Johannes_t 23.02.2007 10:00:56 | |
---|
..Ei haittaa minua, jos joku dikkaa tiktakista, mutta mielestäni jopa indica on parempi. ne sentään tekevät itse omat biisinsä. Sä et varmaan tykkää myöskään Alice Cooperista, KISSistä, Bon Jovista, Aerosmithista jne? |
Zigura 23.02.2007 10:30:08 (muokattu 23.02.2007 10:30:34) | |
---|
The Micragirls on nähty sitten livenä, ja vaikka keikka oli kokonaisuutena ihan mukiinmenevä, niin lievältä pettymykseltä se kuitenkin tuntui. Kuopion tytöt jäivät mielestäni niin Riston persoonallisen esityksen kuin puun takaa tulleiden Lemmenpyssyjen rock-maneerien jalkoihin. No jaa, vähän sama fiilis jäi, kun itsenäisyyspäivän aattona, kun Micragirls jäi samalla keikalla soittaneiden Aavikon ja Rättö ja Lehtisalon varjoon. Minkäs teet, kun ovat kovassa seurassa. Tänään täytyy katsoa uusin silmin Turun Klubilla. Ja ehkä vähän vähemmän kaljoissa... We won't stop until somebody calls the cops, and even then we'll start again and just pretend that nothing ever happened. |
|
Sarko 24.02.2007 18:41:28 | |
---|
Just oikea meininki. Loistavaa. Bändi, joka mainitsee vaikutteikseen mm. Hasil Adkinsin, Andre Williamsin ja Sin Alley-kokoelmat, ei voi olla väärässä. Näillä vaikutteilla ei vain voi olla väärässä, ai niin sait plussan. Hasil Adkinsin tuntevia ihmisiä ei ole koskaan liikaa. Stakes are high, but so am i. |
sikanaama 24.02.2007 19:36:21 | |
---|
Just oikea meininki. Loistavaa. Bändi, joka mainitsee vaikutteikseen mm. Hasil Adkinsin, Andre Williamsin ja Sin Alley-kokoelmat, ei voi olla väärässä. Näillä vaikutteilla ei vain voi olla väärässä, ai niin sait plussan. Hasil Adkinsin tuntevia ihmisiä ei ole koskaan liikaa. Mä annoin teille molemmille Adkins dikkailusta plussat. |
oo-p 25.02.2007 15:20:04 (muokattu 25.02.2007 15:25:25) | |
---|
Sä et varmaan tykkää myöskään Alice Cooperista, KISSistä, Bon Jovista, Aerosmithista jne? Vihaan noita kaikkia, suunnattomasti. Terve, ja kiitos kaloista! |
Tarkastaja 27.02.2007 18:26:31 (muokattu 27.02.2007 18:39:11) | |
---|
Mahtava bändi on tämä. Mikäli jonkun kokelmista löytyy ylimääräisenä hyväkuntoinen Mind Twistin' Weekend With The Micragirls 7" albumi niin voin poistaa sen järkevään (edulliseen) hintaan. Hasil Adkinsin tuntevia ihmisiä ei ole koskaan liikaa. Jotenkin oli tutun kuuloinen tämä nimi ja sitten muistinkin, että olen joskus ostanut kyseisen herran Poultry in Motion nimisen kana-aiheisia biisejä sisältävän kokoelman. Tämä levy ei silloin kuitenkaan hivellyt korviani, joten se päätyi jonnekkin laatikoiden pohjalle vuosiksi kunnes nyt kaivoin sen esiin ja yllätyin positiivisesti. Rajua kamaa. Kiitos teille tästä. |
tigrushka 27.02.2007 20:25:10 | |
---|
Hasil Adkinsin tuntevia ihmisiä ei ole koskaan liikaa. Juu ei, raivokasta menoa! Teuvo
Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Oikean rytmin kiinni saan, iskelmä alkaa kiinnostaa..." |
salmivaara 27.02.2007 20:30:26 | |
---|
Mikäli jonkun kokelmista löytyy ylimääräisenä hyväkuntoinen Mind Twistin' Weekend With The Micragirls 7" albumi niin voin poistaa sen järkevään (edulliseen) hintaan. Hep. Ota yhteyttä jos sulla on jotain järkevää antaa vaihdossa, raha ei nääs oo mun valuuttaa. Against the grain |
Blue Moon 27.02.2007 23:05:19 | |
---|
7" vinyyli tälle kamalle se paras formaatti olisi. Täytyypä pitää simmut auki noiden loppuunmyytyjen sinkkujen varalta. |
Tarkastaja 27.02.2007 23:39:38 | |
---|
Hep. Ota yhteyttä jos sulla on jotain järkevää antaa vaihdossa, raha ei nääs oo mun valuuttaa. Valitettavasti ei ole tällähetkellä oikein mitään ylimääräistä hyllyssä, joten jatkan etsimistä. |
didjagetany 28.02.2007 12:16:43 | |
---|
7" vinyyli tälle kamalle se paras formaatti olisi. Täytyypä pitää simmut auki noiden loppuunmyytyjen sinkkujen varalta. Tuolta saa ainakin yhtä Microjen seiskatuumaista: http://www.trashcanrecords.com/ Muutenkin äärimmäisen suositeltava putiikki. Esim. tuo siellä myytävä 20 Minuters-yhtyeen 7" (Ding Dong Daddy & Ping Pong Mama) on aivan hillitöntä kamaa. "The thousandth and tenth day of the human totem pole" |
Milkop 28.02.2007 12:23:10 | |
---|
Otsikkoon puuttuisin sen verran, että omasta mielestäni paras tyttöbändi on kylläkin The Donnas :D Mielipideasioitahan nämä, mutta Gold Medal potkii vain niin mainiosti. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell | THV-klubi #49 |
Blue Moon 28.02.2007 14:52:34 (muokattu 28.02.2007 19:02:31) | |
---|
Tuolta saa ainakin yhtä Microjen seiskatuumaista: http://www.trashcanrecords.com/ Muutenkin äärimmäisen suositeltava putiikki. Esim. tuo siellä myytävä 20 Minuters-yhtyeen 7" (Ding Dong Daddy & Ping Pong Mama) on aivan hillitöntä kamaa. Kiitokset vinkistä, laitoin heti tilauksen vetämään. + |
Johnny Buzz 28.02.2007 15:02:02 | |
---|
Kyllä Sahara Hotnights voittaa Micragirlsin ihan 6-0. Enemmän asennetta, paremmat biisit & soittajat ja nätimmät tytöt. Eli kaikki tärkeimmät osa-alueet kohdillaan. Soulstab live 3.3.2007 @ Bar Mendocino. Kaksi settiä: cover-setti n. 22:30, omat veisut 23:30. Vapaa pääsy!
www.soulstab.com |
Margarita 28.02.2007 15:27:26 (muokattu 28.02.2007 15:28:24) | |
---|
Kyllä Sahara Hotnights voittaa Micragirlsin ihan 6-0. Enemmän asennetta, paremmat biisit & soittajat ja nätimmät tytöt. Eli kaikki tärkeimmät osa-alueet kohdillaan. Jälleen kerran: kyseessä on ihan eri asia. Omenat ja päärynät. Sahara Hotnights on siloiteltua, ammattimaista studiorokkia, Micrat tee se itse -asenteella vedettyä räminägaragepunkkia. Ylipäätään tuntuu siltä, että koko "tyttöbändin" käsite on ennen kaikkea rasite. Täten Micragirlsiä verrataan useammin Tiktakiin ja Sahara Hotnightsiin kuin vaikkapa Cosmo Jones Beat Machine'iin tai alkuajan Aavikkoon. Miksi pitäisi jaotella muusikot sukupuolen mukaan? Se on erittäin harvoin tarkoituksenmukaista, eikä tässä tapauksessa ainakaan. (Jos bändiin otettaisiin yhtäkkiä mukaan miesbasisti, olisiko se edelleen Sahara Hotnightsiin verrattava "tyttöbändi"? Niin voisi ihan hyvin nimittäin tapahtua. Tytöillä on kytkyt!) Tuntuu että aina naisartisteista puhuttaessa yhdeksi kriteeriksi nostetaan ulkonäkö, jopa tapauksissa jossa ulkonäkö on täysin sivuseikka (eli niissä, jossa bändi ei itse lainkaan yritä pelata ulkonäöllään). Sama ei tunnu pätevän miesartisteihin. Ei ulkonäkö tee bändistä musiikillisesti parempaa! Tyylikkyys tuo bändiin ehkä lisämaustetta, mutta sitähän Microilta löytyy olan takaa. |
