Aihe: Timo Kotipelto Head Banger's Ballin uudeksi juontajaksi
1
M_Rouge
24.02.2007 18:46:28 (muokattu 24.02.2007 18:50:27)
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/T … iohjelman+juontajaksi/1135225151844

Ehkäpä nyt viitsii alkaa katsomaan kyseistä ohjelmaa. Ohjelman aikaisemmasta nimeltä mainitsemattomasta juontajasta ei ole mitään hyvää sanottavaa. Toivottavasti ohjelma muutenkin päivittää tyylinsä pois tuosta lapsellisesta saatanameinigistä kohti aikuisempaa ilmettä ja tarjoaa oikeastikin jotain oikeille metallimusiikin ystäville. Kyllä on tullut Vanessa Warwickia ikävä, jolla oli oikeasti annettavaa silloin vanhoina hyvinä aikoina.
Blodapelsin
24.02.2007 18:50:16 (muokattu 24.02.2007 18:53:42)
Noniin asiaa!! Kerran katoin Headbangers ballia jolloin siellä oli se Jonnamikälie juontamassa. Ekaa kertaa elämässäni tuli heitettyä "Vittu mikä poser!". :D

Ja ihan vakavasti. Vaikka kyseessä onkin vain juontajan pesti niin ei kyllä riitä, että tietää pari hassua bändiä mutta sitten tietyt "pakko tietää"- jutut on ihan kateissa. Ja sitten nämä "Minä painun helvettiin"- heitot. Ottaako niitä edes ala-asteikäiset tosissaan? Eiköhän tuota paljon mielekkäämmin katso kun tuolla on piiiikkasen heavympi jätkä ruudun takana.
En keksinyt mitään syvällistä tahi herkkää. Kirjoitin tämän. Onko ok?
simoherra
25.02.2007 11:50:36
Noniin asiaa!! Kerran katoin Headbangers ballia jolloin siellä oli se Jonnamikälie juontamassa. Ekaa kertaa elämässäni tuli heitettyä "Vittu mikä poser!". :D

Ja ihan vakavasti. Vaikka kyseessä onkin vain juontajan pesti niin ei kyllä riitä, että tietää pari hassua bändiä mutta sitten tietyt "pakko tietää"- jutut on ihan kateissa. Ja sitten nämä "Minä painun helvettiin"- heitot. Ottaako niitä edes ala-asteikäiset tosissaan? Eiköhän tuota paljon mielekkäämmin katso kun tuolla on piiiikkasen heavympi jätkä ruudun takana.

Oli kyllä totaalinen pettymys kun MTV Finland aloitti tuon ko. ohjelman. Ei mitään sisältöä. Haastattelutilanteet todella vaivautuneen oloisia, eikä niistä irronnut lopulta yhtikäs mitään. Toista se todellakin oli silloin Vanessan aikana. Mimmi oli synnynnäinen metallimimmi (oli naimisissa ainakin silloin, nyt en tiedä mikä on tilanne, menestyneen The Allmighty laulaja-kitaristi Ricky Warwickin kanssa. Eli mimmi oli metallimimmi ihan muutenkin, ei vain keinotekoisesti jossain ohjelmassa. Mimmi kiersi bändien keikoilla, ohjelma oli täynnä kaastatteluja, uutisia tulevista julkaisuista jne. Siis oikea metallimusiikin erikoisohjelma.

Eihän tuota nykyistä pelleshowta ole jaksanut katsella. Juontajalla ei tosiaankaan mitään perustietoa mistään ja kaiken lisäksi todellakin "Vittu mikä poser!" :)) Minua on myös jossain mielessä huvittanut mutta kylläkin lähinnä suuresti oudostuttanut tuo saatananpalvonta rekvisiitta käännettyinen risteineen ja uhrausmaljoineen etc. Oikeasti säälittävää. Itse olen metallimies ihan kympillä, mutta suoraansanoen vituttaa tuollainen metallin ja saatanallisuuden liittäminen yhteen. Niin kuin kaikki metallimusiikkia kuuntelevat ihmiset olisivat häiriintyneitä teini-psykopaattia, jotka kumartavat jotain kuvitteellista sarvipäätä.

Toivottavasti Kotipellon myötä ohjelma uudistuu niin fyysisesti kuin henkisestikin. Tänään klo: 22:00 MTV:llä.
FrankComa
25.02.2007 13:55:05
Ei liikuta miuta. Varmaan kasaria tulossa tuutin täydeltä...
Give The Mule What He Wants!
-Cale
25.02.2007 14:05:38
Ei liikuta miuta. Varmaan kasaria tulossa tuutin täydeltä...

Tulisikin, harmi vaan ettei oo MTV:tä. Kyllähän Kotipelto sopii tuohon varmasti varsin hyvin, kaikinpuolin miellyttävä heppu. Olen varmaan tavallisen tyhmä mutta mitä tarkoittaa "Vittu mikä poser!"?
gorgonoidi
25.02.2007 14:08:06

No ehkä voisin katsoa, mutta voipi olla että suohon mennään.
Viceroy
25.02.2007 18:13:48

Olen varmaan tavallisen tyhmä mutta mitä tarkoittaa "Vittu mikä poser!"?

Poser on tuttu termi esim. Manowarin biiseistä, joilla siis todellisen metallimiehen ja -naisen vastakohta on juurikin poser, teeskentelijä. Poserilla on hommassa väärät tarkoitusperät (pelkkä raha tms.).
I let my moustache do the talkin'.
-Cale
25.02.2007 18:15:22
Poser on tuttu termi esim. Manowarin biiseistä, joilla siis todellisen metallimiehen ja -naisen vastakohta on juurikin poser, teeskentelijä. Poserilla on hommassa väärät tarkoitusperät (pelkkä raha tms.).

Selvä, kiitoksia! :)
Musta Arkipyhä
25.02.2007 19:32:35
Eikös tuon ohjelman juontajille ole ns."laitettu sanat suuhun" eli tuotantoporukka "ohjaa" ne sanomiset? Kauheaa joka tapauksessa..
"Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen)
Ukkosenjumala
25.02.2007 22:07:57
Eikös tuon ohjelman juontajille ole ns."laitettu sanat suuhun" eli tuotantoporukka "ohjaa" ne sanomiset? Kauheaa joka tapauksessa..

Siltä se ainakin näyttää..:) Ei hirveen luontevan näköstä ole tuo esiintyminen..
JepJep
Dunga
26.02.2007 07:53:53
Katoinkos väärin vai oliko Timo saanut vähän lihaa luiden ympärille viime aikoina? Melkoista kakalla istumista tuo juontaminen kyllä oli, en ymmärrä miksi pitää vääntää noin väkisin tuollaista showta. Biisitkin olivat taas kerran sitä kuuluisaa ribulikakkaa, parempia biisejä näytetään yleensä vain niissä lähetyksissä kun juontajaa ei ole messissä.
Ridin´ with the Horst. Ostan Line6 Pod XT:n. Tarjoa!
sirdickyj
26.02.2007 08:38:46
Siltä se ainakin näyttää..:) Ei hirveen luontevan näköstä ole tuo esiintyminen..

No semmostahan tuo oleminen on haastatteluissa ja muissakin, mitä porukka sit odotti? Eihän Timo ole mikään supliikkimies.
Pataan! ...+alv.
Musta Arkipyhä
26.02.2007 09:01:13

Niin no.Sellasen huhun jostain luin aikoinaan ,että nämä "painutaan helvettiin" ja muut korniudet on nimenomaan sen tuotantopuolen ideoita.Samoin kuin se lavastuskin.Sitä minä vaan ihmettelen miksi tähän pitää liittää tommosta kornia roskaa.Eilen en tosin juontoja katsellut joten siitä en tiedä ,mutta muuten tulee mieleen vähän YLEn listaohjelmat jotka on tehty siten kuin niitä katsoisi vain ja ainoastaan alle 16 -vuotiaat.
"Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen)
Jormaz
26.02.2007 14:14:29
Ihan hyvin se mun mielestä pärjäs, parempi olis tosin jos olis ihan rentona ja käyttäytäisi luonnollisesti.
insight
27.02.2007 16:35:35
Vanessa Warvickin jopa mäkin muistan. Se oli kyllä hyvä juontaja Headbangers balliin.
http://www.halla-aho.com/scripta/vaaliasiaa.html
aivokuolio
04.03.2007 15:44:12
Mitäköhän nuo juontajat miettivät kun eteen kannetaan ne replat spiikkeihin.
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
Ronsto
04.03.2007 15:55:59

Mitäköhän nuo juontajat miettivät kun eteen kannetaan ne replat spiikkeihin.

"Tossa olis ne replat"

"kiitti"

*lukee*

"tänään soitetaan ihan saatanallista heviä! iha ekaxi pistetään jenkkilekaa soimaan, eli bullet for my valentinea!1"

Tämän jälkeen Kotipelto ampuu itsensä häpeästä.
Mystisesti hintahtavat romantikot #2 Steven Seagal
Kulkunen
05.03.2007 19:51:56
Samaa paskaa, eri juontaja.

Ei tuosta ohjelmasta mitään irti saa. Juonnot ovat noloja, videot ovat samoja viikosta toiseen. En tajua miksi sinne on pakko yrittää joku juontaja saada pistää, soittaisivat vaan videoita ja sillä hyvä. Jos on ihan pakko saada juontaja ohjelmaan, niin hakisivat sitten jonkun joka omalla olemuksellaan ja rehellisesti voisi vetää tuollaista ohjelmaa, eikä jotain "tuttu sieltä ja tästä jutusta" -tyyppiä, jolle työnnetään ala-arvoiset repliikit kouraan.

Minä painun nyt helvettiin.
The downward spiral never ends.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)