Aihe: Line6 DM4
1
g1player
25.02.2007 22:43:31

Onko kokemuksia kyseisestä keltaisesta särö boxista.. löytyykö käyttö kelpoisia säröjä..
"kyllä olen ollut täällä koko ajan, olin äsken vain eri paikassa"
saastara
25.02.2007 22:47:25
Onko kokemuksia kyseisestä keltaisesta särö boxista.. löytyykö käyttö kelpoisia säröjä..

Pikatestissä ei oikein minulle uponnut aikoinaan.. Lisäksi myyjäkin jopa sanoi suoraan, että älä tätä osta, tää on huono. :) Muutenkin on haukkuja melko paljon saanut tuo sarja. Muista ei ole itsellä kokemuksia.
Lisää middleä ja vähemmän volumea. Minä soitan A-vireestä koska minulla ei kasva parta vielä ja kikkelini on kovin pieni. Sitten kun tuo partaongelma ratkeaa, voin virittää kitarani takaisin E:hen ja ryhtyä soittamaan oikeaa musiikkia.
Flaser_Phanger
26.02.2007 09:57:58

se on kohtuullinen todella rankoille kihinäsäröille, mitään käyttökelpoista overdrive tyyppistä säröä en purkista saanut.
ei se siitä!!
g1player
26.02.2007 10:10:45

Jep, thanks inffosta
"kyllä olen ollut täällä koko ajan, olin äsken vain eri paikassa"
oksentaja
26.02.2007 17:55:28

Minä tykkään. Riittävät soundit ja käyttömukavuus ennen kaikkea. Eri mallinnusten taso tietenkin vaihtelee eli jokainen ei kuulosta yhtä hyvältä kuin alkuperäinen. heh. Olen bändissäni laulaja/kitaristi ja DMnelosen käyttöominaisuudet ovat parasta mitä olen keksinyt -> yhden polkaisun päässä on käytettävissä neljä erilaista soundia. Mulla ei olis ainakaan aikaa lavalla polkea ensin toinen särö pois päältä ja heti perään toinen päälle. Ja lopuksi: Jos kelpaa edgelle niin kyllähän se mullekkin kelpaa.
sori.
Ziggy Bubba
26.02.2007 18:12:42 (muokattu 26.02.2007 18:12:58)

Voisin kuvitella että noissa on samaa mallinnustekniikkaa käytössä kuin Pod XT:issä... Eli ihan päteviä soundejahan nuo on, vaikkeivat aina oikein alkuperäisille pärjää - tämähän on luonnollista. Esim. Line 6:n tubescreamer-mallinnus ei pehmeytensä osalta ole ihan oikeiden purkkien tasoa, mutta ajaa kyllä sekin tarvittaessa asiansa oikein mukavasti.
Myspace.com/Crookmachine
saastara
26.02.2007 23:13:01 (muokattu 26.02.2007 23:13:11)
Voisin kuvitella että noissa on samaa mallinnustekniikkaa käytössä kuin Pod XT:issä...

Tuo DM4 sarjahan on huomattavasti vanhempi kuin Pod Xt.. Ainakin omasta mielestä. Joskus muistan tuota DM4:sta himotelleeni ala-asteella..?
Lisää middleä ja vähemmän volumea. Minä soitan A-vireestä koska minulla ei kasva parta vielä ja kikkelini on kovin pieni. Sitten kun tuo partaongelma ratkeaa, voin virittää kitarani takaisin E:hen ja ryhtyä soittamaan oikeaa musiikkia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)