Jack D 08.12.2003 10:17:21 | |
---|
Courtney Love. I HATE THAT BITCH! Jesus did it for the chicks. |
Ta Wicked G 08.12.2003 10:55:37 | |
---|
Courtney Love. I HATE THAT BITCH! I have that particular feeling myself. Funny... :) Fuck the reality! I'm going home! |
voltasparta 09.12.2003 14:49:10 | |
---|
oliko sillä anoreksia? ainakin yhellä keikalla jolla sillä on joku kruuna pääs ja joku naisen vaate , aika laihalta näytti. Miraculous you call it babe
You ain't seen nothing yet
They've got Pepsi in the Andes
McDonalds in Tibet
Yosemite's been turned into
A golf course for the Japs
The Dead Sea is alive with rap |
Stain 09.12.2003 16:43:40 | |
---|
oliko sillä anoreksia? ainakin yhellä keikalla jolla sillä on joku kruuna pääs ja joku naisen vaate , aika laihalta näytti. No en tiedä anoreksiasta mutta olihan Kurt laiha. Lukioaikoina siitä kiusattiin. Tämän takia Kurt pitikin monia paitoja päällekkäin. Kuka sanoikaan että hänen painonsa pysyi koko ajan 50kg:ssä? Päiväkirjoissaan Kurt kirjoitti että kamera lihottaa viisi kiloa. Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
voltasparta 09.12.2003 17:17:31 | |
---|
näin taas joskus jonkun rolling stonen kannen,jossa oli kurt ja siinä tuntu jotenkin olevan pöhöttynyt.. =) no eipä se heroiinikaan kauheesti lihota joo. Miraculous you call it babe
You ain't seen nothing yet
They've got Pepsi in the Andes
McDonalds in Tibet
Yosemite's been turned into
A golf course for the Japs
The Dead Sea is alive with rap |
FlatOutFucked 10.12.2003 00:36:33 | |
---|
oliko sillä anoreksia? ainakin yhellä keikalla jolla sillä on joku kruuna pääs ja joku naisen vaate , aika laihalta näytti. Tuo keikka (hollywood rock) oli vuodelta ´93, jolloin Cobain taisi olla laihimmillaan (n.50 kg). heroiini ilmeisesti vähentää myös ruokahalua. eräässä haastattelussa hän sanoi voivansa paremmmin koska söi. Tosin täytyy muistaa ettei Cobain ollut kuin 176 cm pitkä. Mutta luoja soikoon, kyllä ihmiset jaksavat jauhaa Kurt Cobainista. Ei jope ruonansuusta tällaisia ketjuja synny, mutta heti kun kyseessä on Cobain niin kyllä ihmisillä juttua riittää. jättäkää mies rauhaan! ei hän nyt mikään jumala ole, vaan muusikko. |
PIRU 10.12.2003 01:29:14 | |
---|
...Mutta luoja soikoon, kyllä ihmiset jaksavat jauhaa Kurt Cobainista. Ei jope ruonansuusta tällaisia ketjuja synny, mutta heti kun kyseessä on Cobain niin kyllä ihmisillä juttua riittää. jättäkää mies rauhaan! ei hän nyt mikään jumala ole, vaan muusikko. Mutta tämä on nimen omaan muusikoiden- ei jumalien.net Piru vie! |
Freakz 10.12.2003 08:00:39 | |
---|
Mutta tämä on nimen omaan muusikoiden- ei jumalien.net HOHO!!! Aika on soittaa, aika on kuolla |
Stain 23.12.2003 23:04:09 | |
---|
Nyt on muutes ilmestynyt se Kurt Cobain sarjakuva. Tänään näin suomalaisessa. Katselin vähänmatkaa, vaikutti ihan mielenkiintoiselta sarjikselta. Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
Juugeli 23.12.2003 23:08:19 | |
---|
Nyt on muutes ilmestynyt se Kurt Cobain sarjakuva. Tänään näin suomalaisessa. Katselin vähänmatkaa, vaikutti ihan mielenkiintoiselta sarjikselta. Oliko ihan suomeksi? Perkele, vähän myöhäistä pyytää joululahjaksi. I miss the comfort in being sad (Kurt Cobain) |
Oliko ihan suomeksi? Perkele, vähän myöhäistä pyytää joululahjaksi. Eipä ollut. Mutta hyvinhän tuota englantiakin ymmärtää. Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
Nyar 25.12.2003 14:51:06 | |
---|
Noussu suosioon kun teki itsemurhan. Kuten Dave Grohl (vai oliko noin?) on sanonut, että siinä Nirvanassa ei ollut mitään ihmeellistä. Miksi juuri minä? |
