Pirkka 22.02.2007 19:14:14 (muokattu 22.02.2007 19:17:47) | |
---|
Blues-soolona ei oikein mistään kotoisin vaikkakin tekniikka hallussa. En viitsikään kysyä... |
LexaR 22.02.2007 21:04:57 | |
---|
Erotic Cakes on kyllä noista ns. kitarasankarointilevyistä kyllä ehoton ykkönen, mukana on niin paljon kaikenlaista ettei mukana pysy mitenkään, itse nimibiisin fuusiojazzailusta ja polyrytmeistä Slidey Boyn rauhalliseen groovaavuuteen ja Rhode Island Shredin happopäiseen kantrisekoiluun. Pakko vielä mainita Wonderful Slippery Thing joka on itselle ainakin paras tällä hetkellä mieleentuleva soolokitarabiisi koskaan; silkka groovaavuus, innovaatio, hillitty virtuositeetti ja tyylitaju tekevät siitä uskomattoman paketin. Myös basso ja rummut ovat huomioitavan arvoisia, niillä on paljon isompi rooli biisissä kun soolokitarabiiseissä normaalisti, oleellisia osia pikemmin kun pakollista taustaa shreddaukselle. "Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että opintomenestyksestä (ja auringonpaisteesta) johtuva tarve palkita itsensä oluella ratkaisee ongelmia tutkittaessa organisaation sisäisiä ratkaisumalleja."-Puppulausegeneraattori |
kunnasja 25.02.2007 18:34:36 | |
---|
Ainoa kritiikki on, että bendit jäävät liian usein alavireisiksi. Muuten ollaan lähellä melko täydellistä all-around-kitarismia. Great. |
John Titor 26.02.2007 12:01:20 | |
---|
Ainoa kritiikki on, että bendit jäävät liian usein alavireisiksi. Muuten ollaan lähellä melko täydellistä all-around-kitarismia. Great. Huhhuh, melekoista kritiikkiä:D Mua ei oo ainakaan häirinnyt Govanin bendit varmaan ikinä, monella muulla häiritsee huomattavasti enemmän. Silloinkin kun ne eivät ole ihan paikallaan, se kuulostaa perustellulta, ja kyse on lähinnä makuasioihin liittyvästä erosta. Hei, kaikille Govan-faneille suosittelen GPS-yhtyeen levyä Window to the Soul, joka tarttui matkaan pari kuukautta sitten. Aivan helevetin tyylikästä soittoa. Muun muassa yksi hienoimmista kuulemistani sooloista maailman kuluneimpaan sointukiertoon I-VI-VII-V-VI-IV-V. Lisäksi saundeista, kompeista ja filleistäkin on opittavaa vaikka kuinka. Biisit eivät ole mitään maailman ihmeellisimpiä Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Kiksaus 26.02.2007 12:06:05 | |
---|
Huhhuh, melekoista kritiikkiä:D Mua ei oo ainakaan häirinnyt Govanin bendit varmaan ikinä, monella muulla häiritsee huomattavasti enemmän. Silloinkin kun ne eivät ole ihan paikallaan, se kuulostaa perustellulta, ja kyse on lähinnä makuasioihin liittyvästä erosta. Hei, kaikille Govan-faneille suosittelen GPS-yhtyeen levyä Window to the Soul, joka tarttui matkaan pari kuukautta sitten. Aivan helevetin tyylikästä soittoa. Muun muassa yksi hienoimmista kuulemistani sooloista maailman kuluneimpaan sointukiertoon I-VI-VII-V-VI-IV-V. Lisäksi saundeista, kompeista ja filleistäkin on opittavaa vaikka kuinka. Biisit eivät ole mitään maailman ihmeellisimpiä Ihan ok levy, mut en pysty kuuntelemaan kun laulaja on niin hirveä. Vissiin sama kuka oli ASIAssa. Ihan älytöntä ylilaulantaa. Musiikki on siis ihan okei. |
