WBBC 26.02.2007 13:17:31 | |
---|
Saako suomesta jostain kaupasta tai netistä näitä legendaarisella Sun -logolla varustettuja paitoja? Jossain muistan joskus nähneeni? |
möllisty |
WBBC 26.02.2007 13:40:41 | |
---|
Jep. Kiitos. täytyypä kysäistä saako tilattua suomeen visakortilla? |
Leikari 26.02.2007 13:45:55 (muokattu 26.02.2007 19:20:40) | |
---|
Jep. Kiitos. täytyypä kysäistä saako tilattua suomeen visakortilla? minä käytän vain mustia Jack Daniels -t-paitoja. Niistä tunnistaa minut ja jokainen tietää heti, että olen kova roku - eipä tule p..kan jauhajia juttusille vaan aina oikeasta asiasta! edit: naisystävä oli taannoin vaihtanut kännykkääni soittoääneksi jonkun Jani Wickholmin (ei mitään henkilökohtaista - JW on ihan symppis tyyppi) biisin - eka kerran soi jossain yleisellä paikalla - kyllä hävetti!!! Siihen loppui se suhde - onneksi en ole Matti Vanhanen niin ei tarvii pelätä jätetyn naisen kostoa: Paljastuskirjaa!! ... Opetus?? kannattaa heti alkuun kysyä naisen suosikkiradioasemaa - jos on joku Nova tai Aalto niin suhde kannattaa lopettaa ennen kuin alkaakaan! Soitetaan jamia! |
Mika Antero 26.02.2007 14:02:22 | |
---|
Siihen loppui se suhde - onneksi en ole Matti Vanhanen niin ei tarvii pelätä jätetyn naisen kostoa: Paljastuskirjaa!! ... Opetus?? kannattaa heti alkuun kysyä naisen suosikkiradioasemaa - jos on joku Nova tai Aalto niin suhde kannattaa lopettaa ennen kuin alkaakaan! Rakkaus on paitsi sokea niin myös kuuro. Minä olen suuren rakkauteni tähden vajonnut jopa niin alas, että ostin divarista Whamin vinyylin yllätyslahjaksi sydämeni valitulle. Järki sanoi, että pitäisi naamioitua ja sönköttää hoonoa soomea tunnistamisen vaikeuttamiseksi, mutta ainoastaan hieman häpeillen ja pikaisesti sivuille luimistellen astelin kassalle, yrittäen tosin hieman piilotella lp:tä muiden ostoksieni joukkoon. No. Kyllähän se Careless whispers toimii tietyissä tilanteessa, lähinnä riehakkaan kalsarikännäilyn siirtyessä sentimentaaliseen vaiheeseen. Kerran vuosikymmenssä, tai jotain. Ai miten niin off-topic. |
kivi 26.02.2007 14:36:34 | |
---|
Mulla on jossain Jack Daniels -t-paita. Muistaakseni joskus 80-luvun puolivälissä sellaista oli rock käyttää, mutta aika pian se hävisi mökkipaidaksi mökin komeroon, kuten kaikki bändipaidatkin. Yhytin levynkeräilijäkaverin levymessuilta supattamassa vaivihkaa myyjlle. Piti kuulemma "saada rouvalle The Best of Billy Idol". Nykyään käytän vain mainoslahjapaitoja ja tietysti Muusikoiden.netin miksauspöytähupparia. |
Pauli 26.02.2007 19:27:34 | |
---|
Saako suomesta jostain kaupasta tai netistä näitä legendaarisella Sun -logolla varustettuja paitoja? Mä ostin omani muutama vuosi sitten Goofinista, helsingissä siis. Ei ollut kamalan kallis, reilun kympin muistaakseni maksoi. En tiedä saako enää, mutta kannattaa kysellä. |
ganes-rocker 26.02.2007 22:35:47 | |
---|
"Rock-hulluna on hyvä olla!" - Cisse Häkkinen |
Lennu 27.02.2007 10:05:05 | |
---|
Mä tahtoisin mielummin semmosen Love Records paidan. Harmi kun niitä ei tehty kauheeta kasaa myyntiin asti. - onko sun lasi puoliks tyhjä vai puoliks täynnä?
- riippuu vähän mitä juo. |
Leikari 27.02.2007 10:55:59 | |
---|
Mä tahtoisin mielummin semmosen Love Records paidan. Harmi kun niitä ei tehty kauheeta kasaa myyntiin asti. mikään ei estä tekemästä itse omaan ja kaverien käyttöön - logo on helppo löytää/työstää & sitten vaan silkkipainoa treenaamaan myydähän noita ei saa ilman lupaa - otaksun, että logo on "periytynyt" muidenkin oikeuksien mukana paitoja voisi kyllä kysyä täältäkin ensin: http://www.lovemusic.fi/ Soitetaan jamia! |