Aihe: Ibanezit (lähinnä RG:t) hintaluokassa 0-800€.
1 2
Velli
24.12.2003 01:22:45
Ota ne löysät pois ja vaihda jäykkiin vaikka ihan testin vuoks. Et tarvii varmaan kyllä viittä jousta enää sen jälkeen. Ne jouset on hyvä olla samanlaisia, jotta voima jakautuu tasaisesti kaikkiin.

Voishan tuota joskus huvikseen kokeilla, mutta se kitara (RG420FA) on muutenkin niin paska että en sillä soittelisi vaikka se vireen pitäisikin. Hieno se tosin on.
Velli
24.12.2003 01:24:37
Juuri tässä käsissäni pitelen varaosana ostamaani irrallaan olevaa Edge Pro:ta ja ainakin tässä näyttäisivät nuo knife-edget olevan vaihdettavissa.

Lo-trs:ssä ne eivät ole vaihdettavissa. EDGE Pro:n lisäksi myös EDGE:ssä ja Lo-Pro EDGE:ssä ne ovat vaihdettavissa.
Spiralmind
24.12.2003 15:50:52

Kyllä kai ne melko laadukkaita kitaroita ne Ibat on, kaverilla on RG270. Ite en tykkää kun mun mielestä se kaula on tyhmän muotonen, leveä ja litteä, enkä tykkää floikasta. Että makuasioitahan nämä on. Summassa ei kannata mitään ostaa. Käy esim. liikkeessä koittamas.
"My lips are dry you gave me drugs to try Hold me when I die The sky has frozen to a wall We die we all" - Katatonia
Niskamies
24.12.2003 16:36:18
Kyllä kai ne melko laadukkaita kitaroita ne Ibat on, kaverilla on RG270. Ite en tykkää kun mun mielestä se kaula on tyhmän muotonen, leveä ja litteä, enkä tykkää floikasta. Että makuasioitahan nämä on. Summassa ei kannata mitään ostaa. Käy esim. liikkeessä koittamas.

Ja tossahan on vielä se lo-trs. Ei kelpais mulle.
Hanki Presari ja ole tosimies!
Velli
24.12.2003 16:38:39
Ja tossahan on vielä se lo-trs. Ei kelpais mulle.

Ei edes lo-trs, vaan astetta huonompi single locking, joka on huonoin mahdollinen floyd-talla mitä maa päällään kantaa!!
J_Mikkonen
25.12.2003 19:59:38
Saako muuten suomesta liikkeestä uutta tätä halvemmalla?

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-165031.html

Ajattelin että jos ei saa niin tilaan tuommosen jossain vaiheessa kun omaan käteen wizard 2 käy ihan pirun hyvin ja kun tuo edge pro kakkostakin oon kokeillu ja hyvältä tuntu. Siis tilaan jos ei Suomesta saa halvemmalla.
Heart Of Steel
27.12.2003 23:06:44

Mä en jaksa uskoa noihin "se halpa metalli väsyy" juttuihin

Usko mitä uskot mutta mulla ainakin murtu tallan alaosa korjauskelvottomaks kiinnityskohdista huonosta floikasta. Se oli tehty jostain paskasta valusta, eikä työstetty kunnon metallista. Myös vibrakammen kiinnitys mureni kyseisestä tekeleestä.
"Nobody tells a Man how to play."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)