John Titor 26.02.2007 20:01:20 | |
---|
Ihan ok levy, mut en pysty kuuntelemaan kun laulaja on niin hirveä. Vissiin sama kuka oli ASIAssa. Ihan älytöntä ylilaulantaa. Musiikki on siis ihan okei. Kyllä siihen laulajaankin tottuu, on niitä kamalampiakin kuultu. Ei pidä ostaa levyjä joita ei pysty kuuntelemaan;) Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
kunnasja 27.02.2007 00:14:22 | |
---|
Huhhuh, melekoista kritiikkiä:D Mua ei oo ainakaan häirinnyt Govanin bendit varmaan ikinä, monella muulla häiritsee huomattavasti enemmän. Silloinkin kun ne eivät ole ihan paikallaan, se kuulostaa perustellulta, ja kyse on lähinnä makuasioihin liittyvästä erosta. Pakkohan kritiikki on hoitaa pois alta, kun kaikki muu on loistavaa :) Meikän korvaan tosiaan bendit on jopa säännöllisesti vähän matalia. Sitä kuulee kaikenlaista pientäkin kun on tota sävelpuhtautta treenannu viulun kautta... (Tai ainakin luulee kuulevansa.) Kuten sanottu, muuten todella loistavaa soitantaa! |
John Titor 27.02.2007 10:52:10 (muokattu 27.02.2007 13:04:49) | |
---|
Pakkohan kritiikki on hoitaa pois alta, kun kaikki muu on loistavaa :) Meikän korvaan tosiaan bendit on jopa säännöllisesti vähän matalia. Sitä kuulee kaikenlaista pientäkin kun on tota sävelpuhtautta treenannu viulun kautta... (Tai ainakin luulee kuulevansa.) Kuten sanottu, muuten todella loistavaa soitantaa! Joo, on sitä klassista ja muunkinlaista taustaa itse kullakin;) Ehkä ne Govanin makuun soi sitten matalampina paremmin, jos se diggailee sellaista roikkuvaa blues/jazzsoittoa, tai jos se tekee vibraton ylöspäin bendissäkin, se jättää ne varmuuden vuoksi mataliksi. Mä lähinnä koen tollasen jutun makuasiaksi, samalla tavalla kuin time-käsityksetkin, joku tykkää takana olevasta ja joku edessä, koska useimmilla ton tasoisilla (onkos niitä muita? :D) soittajilla ei mikään soitossa varsinaisesti ole enää häiritsevää, ts. kyllä viritysmittarikin hyväksyisi bendit oikeiksi ääniksi ja näyttäisi vain senttejä yli tai ali, kysymys on vaan siitä että pannukakkujen päälle voi laittaa kermaa ja mansikkahilloa, tai sitten vaahterasiirappia jos siitä enemmän tykkää. Wadeva, ei kukaan ole täydellinen;) Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
kunnasja 27.02.2007 14:04:08 | |
---|
Wadeva, ei kukaan ole täydellinen;) Mitä oikein tarkoitat?
... :D |
Ambitus 27.02.2007 14:20:35 | |
---|
Mitä oikein tarkoitat?
... :D Varmaankin, että ei hänkään ole täydellinen...Titorhan on kuuro ja tulevaisuudesta! Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
John Titor 27.02.2007 14:45:01 | |
---|
Varmaankin, että ei hänkään ole täydellinen...Titorhan on kuuro ja tulevaisuudesta! Juuri näin! Sen lisäksi tarkoitin sitä, ettei varmaan sellaista soittajaa löydykään, joka vastaisi kaikilta osin kenenkään omia mieltymyksiä. Ts. aina löytyy jotain, jonka voisi tehdä vielä vähän eri tavalla. Niin kuin nyt se em. bendausasia. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Kiinankeisari 27.02.2007 16:29:18 | |
---|
uskaltauduin kattelemaan noita muita youtubesta löytyviä pätkiä, joissa mies vetää omia biisejään oman bändinsä kans livenä, ja HUHHUH! aivan sairasta, sanattomaksi menee. mää en oo koskaan ollu nopeusvirtuositeetin ystävä, mutta joku juttu tuossa ukkelissa on kun se kuulostaa... kosmiselta? mistä/miten te ootte tuota levyä hommannu? PS. ne levy-yhtiön sivuilal olevat klipit herätti lopullisen mielenkiinnon. "soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
Kiksaus 27.02.2007 16:34:18 (muokattu 27.02.2007 16:34:44) | |
---|
uskaltauduin kattelemaan noita muita youtubesta löytyviä pätkiä, joissa mies vetää omia biisejään oman bändinsä kans livenä, ja HUHHUH! aivan sairasta, sanattomaksi menee. mää en oo koskaan ollu nopeusvirtuositeetin ystävä, mutta joku juttu tuossa ukkelissa on kun se kuulostaa... kosmiselta? mistä/miten te ootte tuota levyä hommannu? PS. ne levy-yhtiön sivuilal olevat klipit herätti lopullisen mielenkiinnon. Tilaamalla Concord Recordsilta. Tulee vissin maksamaan yhteensä 16€. Kannattaa tilata jonkun kaverin tai muun kanssa enemmän niin tulee halvemmaks. Levy on yks parhaista instrumentaalilevyistä ja Guthrie on kovis. |
John Titor 27.02.2007 16:44:27 (muokattu 27.02.2007 16:44:43) | |
---|
Tilaamalla Concord Recordsilta. Tulee vissin maksamaan yhteensä 16€. Kannattaa tilata jonkun kaverin tai muun kanssa enemmän niin tulee halvemmaks. Levy on yks parhaista instrumentaalilevyistä ja Guthrie on kovis. Ooks kuullu kaikkia maailman instrumentaalilevyjä? ;) Klassisetkin säveltäjät ovat muistaakseni jotain siistiä saaneet aikaan musiikin saralla, joku on jopa levyttänytkin niitä biisejä. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Juuri näin! Sen lisäksi tarkoitin sitä, ettei varmaan sellaista soittajaa löydykään, joka vastaisi kaikilta osin kenenkään omia mieltymyksiä. Ts. aina löytyy jotain, jonka voisi tehdä vielä vähän eri tavalla. Niin kuin nyt se em. bendausasia. Jos haluaa kitaristin, jonka tyyli ja kaikki osa-alueet vastaavat omia mieltymyksiä niin sitten otti ja treenas ittensä sellaiseksi ;-) Alien : "I come in peace."
Dolph Lundgren: "Then you go in pieces, asshole. " |
SomethingWild 27.02.2007 17:05:57 (muokattu 27.02.2007 17:06:17) | |
---|
Tilaamalla Concord Recordsilta. Tulee vissin maksamaan yhteensä 16€. Kannattaa tilata jonkun kaverin tai muun kanssa enemmän niin tulee halvemmaks. Levy on yks parhaista instrumentaalilevyistä ja Guthrie on kovis. Itsekki olen tuota levyä jonkin aikaa metästäny, kai se on pakko tilata. Ei oleee! |
Kiksaus 27.02.2007 19:20:07 | |
---|
Ooks kuullu kaikkia maailman instrumentaalilevyjä? ;) Klassisetkin säveltäjät ovat muistaakseni jotain siistiä saaneet aikaan musiikin saralla, joku on jopa levyttänytkin niitä biisejä. Olen kuullut kaikki maailman levyt enkä ole ikinä väärässä...ehkä. No okej, Chopin oli myös kovis. |
SomethingWild 27.02.2007 20:03:39 | |
---|
Ei oleee! |
John Titor 28.02.2007 11:49:34 | |
---|
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Kiksaus 07.04.2007 16:17:46 (muokattu 07.04.2007 16:24:35) | |
---|
|