Rattata 28.02.2007 15:31:56 | |
---|
Margarita sanoikin kaiken mitä ajattelin. |
Johnny Buzz 28.02.2007 15:42:00 | |
---|
Jälleen kerran: kyseessä on ihan eri asia. Omenat ja päärynät. Sahara Hotnights on siloiteltua, ammattimaista studiorokkia, Micrat tee se itse -asenteella vedettyä räminägaragepunkkia. Ylipäätään tuntuu siltä, että koko "tyttöbändin" käsite on ennen kaikkea rasite. Täten Micragirlsiä verrataan useammin Tiktakiin ja Sahara Hotnightsiin kuin vaikkapa Cosmo Jones Beat Machine'iin tai alkuajan Aavikkoon. Miksi pitäisi jaotella muusikot sukupuolen mukaan? Se on erittäin harvoin tarkoituksenmukaista, eikä tässä tapauksessa ainakaan. (Jos bändiin otettaisiin yhtäkkiä mukaan miesbasisti, olisiko se edelleen Sahara Hotnightsiin verrattava "tyttöbändi"? Niin voisi ihan hyvin nimittäin tapahtua. Tytöillä on kytkyt!) Tuntuu että aina naisartisteista puhuttaessa yhdeksi kriteeriksi nostetaan ulkonäkö, jopa tapauksissa jossa ulkonäkö on täysin sivuseikka (eli niissä, jossa bändi ei itse lainkaan yritä pelata ulkonäöllään). Sama ei tunnu pätevän miesartisteihin. Ei ulkonäkö tee bändistä musiikillisesti parempaa! Tyylikkyys tuo bändiin ehkä lisämaustetta, mutta sitähän Microilta löytyy olan takaa. Eikös tuossa otsikossa lue "Maailman paras tyttöbändi- The Micragirls!"? Silloinhan täällä on toki oikeus ilmoittaa oma mielipiteensä parhaaksi tyttöbändiksi. Soulstab live 3.3.2007 @ Bar Mendocino. Kaksi settiä: cover-setti n. 22:30, omat veisut 23:30. Vapaa pääsy!
www.soulstab.com |
Artist 28.02.2007 15:43:17 (muokattu 28.02.2007 15:45:27) | |
---|
Eikös tuossa otsikossa lue "Maailman paras tyttöbändi- The Micragirls!"? Silloinhan täällä on toki oikeus ilmoittaa oma mielipiteensä parhaaksi tyttöbändiksi. Varmaan on myös oikeus ilmoittaa miksi em. yhtyeiden vertailu toisiinsa ei toimi? Aiheen otsikointi kyllä voisi olla mielestäni parempi, lähtökohtaisesti tuo kyllä tällaisen "se ja se on parempi" listausmentaliteetin. "Short lives make good movies. Short lives -bad advice." |
Johnny Buzz 28.02.2007 15:52:11 | |
---|
Varmaan on myös oikeus ilmoittaa miksi em. yhtyeiden vertailu toisiinsa ei toimi? Aiheen otsikointi kyllä voisi olla mielestäni parempi, lähtökohtaisesti tuo kyllä tällaisen "se ja se on parempi" listausmentaliteetin. Kyllä se vertailu mulle ainakin toimii ja vielä helposti. Loppupeleissä mulle on aika sama, jos Micra-fanien mielestä näin ei voi tehdä. Micragirlsistä en diggaa ja puolestaan Sahara Hotnights on ihan ok bändi, jonka keikallekin voisin mahdollisesti mennä. Soulstab live 3.3.2007 @ Bar Mendocino. Kaksi settiä: cover-setti n. 22:30, omat veisut 23:30. Vapaa pääsy!
www.soulstab.com |