Jormaz 23.02.2007 23:22:28 | |
---|
Ärsyttävää ohjausta taas. Loppusuoran kamppailua kuvataan suoraan edestä, joten ei ole mitään käsitystä kuka on edellä. Tärkeintä on tietää että ulkoradalla otetaan aina loppukiri. Tämän tietää jokainen ammattitaitoinen yleisurheiluselostaja. |
Sinap 24.02.2007 00:04:32 | |
---|
Mutta kun loppusuorakamppailu käydään rinta rinnan vierekkäisillä laduilla. Se on paljon jännempää kun ei näe selvääkään eroa..huomaatko..se toimii..oot vieläkin kiihtyny ;) Mua ärsyttää se, että joku ohjaaja täällä Suomessa on ohjannu miesten takaa-ajon yle24:lle. "Siinähän se tuubi on." |
Kaake 24.02.2007 08:26:45 | |
---|
Jauhojärveltä ihan ok, tosin hieman tasapaksu esitys. Muiden osalta mentiin sitten niinkuin odotettiin, esim. Similää en vaikka viimearvokisojen viestin perusteella valitsisi enää ikinä kisoihin. Miten nuo sakemannit jyräävätkin noissa miesten kisoissa. Minun nuoruudessa ne ei kyllä päässet mihinkään. Liekö itäsaksalaista valmennustaitoa vai kaurapuuroa, no ovathan he puhtaita (niinkuin muutkin..) kunnes toisin todistetaan. Ihan hyvä kisa oli, vaikka jotenkin loppukliimaksi ei sittenkään ollut niin hieno kuin odotti. Norski tosin meni taas nokilleen, joten eipä tullut turhaan herättyä. Kohta hypätään sitten mäkeä, katsotaan sanoi tohtori. No väärinhän se meni Hey Punk, where you goin' with that flower in your hand?
Well, I'm goin' up to Frisco to join a psychedelic band. |
Sinap 24.02.2007 10:31:18 | |
---|
Miten nuo sakemannit jyräävätkin noissa miesten kisoissa. Minun nuoruudessa ne ei kyllä päässet mihinkään. Liekö itäsaksalaista valmennustaitoa vai kaurapuuroa, no ovathan he puhtaita (niinkuin muutkin..) kunnes toisin todistetaan. Samoin italialaiset väläyttää aina arvokisoissa. Kai se on joku semmonen, että ajoitetaan kisoihin kunto. Nyt on tosiaan odotukset aika alhaalla. Malysz vie. Paras suomalainen on Olli sijalla 6. "Siinähän se tuubi on." |
Jani The Rock 24.02.2007 10:50:25 | |
---|
Mitähän tosta mäkikisasta veikkais... Suomeen ei ainakaan mitaleita tule. Toivottavasti Malysz voittaa ja Simon Ammann on toinen. Norskit ja Sliireenzauerbraatwurstbauerit jääköön kärkikolmikon ulkopuolelle. Your funeral, my trial. |
Jani The Rock 24.02.2007 11:55:04 | |
---|
Jahah, ties vaikka mitali tuliskin. Aika yllätyksellinen eka kierros. En olis ikinä uskonut että Suomipojat olis noin korkeella! Nyt kun vielä toinen kiekka menee samaan tahtiin, voi joukkuemäestäkin alkaa venttailla jotain muuta kuin "vain" pronssia. Your funeral, my trial. |
Sinap 24.02.2007 11:55:22 | |
---|
Jaahas...vetääkö se Olli sen mitalin kuitenkin...itseluottamus on aika korkealla vissii...kunnon fiilistelyä ja tuulettelua..toivotaan että kaveri nousee huippuhyppääjäksi...arvokisoissa alkanut menestys kyl yleensä vaan tuo paineita liikaa.. "Siinähän se tuubi on." |
DJKaaos 24.02.2007 11:57:25 | |
---|
Ei taida Olli pystyä pitämään asemiaan 2. kierroksella. Ei mitään mahiksia, ei riitä venymiskyky kahteen huippuhyppyyn. Minä olen minä. |
Sinap 24.02.2007 12:10:10 | |
---|
Ei taida Olli pystyä pitämään asemiaan 2. kierroksella. Ei mitään mahiksia, ei riitä venymiskyky kahteen huippuhyppyyn. Toihan olikin jo kolmas hyvä hyppy putkeen tosta mäestä. Joten sanoisin, että paineensietokyvystä kiinni enemmän. "Siinähän se tuubi on." |
Toihan olikin jo kolmas hyvä hyppy putkeen tosta mäestä. Joten sanoisin, että paineensietokyvystä kiinni enemmän. Ei silti. Ei mitään mahiksia. Ei niin ei. Fiilis ei oo mikään paras mahollinen. EDIT: Munsta tuntuu, että Rane on tänään paras meikäläinen. Minä olen minä. |
Kaake 24.02.2007 12:18:01 | |
---|
Mitä helevettiä tuomaristo nyt säätää? Noi kärkimiehethän hyppää Tokioon s*atana tolla menolla. No väärinhän se meni Hey Punk, where you goin' with that flower in your hand?
Well, I'm goin' up to Frisco to join a psychedelic band. |
riimu 24.02.2007 12:25:02 | |
---|
Mukavasti tulostaso vaihtelee tällä hetkellä. Saa nähdä sotkeeko tuulet kisan. The leaven which animated my existence is gone: the charm which cheered
me in the gloom of night, and aroused me from my morning slumbers, is
forever fled. |
Sinap 24.02.2007 12:31:12 | |
---|
Nyt kyl yhtäkkiä onkin aika kova joukkue suomella..neljä 15 joukossa. "Siinähän se tuubi on." |
leka 24.02.2007 12:36:02 | |
---|
Japanin Kochimotolla oli ensimmäinen arvokisadebyytti. |
riimu 24.02.2007 12:38:45 | |
---|
Ahonen perkele! The leaven which animated my existence is gone: the charm which cheered
forever fled. |
leka 24.02.2007 12:38:57 | |
---|
Ahonen voi nousta taas neljänneksi. |
riimu 24.02.2007 12:41:20 | |
---|
Kylläpä tästä tulee vielä mainio kärkitaistelu. The leaven which animated my existence is gone: the charm which cheered
forever fled. |
leka 24.02.2007 12:43:47 | |
---|
Näin sitä pitää! |
riimu 24.02.2007 12:44:11 | |
---|
Nyt pamahti kyl! Loistavaa Harri Olli! The leaven which animated my existence is gone: the charm which cheered
forever fled. |
leka 24.02.2007 12:45:52 | |
---|
Tiukaksi meni, mutta hieno suoritus. |