Aihe: Bassovahvistimesta subwoofer
1
srgi
26.02.2007 00:00:54
Tuli hullu ajatus, että jospa pitäisi pienimuotoisia juhlia vaikka esim. syntymäpäiviä tilassa jossa olisi pieni sali ja tanssilattia. Sitten siellä musiikit kuuluisi PA:n kautta. Sitten itse asiaan, olisko mahdollista että bassovahvistimeni warwick sweet15 toimisi subbarina? Tykkäiskö se kovastikkin pahaa tuollaisesta "väärinkäytöstä"? Käsittääksenihän sen voisi ottaa päämikseristä omalle pienelle mikserille josta korostaisi bassoja ja leikkaisi muuta pois ja siitä taas piuhalla combon inputiin ja rokit soimaan. Vai onko tässä ajatuksessa kaikki katastrofin ainekset?

En oikein ollut varma mihin tämä keskustelu pitäisi laittaa, joten saa siirtää jos oikeampi paikka löytyy.
Monologi voi olla joskus myös kahden ihmisen välinen keskustelu, kun kyseessä on mies ja hänen vaimonsa.
bize
26.02.2007 10:35:06
Itse olen välillä samaa vahvistinta käyttänyt tuohon tarkoitukseen. Toimii ihan esim tanssimatskussa, tehoja tietysti voisi olla enemmän.
"Mua vituttaa kaikenmaailman tumputtajat, joitten soundissa ei oo diskanttia ollenkaan." -unable
Basismi
26.02.2007 10:35:13
Kaikkihan on mahdollista, mutta kyllä tuollainen bassokombo on aika helkutin huono subbari. Sitä kun ei ole edes suunniteltu toistamaan matalimpia taajuuksia.
Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri.
poppamies
26.02.2007 11:34:17 (muokattu 26.02.2007 11:35:54)

Kaikkihan on mahdollista, mutta kyllä tuollainen bassokombo on aika helkutin huono subbari. Sitä kun ei ole edes suunniteltu toistamaan matalimpia taajuuksia.

Riippuu vähän mistä roikkuu. Kyllä omilla bassovehkeillä saan lattialankut tärisemään niin että naulat irtoaa. Combolla ei tietenkään saa matalimpia ääniä toistettua mutta kyllä tuollaista "kaksitie" systeemiä kannattaa käyttää joka tapauksessa. Antaa mukavasti fiilistä tanssiin kun vähänkin jytisee.
G strings are for strippers!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)