Hank Hill 25.02.2007 16:04:09 | |
---|
hmm...suurin osa soitti jotenkin oudosti ton alun,itse ajattelin että soolo alkaa luontevimmin tosta 7 sekunnin kohdalta? Soittovirheet luovat mukavaa vaihtelua muuten niin tylsään soittooni |
Ossi 25.02.2007 19:50:08 | |
---|
Tulipas kiirus. Tulin nimittäin kotiin öbaut 20 min sitten ja täytys vielä kuunnellakin noi. Äänestykselle olis varmaan tosiaan kannattanut tehdä oma topiccinsa mutta eiköhän tuo tässä hössäkässä hoidu näinkin. Prkl.. ja saunakin taitaa olla häkälöylyjä vaille :) |
BigPapa 25.02.2007 21:01:24 (muokattu 25.02.2007 21:12:28) | |
---|
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Illu 25.02.2007 22:50:12 | |
---|
Onnittelut Juccizelle skaba 69:n voitosta! Suuri kiitos niille, jotka jaksavat kommentoida kaikki soolot. Itselläni ei rahkeet siihen riitä, sen verran amatööri tässä ollaan, mutta on kiva kuulla kommentteja omasta räpellyksestään muiltakin kuin perheenjäseniltä. |
Hutte 25.02.2007 22:51:57 | |
---|
Jep onnea Juccizelle voiton johdosta. Oliskos aika kypsä taas jazz-taustalle? ;) Näillä mennään |
Ossi 25.02.2007 22:59:52 | |
---|
Suuri kiitos niille, jotka jaksavat kommentoida kaikki soolot. Samoin. Vähän, eikä oikeastaan niin vähänkään, huono omatunto kun ei multakaan heru kommentteja siinä mitassa kuin haluaisin. Toisaalta, ei viitsis roiskia niitä näitä ihan pelkäksi täytteeksi vaan mieluiten jotain rakentavaa ajan ja ajatuksen kanssa. |
Harvestman 25.02.2007 23:18:26 | |
---|
Joko tulloo heviä raskaalla otteella? Dave Mustaine ei tykkää pissiksistä. |
Imper 25.02.2007 23:39:02 | |
---|
Joko tulloo heviä raskaalla otteella? Joko? Onhan sitä ollut. Joko tulis lattaria, iskelmää, punkkia, funkkia, soulia, tai muuta vähän harvinaisempaa tyylilajia näissä sooloskaboissa?:) Everyone is a per-son |
Jucciz 25.02.2007 23:41:52 | |
---|
Joko tulloo heviä raskaalla otteella? Sitähän varmaan oli puolet skaboista jonnekin tonne viidenkympin paikkeille. Sitä paitsi, jos joku on vielä puuduttavampaa kuin neljänkymmenen bluessoolon kuunteleminen, sen täytyy olla neljänkymmenen raskashevisoolon kuunteleminen. :D |
Harvestman 25.02.2007 23:49:10 | |
---|
Sitähän varmaan oli puolet skaboista jonnekin tonne viidenkympin paikkeille. Jaa. En varmaan silloin noteerannut pahemmin koko kisaa. Sitä paitsi, jos joku on vielä puuduttavampaa kuin neljänkymmenen bluessoolon kuunteleminen, sen täytyy olla neljänkymmenen raskashevisoolon kuunteleminen. :D Se kasvattaa luonnetta. Eikä siihen hevitaustaan pakko ole heviä soittaa. Dave Mustaine ei tykkää pissiksistä. |
tommijk 25.02.2007 23:52:04 | |
---|
Sitähän varmaan oli puolet skaboista jonnekin tonne viidenkympin paikkeille. Sitä paitsi, jos joku on vielä puuduttavampaa kuin neljänkymmenen bluessoolon kuunteleminen, sen täytyy olla neljänkymmenen raskashevisoolon kuunteleminen. :D Mun mielestä kunnon metallitaustat on olleet tosi vähissä. Sekin jos blues/jazz äijät vääntää mielestään heviä taustaa niin jonkun oikeasti metallimiehen korvaan se kuulostaa lähinnä vähän raskaammalta bluesilta. Mutta siitä huolimatta laadukkaita taustoja on ollut viime aikoina. "Phfft! Facts. You can use them to prove anything." - Homer Simpson |
Ossi 26.02.2007 00:36:04 | |
---|
Huppista keikkaa! Unohtui mainita, että tuon manan majoille siirtyneen kantritaustan kiipparit soitti joku ihan muu kuin minä. M-nettiläinen tosin hänkin. Itse olen koskettinsoittimien suhteen täys' urpo, vaikka tossa metrin päässä töröttääkin 70-lukulainen Belgiassa valmistettu generaattori-Hammond. |
WanhaWetäjä 26.02.2007 09:57:04 (muokattu 26.02.2007 10:00:55) | |
---|
Eipä sitten kerenny äänestään...ja tänään koko viikoksi humppaa vääntämään, jää yhet kisat ainakin väliin ;-/ No, saapahan treenata vaikka kantrin soittoa, kun se ei näköjään taitu... Toki voittaja piti kuunnella, ihan ok, toi alkuosan teema oli kyllä ihan eri osastoa kuin soolon loppu,palapelikö?...ja tossa sävelletyssä terssi/seksti(?)hommassa skitta oli vähän epävireisen kuulonen...? Mutta muita kuulematta uskallan sijoittaa tuon kärkipäähän, siksi tyylitajunen veto tuo oli, siinä oli aika paljon samoja elementtejä kun mun vedossa, paitsi saundi oli parempi, ja mulla oli ilmeisen liikaa noita "jazz"vivahteita ja hajasäveliä kun menestys oli noin heikko :-) Niin...ja tässäkin oli tuo intro autuaasti unohdettu, eihän tuo kierto ihan alusta ala, tuo stilikajuttuhan on selkee intro? Noita alkuja kun kuuntelin, aika monella oli sama vika... Hyvät kisat, hyvä tausta taas kerran, kiitokset Ossille ja pojoja antaneille kannatuksesta ja Juccikselle onnea voitosta!Moro!Mä oon himassa vasta 5.3 ! Ostan Casion kun täytän 50v... |
-Aleksi- 26.02.2007 12:14:52 | |
---|
Kuinka paljon tässä saa käyttää efektejä jne? Kun sain kytkettyä kitaran Multiefektin ja mikserin kautta koneeseen jossa Adobe Audition :P Jos sitä osallistuis ensimmäisen kerran skabaan. |
Lienisikö ainoa vastaus tuohon että oman maun puitteissa, ei enempää eikä vähempää. :D |
blaekie 26.02.2007 12:58:56 | |
---|
Kuinka paljon tässä saa käyttää efektejä jne? Kun sain kytkettyä kitaran Multiefektin ja mikserin kautta koneeseen jossa Adobe Audition :P Jos sitä osallistuis ensimmäisen kerran skabaan. käytä niin paljon että kuulostaa hyvältä :-) mutta ei liikaa ettei mene puuroksi , ja saa soolosta selvää :-) |
BigPapa 26.02.2007 14:47:55 | |
---|
Millos uus skaba alkaa?...tä... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Hutte 26.02.2007 15:08:07 | |
---|
Millos uus skaba alkaa?...tä... Juicciz taisi lähteä hiihtolomaa viettämään että taitaa tulla loma myös sooloskaballe. Näillä mennään |
Kuha 26.02.2007 15:25:15 | |
---|
Millos uus skaba alkaa?...tä... Tuolla skabaketjussahan oli puhetta, että taustoja voi kyllä tarjota jokainen. Muistakaa venytellä. |
BigPapa 26.02.2007 15:26:11 | |
---|
Tuolla skabaketjussahan oli puhetta, että taustoja voi kyllä tarjota jokainen. joo näin se Jucciz kirjoitti: Tekeekö joku taustan (vai löytyykö jo valmiina) vai pidetäänkö skabailustakin hiihtoloma ja palataan virkistäytyneinä asiaan viikon päästä maanantaina, jolloin voin itsekin yrittää väsätä jotain? Mulle käy miten vaan. Huutoäänestys! The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |