Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jackson RR24
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
guitar1
25.02.2007 16:07:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tietääkö kukaan ,että onko noita rr 24 kitaroita valmistettu myös noilla kaulan ympäri kiertävällä valkoisella listalla.?
 
Jormaz
25.02.2007 16:08:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rajoitettu erä.
 
guitar1
25.02.2007 16:17:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rajoitettu erä.
 
mistähän niitä sais?
 
ballfish
25.02.2007 16:21:22 (muokattu 25.02.2007 16:21:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mistähän niitä sais?
 
Amerikasta ja ebaysta. Suomeen noita normimalleja tulee joskus kuukautena x. Rajoitettuja tuskin yhtään.
 
Jmvk
25.02.2007 17:47:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun tuosta RR24 mallista näyttää olevan niin paljon puhetta siellä sun täällä päin niin pitäisiköhän ne kaikki puheet suunnata tähän topicciin.(?)
 
Itse kyllä ajattelin ostaa tuon kunhan niitä tulee myyntiin tännekkin päin. Menee varmaan muutenkin yli kesän ennen kuin saisin tuohon rahat kasaan eli eiköhän niitä siihen aikoihin ala jo näkyä lähimain.
 
Jos ois mitä jois jois sen pois ettei ois mitä jois pois
Räkkipeli
25.02.2007 18:55:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olishan se siisti kitara. En kyllä hommaa sitä jos sitte kaikilla muillakin on semmonen.
 
Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta.
saastara
25.02.2007 19:02:26 (muokattu 25.02.2007 19:04:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä ihmeen tarve hevimiehelli on olla niin kauhean omaperäisiä soittimien suhteen vaikka musiikki on useimmiten aina kaikkea muuta kuin omaleimaista..? :D
 
E: Ja aiheesta.. Jos tuo on hyvällä laadulla valmistettu niin voipi olla melko houkutteleva keppi viikateväelle. Tuohonhan voisi kaulaan hommata vielä jonkin hyvän yksikelaisen ja tallamikkiin puolituksen.. ja Emg:n heivata toki helvataan.
 
Lisää middleä ja vähemmän volumea. Minä soitan A-vireestä koska minulla ei kasva parta vielä ja kikkelini on kovin pieni. Sitten kun tuo partaongelma ratkeaa, voin virittää kitarani takaisin E:hen ja ryhtyä soittamaan oikeaa musiikkia.
ballfish
25.02.2007 19:05:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä ihmeen tarve hevimiehelli on olla niin kauhean omaperäisiä soittimien suhteen vaikka musiikki on useimmiten aina kaikkea muuta kuin omaleimaista..? :D
 
Tuossahan se tulikin jo. Ainoa tapa erottua joukosta. ;)
 
saastara
25.02.2007 19:06:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuossahan se tulikin jo. Ainoa tapa erottua joukosta. ;)
 
Totta.. Olinpa hidas.
 
Lisää middleä ja vähemmän volumea. Minä soitan A-vireestä koska minulla ei kasva parta vielä ja kikkelini on kovin pieni. Sitten kun tuo partaongelma ratkeaa, voin virittää kitarani takaisin E:hen ja ryhtyä soittamaan oikeaa musiikkia.
Werde
25.02.2007 19:25:59 (muokattu 25.02.2007 19:26:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olishan se siisti kitara. En kyllä hommaa sitä jos sitte kaikilla muillakin on semmonen.
 
Hmm, jos kitara on ominaisuuksiltaan sitä mitä haetaan niin en miettisi hankintaa hetkeäkään, vaikka niitä olisi jokaisella vastaantulijalla kaulassa Hämeenkatua marssiessa. Kyllä sen verran pitää hevimiehellä munaa olla että ratkaisuihin ei vaikuta muiden tekemiset.
 
I kneel only to God.. I don't see him here.
ballfish
25.02.2007 19:34:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm, jos kitara on ominaisuuksiltaan sitä mitä haetaan niin en miettisi hankintaa hetkeäkään, vaikka niitä olisi jokaisella vastaantulijalla kaulassa Hämeenkatua marssiessa. Kyllä sen verran pitää hevimiehellä munaa olla että ratkaisuihin ei vaikuta muiden tekemiset.
 
Jos haluaa olla munakas hewimies niin ostaa straton. Se on äijien soitin jos mikä. Onhan sillä Marty Friedmankin soitellut Megadethissa.
 
Ben_D
25.02.2007 19:39:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos haluaa olla munakas hewimies niin ostaa straton. Se on äijien soitin jos mikä. Onhan sillä Marty Friedmankin soitellut Megadethissa.
 
Muuten ihan ok, mutta Strato on lähes paskin mahdollinen vaihtoehto omaan käteen.
 
http://www.fiercemetal.org
ballfish
25.02.2007 19:41:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muuten ihan ok, mutta Strato on lähes paskin mahdollinen vaihtoehto omaan käteen.
 
Minun töppöseen strato sopii mainiosti. Siinä kitarassa ei ole mitään vikaa.
 
Anteeksi vain. Takaisin Jackson RR24:ään. :)
 
Ben_D
25.02.2007 19:48:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minun töppöseen strato sopii mainiosti. Siinä kitarassa ei ole mitään vikaa.
 
Anteeksi vain. Takaisin Jackson RR24:ään. :)

 
En väittänyt, että stratossa sen enempää tai vähempää vikaan kun missään muussakaan...ei vaan sovi omaan handyyn kun olen aina soittanut V-mallisilla kitaroilla.
 
http://www.fiercemetal.org
ballfish
25.02.2007 19:50:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En väittänyt, että stratossa sen enempää tai vähempää vikaan kun missään muussakaan...ei vaan sovi omaan handyyn kun olen aina soittanut V-mallisilla kitaroilla.
 
Sanoinko sinusta mitään? Oma mielipiteeni se vain oli. :)
 
McNulty
25.02.2007 20:01:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rhoads (Concorde) on kitaramuoto siinä missä Strato, LP tai Telekin. Tottakai muusikko haluaa sellaisen soittimen joka näyttää ja tuntuu hyvältä, sen lisäksi että se soundaa omasta mielestä hyvältä. Ihan sama onko joku "äijien soitin" vai ei. Strato on tasan yhtä oikea/väärä kuin kaikki muutkin.
 
Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth!
Räkkipeli
25.02.2007 20:02:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm, jos kitara on ominaisuuksiltaan sitä mitä haetaan niin en miettisi hankintaa hetkeäkään, vaikka niitä olisi jokaisella vastaantulijalla kaulassa Hämeenkatua marssiessa. Kyllä sen verran pitää hevimiehellä munaa olla että ratkaisuihin ei vaikuta muiden tekemiset.
 
Tossa on pointti, mutta mun pointti oli just siinä että erilaisuus on kultaa. Ja ainahan kitaraa voi toki muokata oman mielen mukaan. Kun minullakin on tapana joskus. =)
 
Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta.
guitar1
25.02.2007 20:29:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tietääkö kukaan ,että onko noita rr 24 kitaroita valmistettu myös noilla kaulan ympäri kiertävällä valkoisella listalla.?
 
Jos joku tietää mistä tota sais tilattua,siis valkoisella reunalistalla,niin vois heittää vaik linkkei.
 
teukka
25.02.2007 21:24:28 (muokattu 25.02.2007 21:32:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ebaystä 1225 dollaria kappale.Rahti 79 taalaa ja laukku 79 taalaa.
Sitten taas koko paketista tullit ja alvit päälle.
Niitä on nyt tupsahtanut siellä 4 kappaletta joista ainakin 3 myyty.Myyjä sanoo että noita tehdään vaan 300 kappaleen erä joista 75 ensimmäistä
on varmaan valmiina tms.
Samaten vain luultavasti osassa noita on bindingit olemassa.
En tiedä kuin missä määrissä on mitäkin tai muita tarkkoja faktoja mutta tällä hetkellä kun Ebayta kyttää saa ainakin Bindatun RR24:n tilattua.
 
EDIT:yksi kappale vapaana
 
How fat can you be and still play guitar?
mjri
25.02.2007 21:38:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos tuo muuten jotenkin erikoista/harvinaista, että nuo otelautamerkit, mitä kutsumanimeltään lienevätkään, ovat "väärinpäin"? Omassa RR3:ssa kun sattuvat olemaan...
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «