Näin myös jotkut ihan oikeassa elämässä ajattelee, enklannin taitooset voivat lukasta tän vonistin miälipitteen.. http://www.m-base.org/mp3_philosophy.html Tää on mulle tuttu juttu jo aiemmalta ajalta. Hieno ajatus ja hyvää musaa. Hippasen vaikeeta ja hankalaa kuitenkin. Ootko tutustunut kaverin musaan? Jäädään vaan oottelemaan että tanssilavoilla ja ravintoloissa voidaan soittaa "biittejä" jotka menee esim.neljään ja puoleen tai 1/4,2/4,3/4,4/4,1/4,2/4,3/4,4/4... |
Tää on mulle tuttu juttu jo aiemmalta ajalta. Hieno ajatus ja hyvää musaa. Hippasen vaikeeta ja hankalaa kuitenkin. Ootko tutustunut kaverin musaan? Jäädään vaan oottelemaan että tanssilavoilla ja ravintoloissa voidaan soittaa "biittejä" jotka menee esim.neljään ja puoleen tai 1/4,2/4,3/4,4/4,1/4,2/4,3/4,4/4... En mä kaikkia noita levyjä ole kuullut, mutta osan olen. Mielenkiintoista musaa. Eihän tuon tyylinen musa liity tietystikään tavisten joka päiväiseen kulutusmusiikkiin mitenkään, mutta toimii kuitenkin esimerkkinä siitä, että tämänkaltainen ajattelu ei ole maailmassamme pelkästään ajatustasolla, vaan jotkut ihan konkreettisestikin toimivat näin. |
Tää on mulle tuttu juttu jo aiemmalta ajalta. Hieno ajatus ja hyvää musaa. Hippasen vaikeeta ja hankalaa kuitenkin. Ootko tutustunut kaverin musaan? Jäädään vaan oottelemaan että tanssilavoilla ja ravintoloissa voidaan soittaa "biittejä" jotka menee esim.neljään ja puoleen tai 1/4,2/4,3/4,4/4,1/4,2/4,3/4,4/4... Erään nuoren rumpalin kuulin näitä "Dream Theater"eita treenaavan, näkyi olevan muutama tahti 17/16-osia ,seuravaat jotain muuta. Vanha kuppilamuusikkopieru katteli siinä haavi auki vieressä (siis minä) "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |