Seba 24.02.2007 00:28:24 | |
---|
No niin, nyt sitten mossahti behkun kaappi. Kestihän se melkein 30 treenit.. Tietenkin saksasta tilattu, ja lähetin sinne kyselyä, ja automaatti vastasi heillä olevan ruuhkaa, ja käsittelevät asian mahdollisimman pian.. Eli missä pk-seudulla hoidetaan behkun takuukorjauksia? Ja ei kai sen väliä onko se saksasta vai kiinasta tilattu, saman rahan ne senkin koejauksesta saa? Vai pakkaanko sellofaaniin ja lähetän saksaan paskan ja korjatkoon siellä? Miten yleensä näissä toimitaan? Thomannin kanssa siis. Kun en eläissäni ole mitään takuujuttuja joutunut käsittelemään.. Tän siitä sai taas kun piti kiireellä saada jotain että pääsee soittamaan. Paskaa käteen tuli. Seuraavaksi sijoitan sellaisiin joita ei sitten tarvitsekaan enää koskaan vaihtaa.. |
ötzi 24.02.2007 01:35:56 | |
---|
Kaverilta levis Thomanilta tilattu PA-kaiutin, sähköpostilla saatiin vahvistinkorjaajan osoite ja lähetettiin sinne. Tuli takasin 2viikossa ja kunnossa. Asia hoidettiin siististi ja nopeasti. Ei tarvinnut maksaa lähetyksiä yms. Amiskalla sentään lehmät on pehmeitä |
Seba 26.02.2007 22:52:35 | |
---|
No joo, mun pitäisi itse hakea korjausarvio joltain korjaajalta, ja jos en sellaista löydä tai hinta on liian kova, ne järjestää sille noudon saksaan... Eli pk-seudulta hyvää ja järkihintaista korjaamoa jos on jollain suositella? Ei kyllä edes satavarmaa vielä kumpi onhalajja, vahvistin vai kaappi. Todennäköisesti kumminkin kaappi. |
Soita Soundatalle, se on maahantuoja. |
T.Nick 27.02.2007 17:10:08 | |
---|
Jos saa kysyä tarkemmin, että mikä kaappi? Ettei vain sellainen alumiinikartioinen? Tosimies ei välitä |
pekezu 27.02.2007 20:32:22 | |
---|
Jos se on mennyt ihan normaalikäytössä rikki niin kannattaa soittaa thomannin asiakaspalautuksiin, oma warren vahvari tuli mäsänä kotiin, soitin sinne ja upsi haki kotiovelta saman viikon perjantaina. Kahden viikon perästä paketti pamahti takaisin minulle, vahvistin toimi kuin uusi. Eli puhelimessa setvimään, siellä palvelee ihan suomea selkeästi puhuva ihminen ja saat varmasti asian selväksi. PekkaaTekkaaLaakuPekkaaPaattiSenOnKermaaNekkaaJosOnVeneLakritsaaSadehanSenUpottaa |
Seba 28.02.2007 20:24:11 (muokattu 28.02.2007 20:27:43) | |
---|
Joo eli itse ehdottivat että kysyn korjausarviota jostain ja hyväksytän sen heillä, ja jos en ketään löydä, tai on liian kalliita, he hoitavat sen saksaan, ja siellä kuntoon. Vielä kun olisin joskus kotona, niin noutokin onnistuisi upsilta.. eli koitan ensin nopeinta tapaa saada se kuntoon. Tuskin vaan suostuvat korvaamaan mitään muutamia kymppejä kalliimpaa korjausta, kaappikaan ei maksa paljoa paskaakaan miinus verot :) Jos saa kysyä tarkemmin, että mikä kaappi? Ettei vain sellainen alumiinikartioinen? Tällanen halpis: http://www.thomann.de/fi/behringer_bb_210_bass_box.htmTän siitä saa kun yrittää säästää :) Soita Soundatalle, se on maahantuoja. Tätä pitää kokeilla, tänks Ja kyllä, ihan normi rokissa sanoi sopimuksen irti, tai rupesi pärisemään ihan helvetisti yhtäkkiä. Ei todellakaan missään luukutuksessa, jota noilla kamoilla nyt ei varmaan pystyisi edes tekemään :) Vähän oireili jo aikaisemmin, mutta luulin ajoittaisen pikkurätinän johtuvan ennemmin 10 vuotta vanhasta bassosta kuin uudenkarheista vahvistimesta tai kaapista... |
T.Nick 01.03.2007 08:45:44 | |
---|
Älä huoli. Mä jouduin raijaamaan BA410:n vissiin neljä kertaa vuoden aikana takuuhuoltoon Soundatalle. Eikä se ollu ainoa Behringer-merkkinen kaappi siinä aulassa. Voisi jopa sanoa, että todellinen kaappiviidakkohan siellä rehotti, minkä takia huoltojonot olivat melko pitkiä Tää vois olla melkein Behringer-klubin paikka. Olis kiva tietää muidenkin kokemuksia, ketkä on alkanu nöyryyttämään itseään. Jos niitä nyt pystyy omalla nimellään moni edes kertomaan. Tosimies ei välitä |
okoranta 01.03.2007 08:46:43 (muokattu 01.03.2007 08:47:51) | |
---|
Ei muuta kuin tervetuloa klubiin.. Monta Behringerin valmistamaa juttua olen omistanut ja omistan tälläkin hetkellä. Hyvin on pelannut. Yhtään kaappia ei ole ollut, joten niistä en osaa sanoa. Looginen Nero Behkutalli #2 |
Teijo K. 01.03.2007 10:43:47 | |
---|
Älä huoli. Mä jouduin raijaamaan BA410:n vissiin neljä kertaa vuoden aikana takuuhuoltoon Soundatalle. Eikä se ollu ainoa Behringer-merkkinen kaappi siinä aulassa. Voisi jopa sanoa, että todellinen kaappiviidakkohan siellä rehotti, minkä takia huoltojonot olivat melko pitkiä Tää vois olla melkein Behringer-klubin paikka. Olis kiva tietää muidenkin kokemuksia, ketkä on alkanu nöyryyttämään itseään. Jos niitä nyt pystyy omalla nimellään moni edes kertomaan. Behku-klubia olen jo pitempään suunnitellut. Omat behkut omakuvauksessa, kaikki pelaa oivasti. :) t-behringeristi. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Parhaimmillaan historiantutkija on ilonpilaaja. -Zetterberg |