Aihe: Mikit Hellraiseriin
1
saastara
27.02.2007 01:46:09
Menee standardiehdotukseksi mutta.. "Rouhiva", "laulava", "erotteleva" ---> DiMarzio Evo7.

Otappa huomioon sitten, että tuohon keppiin jää melkoiset sota-arvet siitä jos noiden EMG:n saippuapaljoen jälkeen vaihtaa johonkin peruskokoiseen mikkiin. Voi oikeastaan tulla aika tyylikästäkin jälkeä.. Jos pitää vähän grungemastä lookista. :)
Lisää middleä ja vähemmän volumea. Minä soitan A-vireestä koska minulla ei kasva parta vielä ja kikkelini on kovin pieni. Sitten kun tuo partaongelma ratkeaa, voin virittää kitarani takaisin E:hen ja ryhtyä soittamaan oikeaa musiikkia.
Umas
27.02.2007 10:55:06

Onko noi Dimarzion evo seiskat oikeasti hyvät? Ku ihtenikin pitäis mikkejä jossain vaiheessa hankkia. Seisotko sanojes takana? :)
Torniojaws
27.02.2007 11:11:52

Evot olivat itsellä ensimmäinen kohde tuohon Jacksoniin korvausmikiksi - mutta miten kävikään, Evo7:aa ei saanut mistään. Kaikilla oli listoilla, mutta saatavuus pyöreä nolla :/ Pistin sitten Seymourin Invaderin.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
JayMH
27.02.2007 11:18:01
Minulla on itselläni samanlainen kitara kuin sulla ja ymmärrän kyllä mitä tarkoitat tuolla tukkoisuudella, mutta uskoisin, että tilanteeseen voi vaikuttaa vahvistinvalinnalla. 707:t perustuvat ilmeisesti EMG 81:seen ja niitähän käytetään aika paljon just mahonkipuisissa Les Pauleissa ja sekä noissa joissain ESPeissä, esim. James Hetfieldin Trucksterissa :)
Werde
27.02.2007 11:30:44 (muokattu 27.02.2007 11:30:59)
707:t perustuvat ilmeisesti EMG 81:seen ja niitähän käytetään aika paljon just mahonkipuisissa Les Pauleissa ja sekä noissa joissain ESPeissä, esim. James Hetfieldin Trucksterissa :)

707 on speksien valossa suunnilleen kuin 85, 81-7 taas kuin 81. Minä lähtisin kokeilemaan 81-7:aa sinne tallaan, kävisi sukkana paikalleen (nuohan ovat eri kokoiset kuin standardi seiskamikit, voi mennä puutöiksi jos vaihtaa Dimarzioon).
I kneel only to God.. I don't see him here.
Tomi_R
27.02.2007 12:35:34

Itse tykkään todella paljon 707:sta omassa Hellraiserissani.

EVO7 on hyvä mikki, minulla oli edellisessä seiskassani kyseinen kapistus, mutta mielestäni 707 on kirkkaampi kuin EVO.

Dimarzio on julkaissut juuri uuden 7-kielisen mikin,D Activatorin, jonka pitäisi olla erittäin kirkas, mutta henkilökohtaista kokemusta minulla ei tästä ole.

Itse suosittelisin kanssa tuon EMG 81-7:n kokeilemista.

Jenkeissähän saa mikkikeyksiä jotka peittävät EMG:iden jättämät kolot jolloin tilalle saa haluamansa passiivit. En tiedä saatavuudest Suomessa.
JayMH
28.02.2007 11:04:47
Ei näytä vaan olevan ilmeisesti enää tuotannossa noita 81-7 http://www.emgpickups.com/displaypr … sp?section=Guitar&categoryid=36

Mutta saksalaisilla on näköjään myynnissä vielä tuota http://www.thomann.de/fi/emg_817.htm
Tomi_R
28.02.2007 11:53:54 (muokattu 28.02.2007 11:57:42)

Kyllä 81-7 on vielä tuotannossa, EMG ei ole vain lisännyt sitä sivuilleen. EMG tekee kolmea 7-kielisen mikkiä: 707, 81-7 ja 60-7.

Itse ajattelin hankkia tuon 60-7:n kaulamikiksi.

Tällainen informaatio paketti löytyi EMG:n sivuilta NAMM raportissa:

"For seven string guitars we have expanded our already popular 707 model to include the full line of EMG Active humbuckers. Authorized dealers can now get their hands on 81-7's and 60-7's, good news for those of you who simply cannot limit themselves to six."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)