Aihe: Ran Guitars
1 2 3 4 556 57 58 59 6068 69 70 71 72
aptoriar
22.02.2007 21:28:21 (muokattu 22.02.2007 22:04:39)
Ymmärsinkö nyt oikein, että olisit käytännössä saanut nuo Sperzelit Schallerien hinnalla?

Ei voi tietää. Ehkä.

Ja Schallerit oli 30e halvemmat?

Jawohl.

Eli olisit säästänyt 30e ja saanut "paremmat" virittimet jos olisit antanut asian olla? :)

:) ... :(
This yarded steel sings a deadly song in my grasp!
Invader
23.02.2007 17:27:49
Hilipatiheijaa.

the woodwork is done...in week or so we will start the painting process.
The delivery date will be a bit delayed...I think, real time is mid April.

Että sellaista tällä kertaa. Jos ne sanoo että huhtikuun puolessavälissä niin se meinaa silloin käytännössä toukokuun alkua. Ja kokonaisuudessaan 11kk odottelua.
Tai sitten ei..
aptoriar
23.02.2007 17:31:10
Ja kokonaisuudessaan 11kk odottelua.

Sama. Pro forma on päivätty 03.03.2006. Eikä kitara ole edes täällä vielä. Eli lähemmäs täyttä vuotta. Aika paljon on heittänyt siitä 6kk ennusteesta.
Ben_D
23.02.2007 19:02:01

Älkää tuskailko...kaikki aikanaan.
http://www.fiercemetal.org
Jake.e
23.02.2007 19:09:10
Mulla oma customi on varmaan tuossa loppu kesällä tai alkusyksyllä täällä. Jos vielä silloinkaan. Noh ei paska soittaja hyviä vehkeitä ansaitsekkaan.
Jerk.
H.Corruption
24.02.2007 03:56:58
Sama. Pro forma on päivätty 03.03.2006. Eikä kitara ole edes täällä vielä. Eli lähemmäs täyttä vuotta. Aika paljon on heittänyt siitä 6kk ennusteesta.

Joo sellastahan se tuppaa customien kanssa olevan. Mun eka Ran tuli suurinpiirtein luvatussa 5kk:ssa. Seuraava kestikin sitten 11,5 kk ja syynä oli myöhemmin kerrottu liian suuri tilauskanta resursseihin nähden.

Nyt kun customien tilauskirja vuodelle 2007 on mitä luultavimmin täynnä, luulisi niitä kitaroita valmistuvan nopeammin. Ellei sitten joku tilaa suurta läjää niitä standardi-sarjan kitaroita.
aptoriar
24.02.2007 19:41:36
Hihii, pientä päivitystä tuohon viritin jutskaan. Kun hän sanoi vaihtavansa Sperzelit Schallereihin, lähetin meilin missä sanoin että jos siinä kestää hirveän kauan, niin voi jättää Sperzelit kiinni ja minä maksan sitten sen 30e erotuksen. Viesti tuli juuri että siinä olisi kestänyt viikon verran, joten hän lähettää kitaran tuollaisena ja minun ei tarvitse maksaa mitään extroja. Reilu mies, propsit jne. sinne.

Ja nyt sitten odotellaan se 3-4 business days.
Invader
24.02.2007 19:54:43
Viesti tuli juuri että siinä olisi kestänyt viikon verran.

Tiedän että niillä on siellä 1001 muuta kitaraa samaan aikaan työn alla mutta tuo ylläoleva hymyilyttää silti. Melko hidasta virittimienvaihtoa. :)
Tai sitten ei..
ps3t
24.02.2007 23:21:00 (muokattu 24.02.2007 23:21:41)

Hihii, pientä päivitystä tuohon viritin jutskaan. Kun hän sanoi vaihtavansa Sperzelit Schallereihin, lähetin meilin missä sanoin että jos siinä kestää hirveän kauan, niin voi jättää Sperzelit kiinni ja minä maksan sitten sen 30e erotuksen. Viesti tuli juuri että siinä olisi kestänyt viikon verran, joten hän lähettää kitaran tuollaisena ja minun ei tarvitse maksaa mitään extroja. Reilu mies, propsit jne. sinne.

Ja nyt sitten odotellaan se 3-4 business days.

Tuliko sulle jotain vahvistusta että rahat on tulleet perille ja kitara lähetetään? Ite tein tilisiirron 20.2 eikä mitään ole kuulunut sen jälkeen, vaikka pyysin erikseen sähköpostissa vahvistamaan kun rahat on perillä/kitara lähtee liikenteeseen. Sattuu vaan kaiken odottelun ja vääntämisen jälkeen hieman kiinnostamaan missä mennään. Ranille tulee ainakin täältä suunnnalta pitkä miinus asiakaspalvelusta.
Teknisyys on perseestä.
aptoriar
24.02.2007 23:31:12
Tuliko sulle jotain vahvistusta että rahat on tulleet perille ja kitara lähetetään?

