Bonham 25.02.2007 12:05:36 | |
---|
No päästiin sentään toiselle kierrokselle, jee! Kaikkihan on vielä mahdollista. Ruuaarrr Ljööökkelsööii kaatuu toisen hyppynsä ja katkaisee kaikki luunsa. Gregor Schlierenzauerin ja Martin Schmittin hermot pettävät ja heput painelevat paikalliseen sake-mestaan ryyppäämään. Adam Malysz hylätään nenän ja ylähuulen välissä sijaitsevien sääntöjenvastaisten siipimuodostelmien vuoksi. Suomen joukkue naamioi Jari Porttilan Arttu Lapiksi ja tämä hyppää 200 metriä. Huh, onneksi tää meneekin näin:) Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Veikko 25.02.2007 12:11:24 (muokattu 25.02.2007 12:11:44) | |
---|
Joukkuemäessä on se hyvä puoli, että norjalaiset ei voi saada kolmoisvoittoa. "Älkää juopuko viinistä, sillä siitä seuraa rietas meno"
(Ef 5:18). |
Folcce 25.02.2007 12:22:45 | |
---|
No joo, kuutisenkymmentä pistettä otettava... ei taida yltää Lottotuulilla kaikki olis ollu mahdollista. Tohon Artun tokaan hyppyyn kariutu. Huonossa paikassa päätti vetästä kauden huonoimmat hypyt. Noh, mitä huonommin tämä kisa menee sitä parempi kolumni huomenna mtv3:n sivuilla. Bisse on hyvää ja kossu |
riimu 25.02.2007 12:23:58 | |
---|
Lottotuulilla kaikki olis ollu mahdollista. Tohon Artun tokaan hyppyyn kariutu. Huonossa paikassa päätti vetästä kauden huonoimmat hypyt. Noh, mitä huonommin tämä kisa menee sitä parempi kolumni huomenna mtv3:n sivuilla. Juu eipä ole saumaa mihinkään kun muut lentelee 20 metriä pidemmälle kokoajan. Sporttilan kolumnia odotellessa... The leaven which animated my existence is gone: the charm which cheered
me in the gloom of night, and aroused me from my morning slumbers, is
forever fled. |
samsonov 25.02.2007 12:26:29 | |
---|
Juu eipä ole saumaa mihinkään kun muut lentelee 20 metriä pidemmälle kokoajan. Sporttilan kolumnia odotellessa... "Walter Hofer vei jälleen voiton Suomalaisilta!" Porttila on hieno mies, älkää pilkatko All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee |
DJKaaos 25.02.2007 12:35:57 | |
---|
Porttila on hieno mies, älkää pilkatko http://www.youtube.com/watch?v=WJsN81knoXk Tämä on totta. Ei voi kuin ihailla miten määrätietoisesti ja ammattitaidolla Jari tulee tilanteeseen väliin ja ottaa homman haltuun. Jari on siellä missä tapahtuu. Jari onnistuu pitämään langat käsissään, eikä hänen osuuttaan tapahtuman rauhoittumiseen voi liikaa korostaa! Minä olen minä. |
Folcce 25.02.2007 12:44:15 | |
---|
Kasai 110 metriä ja Ahonen 135 metriä. Se ois pronssia. Bisse on hyvää ja kossu |
Jani The Rock 25.02.2007 12:53:24 | |
---|
Hieno juttu että Japani otti pronssin! Perseennäyttö turskanpurijoille ja Hitlerin kotimaahan. Your funeral, my trial. |
Artist 25.02.2007 12:54:08 (muokattu 25.02.2007 12:54:50) | |
---|
Jeah, hienoa, että Japani pärjäsi! Kasai ja Okabe onnistuivat vetämään kaksi tasaisen hyvää hyppyä, mitä nykyään harvemmin näkee. Suomi yllättävänkin vaisu, mutta silti peräti neljäs. Ei kovin kova taso siis, kahta kärkimaata lukuunottamatta. "Short lives make good movies. Short lives -bad advice." |
Veikko 25.02.2007 13:28:52 | |
---|
Jos jotain posiitivista ottaa esille tuosta joukkuemäestä niin Harri Ollin otteet osoittivat sen, että miehestä on vaikka maailman parhaaksi hyppääjäksi. "Älkää juopuko viinistä, sillä siitä seuraa rietas meno"
