soundit, vektorisyna
Erityisesti pidän stringeistä.

Trinity V3
+ MOSS
+ Kosketusnäyttö, vaikkakin vähän väsynyt
MOSS on parasta, muuten melkonen sekottaja combinaatioidensa kanssa ja on erittäin puhtaat samplet . Kosmisen erilainen koskettimisto kuin muissa, oikein tarvii miettiä (tilutin=?).

Quasimidi Sirius
+ Rumpukone
+ Wri hauska soundigeneraattori
- Aika on purru hardista.

Roland GR-50
+ Kitara-MIDI

VA:t
+ Soundirämmintään
+ Extrakivaa

Lapikkaat ja korvat kaipais Yamaha CS-80:stä, olis nasta. Jos pyörii resuna nurkissa, niin ota yhteyttä! :) Pianoon kosken aina kun tapaa.
Floating out of the Screen..
haage
28.01.2007 16:47:52
Pakkohan tänne on sitte materiansa listata :>
noh, joo eli...

- Yamaha Motif ES6
Omasta mielestä ainakin aivan loistava kosketintatsi :> Saundit monipuoliset ja kelpailee oikeastaan minkälaisiin tahansa tarkoituksiin.

- Korg TR61
Hyvä kakkossyna. Koskettimiin joutu hieman totuttelemaan, että on mukava soittaa. Saundit ok, etenkin orchestra-pläjäykset vakuutti.

- Roland S-50
Projektivehje. Kertaakaan en oo päässy vielä tyyppaileen ku diskettiasema puuttuu :F

- Casio CTK-joku
Rakas ensimmäinen kosketinsoitin. Tosin mitä hirveimmästä päästä ja lojuu nurkassa. Ei voi hävittää ku on ensimmäinen.
-- harri "haage" koskela --
Tukkajumalatar
06.02.2007 02:21:11

Tällä hetkellä omistan Korg Triton LE:n ja Rolandin RD-300 SX -stagepianon (+ paskan Casion, jota ei edes voi luokitella soittimeksi).

LE:

+ hyvät stringssaundit
+ kevyt roudata
+ helppo soittaa

- huonot koskettimet
- paskat pianosaundit
- turhat rap ym. kompit

Käytän LE:ssä vain muutamaa laitteen alkuperäistä saundia, kuten Divisi stringsejä (mielestäni paras stringssaundi). Muita olen muokannut rankalla kädellä ja tehnyt omia saundeja. Sopii erinomaisesti tiluttajille ja strings -saundien puolesta, suosittelen.

RD-300 SX:

+ loistavat pianosaundit (ym muita saundeja, esim. urkusaundit)
+ loistava tatsi
+ mahtavat efektit
+ kevyt stagepainoksi (muistaakseni vähän päälle 15 kg)
+ USB
+ nopea säätää ylä- ja alapäätä

- turhia rytmejä

Rolandiini en ole ehtinyt vielä paremmin perehtymään, sillä sain sen vasta vähän aikaa sitten. Mutta loistava peli on, suosittelen!!
Anonymous-jazz
06.02.2007 02:55:31 (muokattu 06.02.2007 02:55:41)

HOHO tämä threadi-avaus on kuin soitinvarkaille räätälöity :D
Kustavilainen tilaa olutta rahtina: "Milloin olut on kustavissa?"
M.i.k.key
06.02.2007 07:08:33
HOHO tämä threadi-avaus on kuin soitinvarkaille räätälöity :D

Ihan niinkuin sun profiilikin... HOHO!
möllisty
Anonymous-jazz
06.02.2007 07:34:04

Ihan niinkuin sun profiilikin... HOHO!

Näinhän se
Kustavilainen tilaa olutta rahtina: "Milloin olut on kustavissa?"
cloom
12.02.2007 23:01:56

Microkorg
Hieno vehje koskettimistosta huolimatta

Alesis micron
Omanlaisensa soundi-maailma valikoiden takana.

Novation K-Station
Potikoilla oikotie onneen... Muuten hieno soundi

Siel DK-70
Italialaista ajattelua, vinkeä vire oskillaattoreissa
steelysam
13.02.2007 18:45:45

LE:

+ hyvät stringssaundit

Käytän LE:ssä vain muutamaa laitteen alkuperäistä saundia, kuten Divisi stringsejä (mielestäni paras stringssaundi).

