Veikko 25.02.2007 12:34:36 (muokattu 25.02.2007 14:43:41) | |
---|
Tänään tulee kakkoselta kello 23.25 joka vuotinen kantrigaala. Sokerilla kuorutettua Nashvillen kantriahan tämä on pahimmasta/parhaimmasta päästä, mutta kai se taas katsottava on. Kovia pelimanneja ainakin on luvassa jos ei muuta. E:typo "Älkää juopuko viinistä, sillä siitä seuraa rietas meno"
(Ef 5:18). |
Turder 25.02.2007 13:06:36 | |
---|
Avauduin tästä jo johonkin Country-topicciin. Tosiaan katselin shown aikoinaan ja pahasti petti. Liikaa vaikutteita kiiltokuvapopista ja muusta "hittiroskasta". Tosin Suomen telkussa pahemmin tätä genreä näkee joten faneille melkeinpä pakko nähdä -materiaalia. Just because I rock doesn't mean I'm made of stone. |
Makkari 25.02.2007 13:10:16 (muokattu 25.02.2007 13:10:29) | |
---|
Tänään tulee kakkoselta kello 23.25 joka vuotinen kantrigaala. Sokerilla kuorutettua Nashville kantriahan tämä on pahimmasta/parhaimmasta päästä, mutta kai se taas katsottava on. Kovia pelimanneja ainakin on luvassa jos ei muuta. Keitäs siellä tänä vuonna esiintyy? Eli kannattaakohan nyt sitten tuon takia valvoa... Countrytottumuksiltani kun olen huomattavasti enemmän Bakersfieldiin kuin Nashvilleen kallellani. ;) I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you. |
shellraiser 25.02.2007 13:29:54 | |
---|
Keitäs siellä tänä vuonna esiintyy? Eli kannattaakohan nyt sitten tuon takia valvoa... Countrytottumuksiltani kun olen huomattavasti enemmän Bakersfieldiin kuin Nashvilleen kallellani. ;) Ekös siellä oo joka vuosi ainakin Vince Gill ja Brooks & Dunn? Lisäksi lavalla nähdään ainakin Kris Kristofferson, mutta hänkään ei, ikävä kyllä, taida esittää musiikkia. Sliipattua radio countrya luvassa tuutin täydeltä, PUT THE "O" BACK IN C UNTRY!!!! (ja mielummin samantien) |
Blue Moon 25.02.2007 14:06:25 | |
---|
Keitäs siellä tänä vuonna esiintyy? Mm. Kenny Chesney, Rascal Flatts, Carrie Underwood, Alan Jackson, Brad Paisley ja Lee Ann Womack lukee ohjelmatiedoissa. |
Pasi 95 25.02.2007 15:26:38 | |
---|
No pakkohan tollaset ohjelmat on katsoa! Vince Gill ja Brad Paisley on ainakin kovia sanoja, jos se Gill nyt tänäkin vuonna ilmestyy... "Old Time Rock `n` Roll" --> ja keikkaa pukkaa! |
zille 25.02.2007 19:55:30 | |
---|
Äh, ehdin jo innostua, mutta sitten tajusin, että tää on varmaan niitä, mitä oon joskus nähnytkin. Täyteen tällättyjä diivamimmejä ja jotain hissimusakantria. Mutta nytkun olen alkanut bluegrassia soitella, niin katon kuitenkin varulta, jos sieltä kivaa löytyis. :) Mitä häiritsevämpää, sitä parempaa. |
Kuka saa palkinnon elämäntyöstään? (luetaan: kuka on kuollut viime vuonna?) No joo, aika hirveetä oli. Les paulillakin kantria soittivat stana. Ja plekulla bassoa. "Älkää juopuko viinistä, sillä siitä seuraa rietas meno"
Makkari 26.02.2007 12:56:26 (muokattu 26.02.2007 13:02:09) | |
---|
Ja plekulla bassoa. Toi on jo rikos... Joskus oon muuten Youtubessa nähnyt videon, jossa joku soitti tosi hyvin countrytwängiä SG:llä...Eli vaikka olenkin kova Telecastereiden kannattaja, niin joskus kuulee ja näkee yllättäviä asioita. Eipä tullut katsottua ohjelmaa, kun sen verran myöhään tuli. I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you. |
weelie 26.02.2007 13:20:49 | |
---|
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
Teijo K. 26.02.2007 16:01:32 | |
---|
Kuka saa palkinnon elämäntyöstään? (luetaan: kuka on kuollut viime vuonna?) No joo, aika hirveetä oli. Les paulillakin kantria soittivat stana. Ja plekulla bassoa. Upeita ne kantrijäärät. :) Asenne ainakin kohdallaan. "Ei tähän tyyliin kuulu se, että akustisessa on sisäinen mikki". Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin olet ajatteleva asioita, ja kun käsität basson Tieksi. olet ymmärtävä Tien bassona. |
AH3 26.02.2007 16:22:45 | |
---|
Juu eipä ollut häävi. Hirveän kokoisia bändejä ja ne jouset oli lopullinen niitti! Tästä ohjelmasta saa kyllä kantri huonoa mainosta. Ei kaikki kantri musa ole tällaista huttua. Oli joukossa sentään joitakin kuunneltaviakin - itse pidin Litle Big Town bändin "Bones" biisistä. Hienot akustiset kitarat ja vähän sellainen shamaani meininki. Ei kiitos...minulla on jo pingviini. |
Kassu 26.02.2007 17:19:21 | |
---|
Brad Paisley oli hyvä. |
Pasi 95 26.02.2007 20:20:32 | |
---|
Brad Paisley oli hyvä. No sehän oli ihan sairaan hyvä, ja hyviä olivat monet muutkin. Tällaisissa ohjelmissa huomaa hyvin, kuinka Amerikan poika osaa tehdä musiikkia. Valitettavasti Suomessa se tuntuu olevan vain kovin lujassa. Tällaisiä ohjelmia pitäisi saada ehdottomasti lisää, kuten myös se Country radio. "Old Time Rock `n` Roll" --> ja keikkaa pukkaa! |
Capu 26.02.2007 21:43:46 | |
---|
Dodi ja missasin. Otitko kassu nauhalle? |
Veikko 26.02.2007 21:48:51 | |
---|
Upeita ne kantrijäärät. :) Asenne ainakin kohdallaan. "Ei tähän tyyliin kuulu se, että akustisessa on sisäinen mikki". On toinen huomio oli se, että kun stetsonit ei voi enää suurentua niin nyt suurenee vyönsoljet ;-) "Älkää juopuko viinistä, sillä siitä seuraa rietas meno"
RonRoco 27.02.2007 13:06:10 | |
---|
Brad Paisley oli hyvä. kyllä. Siihen se sitten jäikin. Nukahdin tosin ennen loppu. Kertokoon se tasosta "...and there is always a music in the air" |
Kassu 27.02.2007 17:38:11 | |
---|
|