Aihe: Sapporon MM-hiihdot
1 2 3 4 57 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Iso D
25.02.2007 20:25:41
Mä kyllä kovasti ihmettelen sitä, että tämän päiväinen yhdistetyn viesti näytettiin vain yle24:lta. Eli digiboksittomat eivät nähneet kisoja laisinkaan.. Toi on aika epäreilua kun vielä ei olla edes siirrytty digiaikaan. Tekis mieli valittaa ylelle.

Minusta tuo on vaan hyvä. Ei se boksi paljoa maksa suhteessa tv-lupamaksuun ja tämmöiset porkkanat saa ihmiset ostamaan bokseja. Toisekseen ei tule niitä ainaisia, joskin aiheellisia narinoita siitä, että suosikkiohjelmat siirtyvät urheilun tieltä.
Nestekaasukitara kun ois
Sinap
27.02.2007 08:28:16 (muokattu 27.02.2007 08:43:59)
Taas mennään...oiskohan Roponen siinä kunnossa että mitalia juhlittais..?

E: ei juhlita
"Siinähän se tuubi on."
Alpha
27.02.2007 08:45:24
Taas mennään...oiskohan Roponen siinä kunnossa että mitalia juhlittais..?

E: ei juhlita

Eini. 13.2 jo jälessä. Jotain täytyis tehrä...
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Sinap
27.02.2007 09:23:57
Björgen taas turvallaan...:o)

Ja taas voi tuulettaa sitä ettei norjaan menny mitalia. :D
"Siinähän se tuubi on."
Jormaz
27.02.2007 12:15:12
Jumaliste tota Eurosportia. Mä luulin taas että siellä oikeasti kilpaillaan mutta sieltä tulee _taas_ uusintana Harri Ollin hopeakisa.
Alpha
27.02.2007 12:27:12
Jumaliste tota Eurosportia. Mä luulin taas että siellä oikeasti kilpaillaan mutta sieltä tulee _taas_ uusintana Harri Ollin hopeakisa.

Kyllä ne ihan oikeesti siinä kisasivat. Vai luulitko, että pojat siellä vaan huvikseen hyppeli...?

No joo...

Suorien lähetysten välillä näyttävät koko ajan noita uusintoja ja uusintojen uusintoja.
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Alpha
27.02.2007 17:12:06
Nyt on Eurosportilla naisten tennistä, joten pyhittävät ajan muillekkin, kuin Sapporolle. Evvk...

Nyt oikeen toivoo, että näyttäisivät uusintana noita Sapporon tapahtumia.
Folcce
27.02.2007 17:33:16
Huomenna miesten 15 km (v)

Latuprofiili kuulemma sopii Kattilakoskelle ja valmisteluleiri mennyt hyvin:
Pyrin saamaan hiihtoon kunnon latingin. Reitti on kova, kuten arvokisoissa aina. Mäet tiputtavat nopeasti alas ja nousut ovat loivia ja pitkiä. Profiili sopii minulle, sillä olen usein pulassa jyrkissä nousuissa.
Näinköhän miehetkin avaavat hiihdossa mitalitilin?

Lallukalla myös hiihto koko ajan parantunut:
Koko täällä olon ajan on hiihto parantunut, joten odotan innolla avausmatkaa. Livignon valmistautumisleiri oli ehdottomasti onnistunut ja siellä päästiin harjoittelemaan todella hyvin. Odotukset ovat siltäkin pohjalta korkealta.

...mutta ei kahta mitalia taida uskaltaa odottaa. Yksikin olisi huomisessa kisassa aivan tyydyttävä tulos.
Bisse on hyvää ja kossu
leka
27.02.2007 17:37:36
...mutta ei kahta mitalia taida uskaltaa odottaa. Yksikin olisi huomisessa kisassa aivan tyydyttävä tulos.

Oli pakko antaa plussa. Nyt on pojilla näytön paikka.
Alpha
27.02.2007 17:46:42
Ei ne miehet mihinkään pysty. Naisiin luotamma viestissä ja 30km:llä.
Sinap
27.02.2007 18:17:11
Pyrin saamaan hiihtoon kunnon latingin.
Harvemmin kukaan arvokisoihin löysäilemään lähtee.
Reitti on kova, kuten arvokisoissa aina. Mäet tiputtavat nopeasti alas ja nousut ovat loivia ja pitkiä.
Sama kaikille.
Profiili sopii minulle, sillä olen usein pulassa jyrkissä nousuissa.
Kuka ei olisi, kun lujaa mennään?

Koko täällä olon ajan on hiihto parantunut, joten odotan innolla avausmatkaa.
Hyvä ettei kaikilla mene selkä.
Livignon valmistautumisleiri oli ehdottomasti onnistunut ja siellä päästiin harjoittelemaan todella hyvin. Odotukset ovat siltäkin pohjalta korkealta.
Pohjalta on hyvä ponnistaa.
"Siinähän se tuubi on."
DJKaaos
27.02.2007 18:38:21
Huomenna miesten 15 km (v)

Latuprofiili kuulemma sopii Kattilakoskelle ja valmisteluleiri mennyt hyvin:

Varmaan sopii joo. Sijoitukset kuitenkin siellä lähempänä kolmattakymmentä.
Minä olen minä.
Jormaz
27.02.2007 18:40:45
Juu, enemmän vakuuttaisi jos sanoisi että jyrkät mäet sopii hyvin. Tuli juniorina itsekin hiihdeltyä ja kyllähän ne jyrkät mäet vaan vitutti.
Alpha
27.02.2007 18:44:45
Juu, enemmän vakuuttaisi jos sanoisi että jyrkät mäet sopii hyvin. Tuli juniorina itsekin hiihdeltyä ja kyllähän ne jyrkät mäet vaan vitutti.

Jyrkissä mäissä ne pojat erotellaan miehistä, niinkuin on huomattu.

Mutta ei Suomen miehet mitalia ota.
Sinap
27.02.2007 19:15:43
Mutta ei Suomen miehet mitalia ota.

Joo, mutta kyllä pitää kuitenkin herätä kattoo..ei kannustamaan norjalaisia..eiköhän niistä taas joku kaadu...ei päivää ilman kaatumista.
"Siinähän se tuubi on."
W-Man
27.02.2007 21:57:51
Jotenkin alkaa vaan pelottaa et noita Kuitusen "selkävaivoja" seuraa kohta dopingkäry.. :D

No mut toivotaan että ei taas.
Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa..
DirtyFingers
28.02.2007 01:16:48 (muokattu 28.02.2007 01:16:58)
Jotenkin alkaa vaan pelottaa et noita Kuitusen "selkävaivoja" seuraa kohta dopingkäry.. :D

Nyt vasta? Johan se oli selvää ensimmäisistä "kivuista" alkaen.
Singing alone
aikavaikea
28.02.2007 08:34:46
Ilmeisesti pienellä numerolla lähteneet hiihtäjät hyötyivät melkoisesti koko ajan yltyneen lumisateen ansiosta. Yllätysmitalisteja odotettavissa.
I got run over by truth one day. Didn't see the red light.
Sinap
28.02.2007 08:43:04
Ilmeisesti pienellä numerolla lähteneet hiihtäjät hyötyivät melkoisesti koko ajan yltyneen lumisateen ansiosta. Yllätysmitalisteja odotettavissa.

On aika ihmeellinen juttu...voi olla, että yhteislähdöt lisääntyy vaan tämän jälkeen...
"Siinähän se tuubi on."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)