pehko 15.02.2007 09:41:41 | |
---|
haualla en löytäny vastaavaa ollenkaan, joten kysynkin nytten että mistähän suomesta saisi hankittua hyvän "rastahatun"? ja vielä parempi jos ei ole mikään vihreä-kelta-punanen tai muuten über värikäs. HEAVY...FUCKING...METAL! |
ekikoo 15.02.2007 16:10:21 | |
---|
Onko itse tekeminen/teettäminen poissuljettua? All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
pehko 15.02.2007 18:07:45 | |
---|
Onko itse tekeminen/teettäminen poissuljettua? no, itse en osaa ja kukaan ei ole ainakaan myöntänyt osaavansa tehdä semmosta "pallomaista" hattua... HEAVY...FUCKING...METAL! |
nekronaut 16.02.2007 12:17:08 | |
---|
Minäkin kaipaisin tietoa näistä, mustista mieluiten... Nimim. Nainen eikä mummo osaa. |
Astrid 17.02.2007 10:21:44 | |
---|
Mikään ei piristä paremmin, kuin vihollisen suolistaminen aamutuimaan. |
maniskisti 18.02.2007 00:20:47 | |
---|
Vinkkinä: Kutsutaan tamiksi, muuta en oikein tiedä. Shine on me, I'm the King I'm the Sun. |
Da Make 19.02.2007 13:07:24 | |
---|
Kallion etnokaupat, et voi missata ! Suosittelen jotakin omaperäisempää värivaihtoehtoa kuin tyypillinen ganjakuosi. |
pehko 19.02.2007 20:00:27 | |
---|
Kelpaisiko tällainen? Ei nyt äkkiseltään parempaakaan löytynyt... http://www.cybershop.fi/tuote.php?path=0,47,202&tuote=1102 Joo, jotain tuontapaista meinasin, ehkäpä. väri on hyvä myös, hillitty musta. täytynee käydä kalliossa pyörimässä varmaan vielä, ensi v-loppuna kun hesaan päin menen. HEAVY...FUCKING...METAL! |
Mirrinsane 23.02.2007 22:18:00 | |
---|
Joo, jotain tuontapaista meinasin, ehkäpä. väri on hyvä myös, hillitty musta. täytynee käydä kalliossa pyörimässä varmaan vielä, ensi v-loppuna kun hesaan päin menen. Meen tiedä olenko myöhässä, mutta mene Hämeentiellä olevaan punkshopiin, jos Kalliosta etsit tamia. kalamies#52 >-)))> |
brn2sk8 24.02.2007 12:59:42 | |
---|
No mikä vaikeus on tehdä tommonen ite? Oon tehny tommosen yhden jo itelleni, en kylläkään käytä melkeinpä koskaan... Väri on ihan perusmusta, mutta siinä on semmonen ruskee raita keskellä... Virkkaamalla tai kutomalla tommosen tekee yhdessä päivässä, itelläni kesti just jotain sen verran kun kudoin, mutta virkata en osaa niin nopeaan :) Lippa oli vähän hankalampi tapaus, mutta ei mahdoton ja lopputulos on tosi hyvä nyt... Tein vaan yksinkertaisesti kaksinkertaisen sauman, käänsin sen siihen päälle ja pistin lipan sinne sisään, sitten vaan neuloin sen kohdan kiinni niin että se kohta veny hiukan sauman kohdalta ja nyt on ihan menevä rastafaribaskeri (laatikossa käyttämättömänä)... Käytin sitä ehkä päivän ja sitten kyllästyin, kun en tykännyt siitä... Oli kesä ja se hiosti liikaa ja nykysin en käytä enää pipoo... Enkä kuuntele reggaeta :) Ei kiitos, ei enää viinaa minulle... |
Mimi 24.02.2007 14:53:33 | |
---|
Virkkaamalla tai kutomalla tommosen tekee yhdessä päivässä Pakko nyt tarttua tähän. Sekoitit ilmeisesti kutomisen ja neulomisen. Kutominen ja neulominen on tasan kaksi eri asiaa. Kutominen on sitä, kun sulla on loimilangat, joiden väliin pujottelet kudelankaa. Näin syntyy kudottua kangasta. Neulepuikoilla ei kudota. Neulominen on sitä, kun (useimmiten) yksi pitkä lanka muodostaa silmukoita, joiden läpi neulotaan lisää silmukoita. Näin syntyy neulosta, eli neulottua kangasta. Anteeksi. Oli pakko tarttua tähän ja olen pahalla tuulella enkä voi tajuta miksi ihmiset eivät ymmärrä eroa. Kiitos. Jatkakaa. ...on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko...Vain sanoja |
Mirrinsane 24.02.2007 16:16:12 | |
---|
Pakko nyt tarttua tähän. ... Kiitos. Jatkakaa. Meinasin avata suuni, mutta ehdit ensin. Ajattelin painaa itselleni paidan tuosta aiheesta. (nimimerkillä liikaa tekstiilien kanssa työskentelevä) kalamies#52 >-)))> |
Mimi 24.02.2007 18:07:59 | |
---|
Meinasin avata suuni, mutta ehdit ensin. Ajattelin painaa itselleni paidan tuosta aiheesta. (nimimerkillä liikaa tekstiilien kanssa työskentelevä) Haluuks tehä mullekin, kun en itse jaksa? :) (nimimerkillä "alaa opiskeleva") ...on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko...Vain sanoja |
|
Mirrinsane 25.02.2007 22:47:26 | |
---|
kalamies#52 >-)))> |
_nirvana 27.02.2007 14:54:24 | |
---|
Tarkotatteko semmosta lakkia mikä on Pellellä siinä express mainoksessa? |
lasol 27.02.2007 18:35:39 | |
---|
ei siis, on siis |
_nirvana 28.02.2007 16:36:56 | |
---|
Niin muuten festareilta löytyy myös näitä kyseisiä lakkeja. |
Hannu H. 28.02.2007 23:54:54 | |
---|
jos violetti, kokoa 55 oleva kelpaa, osta multa. Kiitokset tarjouksesta, mutta taitaapi hivenen pieni olla. En nyt tähän hätään muista kokoani mutta tais kutosella alkaa.. |
Pitkavirta 01.03.2007 20:05:49 | |
---|
Pakko nyt tarttua tähän. Sekoitit ilmeisesti kutomisen ja neulomisen. Kutominen ja neulominen on tasan kaksi eri asiaa. Kutominen on sitä, kun sulla on loimilangat, joiden väliin pujottelet kudelankaa. Näin syntyy kudottua kangasta. Neulepuikoilla ei kudota. Neulominen on sitä, kun (useimmiten) yksi pitkä lanka muodostaa silmukoita, joiden läpi neulotaan lisää silmukoita. Näin syntyy neulosta, eli neulottua kangasta. Anteeksi. Oli pakko tarttua tähän ja olen pahalla tuulella enkä voi tajuta miksi ihmiset eivät ymmärrä eroa. Kiitos. Jatkakaa. mihis niitä mummon kutomapuikkoja sitte käytetään hä? se on kutonu ja neulonu vähä enemmän ku sä et älä yhtään ala siellä. "EI TÄÄL OO KYSE LENTO KONEISTA PESU KONEISTA TAI MUUSTKAA YHTEEN KIRJOTUKSEST VAA RÖÖKI ASKI TYTÖIST" -Detektiv-Plok a.k.a Järvihirviö |