rockitsb 17.12.2003 11:37:53 | |
---|
Nyt on ainakii 38,5 astetta kitarakuumetta ja alko himottamaa tommonen 12-kielinen akustinen. Paikallisista liikkeistä ei löydy yhen ainoota 12-kielistä ja käytettynäkii taitaa olla aika harvinaisia, joten selailin jälleen t-kaupan sivuja ja huomasin sieltä tommosen: http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-160685.html Kannattaako siis sijoittaa tommoseen 209 euroa vai ei? En tarvitse mitään huimia saundeja ja halpa pitäisi tietysti olla. Noi 12-kielisethän on näköjään aika kalliita, joten onko tosta mihinkään. Vastatkaa joku, joka omistaa ko. kitaran. "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |
rockitsb 22.12.2003 18:44:57 | |
---|
Vastatkaa nyt prkl joku!!111 "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |
migeboy 22.12.2003 18:47:13 | |
---|
209euron hintanen harley benton. Sinuna en kyllä ostas. Säästä rahaa ja osta sit se parempi. |
mikko1 22.12.2003 18:51:58 | |
---|
osta sellanen epiphonen kakskaulanen SG "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
EXCELLENT!!!!! |
outo_O 22.12.2003 19:12:39 | |
---|
osta sellanen epiphonen kakskaulanen SG nii tai rummut B L A C K E N E D ! ! ! |
rockitsb 22.12.2003 20:29:43 | |
---|
osta sellanen epiphonen kakskaulanen SG Ostaisin Gibsonin kakskaulasen, mut ku budjetti ei taho venyä ihan tommosiin summii. Halvalla 12-kielistä pitäs saaha, suositelkaa jotai. "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |
SURf 22.12.2003 20:40:25 | |
---|
Vastatkaa joku, joka omistaa ko. kitaran. En omista, testannut olen. Tuohon hintaan sillä rämpyttää kummasti, en sitten tiedä kuinka kestävä mokoma on. Soipi yllättävän hienosti. Get a haircut and get a real job. |
GRiff 24.12.2003 13:51:00 | |
---|
Mä en edes kuse Harley Bentoneihin päin, niin paskaa tavaraa että pistää vihaksi =X Coxxilla oli kohtuu hintainen kaksikaulainen SG kanssa, muistelisin... -Warlock The Real Popguitar- |
wizard86 24.12.2003 14:34:36 | |
---|
Huomaa kyllä kenelle vanhemmat tai sossu hommaa musa vehkeet.....Suosittelen Harley Bentonia, Itse olen kyseisellä merkillä soittanut.. Ihan hyvä sillä on soittaa... |
Spiralmind 24.12.2003 15:08:49 (muokattu 24.12.2003 15:09:54) | |
---|
Mulla oli yks bentonin kepukka. Myin pari kuukautta vanhana lähes puoleen hintaan pois. Ikinä en kyl enää moiseen roskaan koske. Ja vaikka oiskin joku toinen malli hyvä niin jo ajatus siitä että lavassa lukis "harley benton" kuvottaa. edit: öö "My lips are dry you gave me drugs to try
Hold me when I die
The sky has frozen to a wall
We die we all" - Katatonia |
Sammakko 24.12.2003 15:22:21 | |
---|
ihan perseestä kaikki harley bentonit. Böö! |
ihan perseestä kaikki harley bentonit. (vitsi) Sehän on tunnetusti kitaroiden maailmassa "Harrikka" . ...vain homot vetelee niillä... (/vitsi) Cräx, Change, Ötöm!? |
Lego 24.12.2003 15:26:30 | |
---|
ihan perseestä kaikki harley bentonit. Nämä ovat taasen sellaisia mielipiteitä joilla ei ole mitään arvoa.. Aiheesta että jos haet ei-niin-hyvää mutta halpaa, niin tuossa on sinulle leirinuotiokitara:) ei haittaa jos vähän siellä nuotion puolella käy=p |
SURf 24.12.2003 18:31:13 | |
---|
Peistä taitetaan taas... Usko pois, se kappale jota kokeilin oli ihan ok hintaansa nähden. Meinasin jopa itse ostaa sen mutta vaimo oli eri mieltä... Mielipiteet ilman perusteluja ovat suht hyödyttömiä: kaveri sanoi että sen yks tuttu oli kerran kuullut kun joku oli haukkunut/kehunut sitä sun tätä... Kitaran ostaminen ilman testaamista on aina arveluttavaa, joskus saa paskaa, joskus saa konvehdin... Get a haircut and get a real job. |
rockitsb 25.12.2003 12:10:58 | |
---|
Ok, kiitos näistä kommenteista, erityisesti tosta: ihan perseestä kaikki harley bentonit. En taida uskaltaa sokkona tilata sieltä Saksasta asti. Pitää alkaa kyttäämään jotain käytettyjä. "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |
migeboy 25.12.2003 12:29:29 | |
---|
ihan perseestä kaikki harley bentonit Mun mielestä toi on oikee asenne, ellei sit kohalle satu joku Harley Bentonin hyvä yksilö. |
GRiff 25.12.2003 13:21:46 | |
---|
Huomaa kyllä kenelle vanhemmat tai sossu hommaa musa vehkeet.....Suosittelen Harley Bentonia, Itse olen kyseisellä merkillä soittanut.. Ihan hyvä sillä on soittaa... Tai sitten eräät osaavat käyttää rahansa järkevästi ja tehdä TÖITÄ... Että eipäs yleistetä... -Warlock The Real Popguitar- |
hardsa 15.07.2004 12:42:02 | |
---|
Vastatkaa nyt prkl joku!!111 Tunnustan, minulla on tuollainen, ollut jo 10 kuukautta. Hyvinhän tuo on pelittäny, kieliä ei oo tarttenu vaihtaa kertaakaan, vaikka olen soittanu sillä puoli tuntia joka päivä. Kyllähän tuo aika mellevältä kuulostaa, mutta enpä minä ole sellaisia "oikeita" 12-kielisiä päässyt missään kokeilemaan. Ainoa huono puoli tuossa kitarassa on se, että ohut alempi e on alkanu säristä tuosta kahdennentoista nauhan kohdalta, mutta sekin ongelma poistui viilalla. Eipä mulla mitään pahaa sanottavaa kyseisestä kitarasta ole. "Schumacher kärjessä, Häkkinen johtaa" Matti Kyllönen |
Kassu 15.07.2004 12:48:15 | |
---|
Yamaha. Ehdottomasti. |
Maximum 29.07.2004 10:07:19 | |
---|
Mulla on juuri toi HB:n 12-kielinen ja sanon ettei mitään valittamista (paitsi merkki). Ei kyllä mikään kevyt soiteltava, muttei 12-kieliset kai yleensäkään (=poweria sormiin). HB:n sähkiksistä ei mitään kokemuksia, mutta uskallan koti- ja leirinuotiosoitteluun hyvinkin suositella tuota akustista HB:n kitaraa. |