Aihe: Elixir vs. Ernie Ball vs. joku muu?
1 2
McNulty
25.02.2007 20:18:41
Niille, joille Elixirien liukkaus on ongelma (itse kuuluun näihin), suosittelen viidentoista vuoden kokemuksella Optima Goldeja. Kultauksen ansiosta ne kestää käytössä varmaan sen mitä Elixiritkin, mutte tuntuvat näpeissä samalta kuin muutkin muovipäällystämättömät kielet eikä hintakaan ole sen suolaisempi.

Elixirejä on tarjolla kahdella pinnoituksella... Nanoweb ja Polyweb. Poly on se liukas, ensimmäinen viritelmä joka on liukas luikku. Nanoweb-pinnoitetta muutettiin jokunen aika sitten (oiskohan vuosi tai kaksi) ja samassa punomattomiin kieliin tuli antirust-pinnoite. Tatsi on todella lähellä "normaaleja" naruja nykyään... tuntuu oikeastaan samalta kuin normikielet + ghs fastfret. Itse boikotoin aikani myös Elixirejä kunnes kerran päätin kokeilla uusittua Nanoweb-settiä. Diggasin heti ja nykyään mulla on Les Pauleissa Elixirit. Vahvuutena käytän 10-52 tai sitten 9-46 setti + irtokielenä ostettu 56 (eli, 11-16-26-36-46-56)

Elixireistä joutuu tosiaan sen 12e maksamaan, mutta mielestäni se ei ole kallis hinta useamman kuukauden soittelusta. Halpa harrastus!
Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)