Stain 27.02.2007 18:39:59 | |
---|
Onko oikeasti niin, ettei kukaan huomaa yhtäläisyyttä Dion Rainbow In The Darkin ja tuon S&D:n biisin säkeistöissä? Nuotilleen... Plagiointisyytöksiä odotellessa.. It's a bittersweet symphony, this life |
Tuota Rainbow in the dark:ia kuunnellessa odotin jo että säkeistö lähtee käyntiin sanoilla "Lost in darkness..." :D Hieman samanlaiset ovat siis. Mitäköhän tästäkin tulee. |
Nieby 27.02.2007 19:00:35 | |
---|
Tuota Rainbow in the dark:ia kuunnellessa odotin jo että säkeistö lähtee käyntiin sanoilla "Lost in darkness..." :D Hieman samanlaiset ovat siis. Mitäköhän tästäkin tulee. Veikkaisin, että ei yhtikäs mitään.. :D |
gorgonoidi 27.02.2007 19:02:21 | |
---|
Veikkaisin, että ei yhtikäs mitään.. :D Lyödäänkö vetoa? :) Kyllä tuosta oli jollain muulla foorumillakin ollut juttua. Tuollainen samankaltaisuus on aivan normaalia, mutta kyllä joku aasi on vielä tästä sotaa tekemässä. |
WyW 27.02.2007 19:30:03 | |
---|
Mä oonkin pelolla odottanut tätä että 80-luku nostaa permanentatun ruman päänsä. Kyllähän tämä piti arvata kun 35v työkaveri tulee silmät kiiluen mainostamaan hevibändiä (niin ja ko. kaveri ei tosiaankaan tykkää tästä nykymetallista). Eipä sillä. Ei tää mikään vastaava tipauttaja ole kuin Avenged Seven Fold tuon Waking the fallenin kanssa (olivat muuten kans jotain 16v ku tekivät sen), mutta kyllähän tuossa kaikki ainekset on nipussa. Toivottavasti käy jätkillä hyvin eikä levy-yhtiöt kuseta, eikä kuset nouse päähä. The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain -> Pofony | last.fm |
Roope77 01.03.2007 12:53:48 | |
---|
Mitä nytten olen livenä kuullut niin tuon bändin biisit ovat ihan omaa luokkaa. Kyllähän Rising son muistuttaa Rainbow in the darkia. Mielestäni bändillä on paljon parempia biisejä kun toi mutta oli se siinä vaihessa hyvä sinkku valinta koska se on todella tarttuva biisi jne. Albumia odotellessa... |
Landola59 01.03.2007 23:16:55 | |
---|
Vetivät ihan hyvin tossa Joonas- showssa.. Yllätyin että kaverit ovat näinkin nuoria, suhteellisen raikasta kasarimeininkiä. Kliseistä mutta eikö se aina ole? Onko typeryys teille joku tekosyy olla ajattelematta? |
Roope77 01.03.2007 23:59:19 | |
---|
oli kyllä kiva "veto" vaikka olikin playbackina. |
Borlag 02.03.2007 00:04:23 | |
---|
Näyttääpi olevan sama bändi joka oli viime vuoden lopulla Virgin Oil Companyssa Glenn Hughesin lämppärinä. Hieman huvitti poikien innostus aluksi mutta kyllä ne ihan kohtuullisen hyvin soittikin, eli ei heti tehnyt mieli painua takas alakertaan. |
McNulty 02.03.2007 00:53:37 | |
---|
Kyllä mulle tuli ihan hyvät 80s-fiilikset tuosta. Jostainhan se pitää aloittaa ja hyvähän se vain on jos diggaavat omaa juttuaan tehdä. Playbackia en ymmärrä, mutta eipä minun tarvitsekaan. Paskempaakin olen kuullut... Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth! |
brn2sk8 02.03.2007 09:19:39 (muokattu 02.03.2007 09:20:50) | |
---|
Niin ne jannut oli judas priestin keikan jälkeen perustanut tän bändinsä "Strum und Drang" (Kuuluisa tapahtuma saksassa 1700 luvun loppupuolella, hakekaa wikipediasta jos kiinnostaa) ja suosikin sivuilla sanottiin että sen jälkeen mentiin eikä meinattu. Bändillä on myös omat kotisisvunsa myspacessa jos muistan oikein... Ihan hyvin ne ainakin ton rising sonin soittaa, ei valittamista... Suosikin sivuilta löytyy se kotisivukin, menkää kattoon... Ei kiitos, ei enää viinaa minulle... |
brn2sk8 02.03.2007 09:22:56 | |
---|
Hyvähän tuo on muuhun nykyajan heviin verrattuna. Kitarariffit vähän monipuolisemmiks niin ostan näiden levyn. Kasari lähtee kitarariffeistä, ei laulusta! Joo, mun mielestä kans ne panostaa liikaa tähän solistin mahtavan upeaan lauluääneen... Kitarat sais olla vähäsen hiukkasen kovemmalla... Soolon se veti kyllä komeesti ja kunnialla Ei kiitos, ei enää viinaa minulle... |
Roope77 02.03.2007 09:23:18 | |
---|
Kyllähän homma menee niin aika usein että joissakin tv-show:seissa täytyy vetää playbackina, ei tosin aina. |
Umpihullu 02.03.2007 09:42:05 | |
---|
Hieno veto. Jännä biisi sinänsä, että siitä tulee kolme eri bändiä mieleen eri kohdissa. Ensin on se Dio, sitten tulee Scorpions ja yksi kohta menee White Lionin malliin laulajan ääntä myöten. Eli aika laaja tuo laulajan äänimaailma. Siitä autotunesta puheenollen kannattaa kuunnella Agnesin uusin levy, jutellaan sitten siitä autotunen huonosta käsytöstä lisää. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
LNA 02.03.2007 10:35:27 | |
---|
Hyvän biisin on roxetten Maria tehnyt. Ja hyvin pojat sen soittaa. |
Roope77 02.03.2007 10:56:01 | |
---|
Sinkussa lukee Rising son writed by=Andre Linman, Matts Persson, Patrick linman. pojat ei tosin tee ihan itse kaikkia niitten biisejä. |
Jackson Dinky 02.03.2007 12:20:09 | |
---|
Haha toihan on mun kaverin pikkuveljen bändi :D Kaveri sano et "No niillä on joku bändi" mutta nyt vasta kuulinki itse musaa! ootko pikkusen hiljaa |
Aegis 02.03.2007 12:34:49 | |
---|
Radiosta kun tuli niin olin ihan fiiliksissä... kunnes tuli kertosäe. Dio taisi säveltää säkeistöt mutta kertsi annettiinkin sitten Bon Joville. En oikein tykkää stadion meiningistä joten sinänsä aivan hillitöntä potentiaalia omaava bändi jää taas keskinkertaisuudeksi. Jos soittavat keikoila Rainbow covereita niin olen kyllä eturivissä :) Tame wolves are nothing but dogs. |
kid ego 02.03.2007 12:43:14 | |
---|
Sinkussa lukee Rising son writed by=Andre Linman, Matts Persson, Patrick linman. pojat ei tosin tee ihan itse kaikkia niitten biisejä. Eivätkä osaa vissiin englantiakaan. "Real men don't cry / Stand up! Banzai! / God speaks through / Dr. Phil and Ted Nugent" - Freak Kitchen: Guilt Trip |
Ivory 02.03.2007 12:45:15 | |
---|
Kyllähän tää homma on selkeä tuote. |