No nyt kun kysyt niin eipä ole, ei. Vaikka niin oletankin, niin varmuuden vuoksi kysäsen vielä.
Jake.e
25.02.2007 10:48:05
Kysäskää ite että tuliko ne rahat sinne. Ei se minunkaan kitaran ekasta erästä ilmottanu että perille tuli, vaikka pyysin erikseen sitä sanomaan.
Jerk.
N33m0
25.02.2007 11:50:11

Mulle tuli sähköpostissa heti ilmotus ku rahat oli saapunu :P
slow music for slow people
MusikMan
25.02.2007 12:26:21
Tuliko sulle jotain vahvistusta että rahat on tulleet perille ja kitara lähetetään? Ite tein tilisiirron 20.2 eikä mitään ole kuulunut sen jälkeen, vaikka pyysin erikseen sähköpostissa vahvistamaan kun rahat on perillä/kitara lähtee liikenteeseen. Sattuu vaan kaiken odottelun ja vääntämisen jälkeen hieman kiinnostamaan missä mennään. Ranille tulee ainakin täältä suunnnalta pitkä miinus asiakaspalvelusta.

Jos olet tehnyt tilisiirron tämän viikon tiistaina, niin vielä ei kannata repiä berberiä. Esim. Osuuspankki ilmoittaa netin kautta maksetun ulkomaan maksun olevan perillä 2-6:ssa päivässä (l. vastaanottajan pankissa; ei tämän pankkitilillä) - tuohon pitää laskea vielä päälle se aika, jonka puolalainen pankki tarvitsee maksusi prosessoimiseen (l. ainakin pari pankkipäivää). Ja tuskinpa ne siellä Puolan pankissakaan vkonloppuna hommia paiskii, saatikka Ranilla niiden tulemista kyttää ;-)

Pari vuotta sitten tilatessani kitaraa Saksasta tuli 8. pankkipäivänä myyjältä ilmoitus rahojen saapumisesta. Siis hold your horses...
Les Fender
25.02.2007 14:32:35
Pari vuotta sitten tilatessani kitaraa Saksasta tuli 8. pankkipäivänä myyjältä ilmoitus rahojen saapumisesta. Siis hold your horses...

Näin se menee, huvittavaa että kitara saapuu fyysisesti nopeammin kuin rahat liikahtavat kahden eri pankin välillä. Saman huomannut Englannista ostaessa. Pitkät piuhat?
"Living is easy with eyes closed!"
HeavyMachinery
25.02.2007 16:08:02

Tiedän että niillä on siellä 1001 muuta kitaraa samaan aikaan työn alla mutta tuo ylläoleva hymyilyttää silti. Melko hidasta virittimienvaihtoa. :)

Tod.Näk olisivat joutuneet lakkaaman lavan uusiksi koska virittemien ruuvit on erikohdissa...
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Törni
27.02.2007 00:42:16
No niin, eli taisi olla joko torstai tai perjantai kun lähetin loput rahasta puolaan, ja tänään ne on sinne tullut. Dariusz sanoi että he ovat saaneet vääränlaisen casen ja lähettävät skeban ilman sitä ja sopivan casen sitten joskus.

Ilman koteloako se tulee?jos näin,niin toivottavasti on hyvin pakattu.
saastara
27.02.2007 00:47:59
Ilman koteloako se tulee?jos näin,niin toivottavasti on hyvin pakattu.

Meinasin tuon aiemmin sanoa, mutta en viitsinyt manata. Koputetaan puuta.
Lisää middleä ja vähemmän volumea. Minä soitan A-vireestä koska minulla ei kasva parta vielä ja kikkelini on kovin pieni. Sitten kun tuo partaongelma ratkeaa, voin virittää kitarani takaisin E:hen ja ryhtyä soittamaan oikeaa musiikkia.
spede from hell
27.02.2007 01:26:09

Meidän toisella kitaristilla on Ran Custom RR. Todellista laatua puoli-ilmaiseksi. On kaikki mahdolliset herkut ja hinta on posteineen vähän reilut 1000 ecua. Olen soittanut ko. skeballa enkä huomannut omaan Ameriikan Jacksoniini mitään eroa.

Mutta silti ottaisin sillä reilulla tonnilla vaikka Jackson RR24:n. RAN on hyvä mutta jackson on jackson...
newoldschool bognroll!!!
Ben_D
27.02.2007 02:15:17 (muokattu 27.02.2007 02:21:16)

Mutta silti ottaisin sillä reilulla tonnilla vaikka Jackson RR24:n. RAN on hyvä mutta jackson on jackson...

Jos tälle linjalle lähdetään niin ainoa oikea Jackson on "Made In USA"...RR24 ei ole. Väittäisin, että Ranit ovat pääpiirteittäin samaa tasoa kuin USA Jacksonit.

Kuinka moni on muuten edes testannut RR24:sta?
http://www.fiercemetal.org
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)