Juugeli 25.12.2003 14:54:26 | |
---|
Eipä ollut. Mutta hyvinhän tuota englantiakin ymmärtää. Juu. No tulipahan mulle kuitenkin Kurt Cobainin suomennetut päiväkirjat lahjaksi. Positiivinen yllätys =) I miss the comfort in being sad (Kurt Cobain) |
juici 27.12.2003 20:40:57 | |
---|
Juu. No tulipahan mulle kuitenkin Kurt Cobainin suomennetut päiväkirjat lahjaksi. Positiivinen yllätys =) Mulle kans vaikka "Bitch" Love saikin nyt meidän perheeltä rahaa. Sama se, työntäköön ne rahat huumehiin ja tappakoon itsensä. Jos ne rahat menis Frances Beanille niin sitten olis OK. "And now for something completely different..." |
FlatOutFucked 27.12.2003 21:07:03 | |
---|
Eikös Love menettänyt Frances Beanin huoltajuuden tässä vähän aikaa sitten, ainakin väliaikaisesti. |
jannu 28.12.2003 00:46:13 (muokattu 28.12.2003 00:47:07) | |
---|
Eikös Love menettänyt Frances Beanin huoltajuuden tässä vähän aikaa sitten, ainakin väliaikaisesti. Joo, näin kuin tänään Ohosta(!!! Kyllä!!!). Vitun luotettava tietolähde... OHO. Hoho. EDIT: BTW sain Päiväkirjat joululahjaksi. Olen puolessa välissä ja täytyy sanoa että on ollut aika helvetin ristiriitainen mies... Parempi kauna- kuin kaurapuuro... |
ten 28.12.2003 01:01:51 | |
---|
EDIT: BTW sain Päiväkirjat joululahjaksi. Olen puolessa välissä ja täytyy sanoa että on ollut aika helvetin ristiriitainen mies... Itsekin tuon sain ja olen hieman yli puolenvälin. Kieltämättä noi tekstit vaikuttavat aika sekopäisiltä, mutta jokaisella on kai tästäkin oma tulkintansa. Kyllähän Cobainilla näkemystäkin tuntuu olleen ainakin monista kirjoituksista käy ilmi tiettyjä asenteita tiettyjä ryhmiä kohtaan. Yleensä lähinnä valkoihoisia ihmisiä kohtaan. Kurt myös näyttää arvostaneen rap/hiphop-musiikkia aikaslailla paljon. Niin tai näin minä diggailen edelleen Nirvanaa ja Kurtia ja tuota kirjaa. Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
jannu 28.12.2003 01:07:19 | |
---|
Itsekin tuon sain ja olen hieman yli puolenvälin. Kieltämättä noi tekstit vaikuttavat aika sekopäisiltä, mutta jokaisella on kai tästäkin oma tulkintansa. Kyllähän Cobainilla näkemystäkin tuntuu olleen ainakin monista kirjoituksista käy ilmi tiettyjä asenteita tiettyjä ryhmiä kohtaan. Yleensä lähinnä valkoihoisia ihmisiä kohtaan. Kurt myös näyttää arvostaneen rap/hiphop-musiikkia aikaslailla paljon. Niin tai näin minä diggailen edelleen Nirvanaa ja Kurtia ja tuota kirjaa. Lähinnä mua jaksaa kummastuttaa se kontrasti kuinka esim. yleisesti Cobainilla tuntuu olevan noissa teksteissä semmoinen perus-slacker-asenne ja sitten yht'äkkiä silmille hyppää suunnitelma turvallisesta automatkasta keikalle sekä pakettiauton huolto-ohjeita. Onhan siitä ollut juttua, että Kurt oli melkoisen friikki turvallisten autojen perään... Parempi kauna- kuin kaurapuuro... |
Stain 28.12.2003 12:00:52 | |
---|
Lähinnä mua jaksaa kummastuttaa se kontrasti kuinka esim. yleisesti Cobainilla tuntuu olevan noissa teksteissä semmoinen perus-slacker-asenne ja sitten yht'äkkiä silmille hyppää suunnitelma turvallisesta automatkasta keikalle sekä pakettiauton huolto-ohjeita. Onhan siitä ollut juttua, että Kurt oli melkoisen friikki turvallisten autojen perään... Niin.. osti volvon :) Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
ten 28.12.2003 23:39:14 | |
---|
Voihan se olla, että herra on vallan kieli poskessa vääntäny osan noista teksteistä ihan sitä varten, että me voitais niitä nyt täällä spekuloida. :D Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |