zesar 24.02.2007 16:12:28 | |
---|
Siis että komppaisin ja laulaisin? ei tommosia sorminäppäilyjutskia. Iha norm nuotiolauluja. Oisko jotain kivoja? |
Mr. Brownstone 24.02.2007 20:20:32 | |
---|
|
Ei OLE olemassa kivoja nuotiobiisejä ;-) |
jannu79 27.02.2007 17:18:49 | |
---|
Siis että komppaisin ja laulaisin? ei tommosia sorminäppäilyjutskia. Iha norm nuotiolauluja. Oisko jotain kivoja? Pistetään nyt jotain kun en oo aikasemmin noihin ketjuihin jaksanu vastata. Tässä jotain settiä... Juice - Syksyn sävel Dingo - Autiotalo, Levoton tuhkimo Zen cafe - Todella kaunis J. Karjalainen - Mä meen, Sankarit Hurriganes - I will stay, Awful crime Eput - Murheellisten laulujen maa, Suolaista sadetta, Tahroja paperilla, Kitara, taivas ja tähdet, Vuosi -85 ? - Minä soitan harmonikkaa Edu kettunen - Lentäjän poika Leevi - Itkisitkö onnesta, Rin tin tin, Sopivasti lihava, Mitä kuuluu Marja-Leena Kirka - Hengaillaan Led zeppelin - Stairway to heaven Robbie Williams - Angels Oasis - Wonderwall Mamba - Tyttö tuollainen, Lauantai-ilta Kaseva - Striptease nainen Depeche mode - Enjoy the silence Hector - Kaikki tahtoo rakastaa ja Tenacious D - Fuck her gently |
Jkob 28.02.2007 13:03:21 | |
---|
M.A. Numminen - Minä soitan harmonikkaa Wanking is timeless |
AH3 28.02.2007 13:47:05 | |
---|
M.Jagger - As Tears Go By CCR - Bad Moon Rising B.Dylan - Blowin´in the Wind Hector - Juodaan Viinaa J.Karjalainen - Kolme Cowboyta Hector - Lumi teki enkelin eteiseen Juice - Norjalainen villapaita Juice - Syksyn sävel Trad. - Whisky in the jar T.Rautavaara - Päivänsäde ja Menninkäinen Ei kiitos...minulla on jo pingviini. |
Milkop 28.02.2007 14:56:22 (muokattu 28.02.2007 15:20:18) | |
---|
No ainakin vähäsen vaativammista biiseistä Neil Youngin You And Me ja Harvest Moon toimivat nuotiolla taatusti. Joo, Harvest Moon levy on ollut kovassa kuuntelussa viime aikoina :D "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell | THV-klubi #49 |
cocoon 28.02.2007 17:29:00 | |
---|
Vaikuttaa tietty paljo mitä biisejä porukka tuntee, ja ihan Suomessakin vaihtelee varmaan aika paljon sukupolven ja musiikkimaun mukaan. Olen nähnyt miten jenkit innostuu Jimmy Buffetin biisistä Margaritaville, mutta täällä kovin moni ei varmaan olis kuullutkaan tosta. :) |
wrshredder 01.03.2007 22:16:49 | |
---|
Uriah heeepi - Lady in Black Kaks sointu tarttet. Ja kappale on mitä parhain. THV-Klubi#52
S.M.A.K - perustajajäsen
"Tämä jatkuva yksinäisyys käy päivä päivältä yhä rankemmaksi oikealle ranteelleni.." |
AZa 01.03.2007 23:05:22 (muokattu 01.03.2007 23:06:28) | |
---|
Blind Guardianin Bard's Song - In the Forest ehdottomasti! Edit. taino tarviit ehkä kaverin mukaan soittaan, mutta voihan sen yksinkin soittaa jos vähän sovittaa uusiks :P |