(Ef 5:18). |
HaloOfFlies 25.02.2007 15:08:20 | |
---|
No päästiin sentään toiselle kierrokselle, jee! Kaikkihan on vielä mahdollista. Ruuaarrr Ljööökkelsööii kaatuu toisen hyppynsä ja katkaisee kaikki luunsa. Gregor Schlierenzauerin ja Martin Schmittin hermot pettävät ja heput painelevat paikalliseen sake-mestaan ryyppäämään. Adam Malysz hylätään nenän ja ylähuulen välissä sijaitsevien sääntöjenvastaisten siipimuodostelmien vuoksi. Suomen joukkue naamioi Jari Porttilan Arttu Lapiksi ja tämä hyppää 200 metriä. Hoho! + Olisi Arttu Lapin silmäpusseissa sitten ihmettelemistä :D Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Sinap 25.02.2007 16:50:37 | |
---|
Jos jotain posiitivista ottaa esille tuosta joukkuemäestä niin Harri Ollin otteet osoittivat sen, että miehestä on vaikka maailman parhaaksi hyppääjäksi. Juu..ja tuuletuksetkin on aika "mattimaisia" :) "Siinähän se tuubi on." |
Sinap 25.02.2007 17:01:30 | |
---|
"Siinähän se tuubi on." |
Hargon 25.02.2007 17:27:32 (muokattu 25.02.2007 17:27:56) | |
---|
Jes! Salaliitto! Ensin Ollilta vietiin kultamitali kyseenalaisilla tyylipisteillä ja sitten suomalainen laitetaan joukkuemäessä kaikkien aikojen huonoimpaan tuulirakoon. Onko Matti Nykäsen vanha kilpakumppani Miran Tepes yhä katkera suomalaisille? Tepeshän sijoittui katkerasti hopealle Jugoslavian joukkueessa Calgaryn olympiakisoissa 1988, kun Suomi Nykäsen johdolla vei kaiken. Sporde kertoo huomenna yksityiskohdat. Tietämättömyys on autuain olotila silloin, kun kiveksesi ovat alasimella ja pajavasara jo matkalla alaspäin. |
Onko Matti Nykäsen vanha kilpakumppani Miran Tepes yhä katkera suomalaisille? Tepeshän sijoittui katkerasti hopealle Jugoslavian joukkueessa Calgaryn olympiakisoissa 1988, kun Suomi Nykäsen johdolla vei kaiken. Matti kostaa vielä! Se menee Miranin kanssa naimisiin ja hakkaa sen sitten. Your funeral, my trial. |
Alpha 25.02.2007 17:55:12 | |
---|
Matti kostaa vielä! Se menee Miranin kanssa naimisiin ja hakkaa sen sitten. Tarkoitat varmaan, että Miran kehittelee jotain, jonka jälkeen meidän Masa pistää sitä kuonoon. |
maia_ 25.02.2007 18:07:59 | |
---|
Mä kyllä kovasti ihmettelen sitä, että tämän päiväinen yhdistetyn viesti näytettiin vain yle24:lta. Eli digiboksittomat eivät nähneet kisoja laisinkaan.. Toi on aika epäreilua kun vielä ei olla edes siirrytty digiaikaan. Tekis mieli valittaa ylelle. |
Alpha 25.02.2007 18:15:00 | |
---|
Mä kyllä kovasti ihmettelen sitä, että tämän päiväinen yhdistetyn viesti näytettiin vain yle24:lta. Eli digiboksittomat eivät nähneet kisoja laisinkaan.. Toi on aika epäreilua kun vielä ei olla edes siirrytty digiaikaan. Tekis mieli valittaa ylelle. Kuitenkin mä(kuten monet muutkin) näin kisan suorana Eurosportilta. Ei ole digiboksia vielä... |
Sinap 25.02.2007 19:05:27 | |
---|
Kuitenkin mä(kuten monet muutkin) näin kisan suorana Eurosportilta. Ei ole digiboksia vielä... Ja mä onneksi tajusin ajoissa, että sen näkee netistä leegoina...edes.. "Siinähän se tuubi on." |
Alpha 25.02.2007 19:16:51 | |
---|
Ja mä onneksi tajusin ajoissa, että sen näkee netistä leegoina...edes.. Niinjoo netistä näkyy Ylen sivuilta kaikki suorina. Ei tee tiukkaa edes 512/512-yhteydellä. |