Voittaako RSO:n jousisaundit?
Möllisty
piiska2
21.02.2007 17:52:50
Laitteisto ei mikään huippu, mutta hyvin on pärjätty eri tyyppisilläkin keikoilla:

Kurzweil SP76 (puolipainotettu keikkapiano)
Yamaha S30 + Analogimallinnus kortti (PLG-AN....jotain) perussyna
MicroKorg (terapiasoitin toistaiseksi)

Ostolistalla olisi Electro....
Guild
24.02.2007 10:36:27
Roland Fantom X8, Korg X5D
.:.:.
maza
24.02.2007 11:44:08

Pakko se on varmaan myöntää että on vähän gaasuttanut viime aikoina...

Tällä hetkellä omistuksessani on seuraavat soittimet:

Hammond E-112 + Leslie
Hammond T-200 + MS-Audiotronin Leo 100 -lepa
Yamaha SK-20 + Motion Sound Pro-3T
Rhodes Mk. I Suitcase 73 (pelkkä yläosa)
Rhodes Mk. II Stage 54
Yamaha CS-5
Yamaha CS-30
Moog Minimoog
SCI Pro-One
Roland U-20
Roland Jupiter 6
Roland Super JX + PG-800-programmeri

Sit on jotain vahvareita ja muita romuja melkoinen määrä.

Suosikki-instrumentti noista on tietysti toi iso Hammondi, mutta kyllä noi monosynat jotenkin houkuttelee kanssa roplaamaan nappuloita jatkuvasti.

Ps. Jos tarttet esim. levylle jotain soittimia, niin tervetuloa meikän kotistudioon äänittämään vaan kaljakorvauksella tms. Sillo joskus skidinä kun ei ollut rahaa ostella soittimia, olisin ollut kiitollinen tällaisesta mahdollisuudesta, joten nyt kun itse on tässä tilanteessa, haluan ehdottomasti että noita vehkeitä myös käytetään.
Nidhöggr
27.02.2007 20:52:18
Olen nyt omaistanut Roland Juno-G:n noin neljä tuntia, ja täytyy sanoa, että minun mielestäni ainakin aivan loistava peli! No, onhan se helppo minun sanoa, en ole koskaan muita kokeillut. Mutta itse ainakin olen hyvin tyytyväinen! Jos jotain miinusta löytyy, niin se on kai liian laaja valikko. Suosikkisoundeja pitää etsiä jonkin aikaa ennen kuin ne löytää satojen muiden joukosta. Mutta olen tällä hetkellä lukenut ohjekirjasta kolme sivua, joten en vielä oikein osaa sanoa, onko tuo nyt niin paha miinus!
Krää-ähh.
JPQ
27.02.2007 21:47:56

Olen nyt omaistanut Roland Juno-G:n noin neljä tuntia, ja täytyy sanoa, että minun mielestäni ainakin aivan loistava peli! No, onhan se helppo minun sanoa, en ole koskaan muita kokeillut. Mutta itse ainakin olen hyvin tyytyväinen! Jos jotain miinusta löytyy, niin se on kai liian laaja valikko. Suosikkisoundeja pitää etsiä jonkin aikaa ennen kuin ne löytää satojen muiden joukosta. Mutta olen tällä hetkellä lukenut ohjekirjasta kolme sivua, joten en vielä oikein osaa sanoa, onko tuo nyt niin paha miinus!

Jokainen tietää tarpeensa oli se Roland Juno-G tai Yamaha DX7 tai 103kpl erilaisia synia tai mitä muuta tahansa eli jokaisen tarpeet meistä eroaa.
jas05
28.02.2007 14:20:25 (muokattu 28.02.2007 14:23:23)
Hellaksen piano ja Yamaha DGX-505. Molemmat ostettu käytettynä. Casio Priviaa tai M-Audio Prokeysiä tekisi mieli Yamahan tilalle, kun te niitä niin kovasti täällä aina kehutte. Yamaha on minusta ihan jees (vaikka olen soittanut 5 vuotta klassista pianoa :O), mutta kaipa teitä viisaampia täytyy uskoa.

Saa nähdä jaksaako sitä joskus ruveta ostamaan ja myymään. Siinä on niin kova homma aina.
Musiikki on oopiumia kansalle.
vekarppe
28.02.2007 18:35:40
Roland E-86, en kyllä osaa sanoa siitä oikein mitään. Vanha on ja hyvin on toiminut.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)