Walrus 23.02.2007 20:38:23 | |
---|
Mitä tulee Lovexin laulajaan, niin jostakin luin, että oli ollut just jossain kurkkuleikkauksessa(?) Voihan olla, että vaikuttaa jonkin verran laulamiseen(?) Aina se on samalta kuullostanu, ei mikään ihme että tolla laulutekniikalla joutuu leikkaukseen. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
Johannes_t 23.02.2007 22:28:47 | |
---|
ei mikään ihme että tolla laulutekniikalla joutuu leikkaukseen. Voitko tarkentaa? |
Lennu 23.02.2007 22:49:35 | |
---|
Voitko tarkentaa? Ai kui? Mitä kohtaa sä et ymmärtänyt? - onko sun lasi puoliks tyhjä vai puoliks täynnä?
- riippuu vähän mitä juo. |
Johannes_t 23.02.2007 23:18:28 | |
---|
Ai kui? Mitä kohtaa sä et ymmärtänyt? Mulla ei ole kauheasti näkemystä eri laulutekniikoista, ainakaan pelkän kuulon perusteella. En itse osaa, niin toivoisin, että mua valaistaisiin... |
Teijo K. 23.02.2007 23:23:43 | |
---|
Mulla ei ole kauheasti näkemystä eri laulutekniikoista, ainakaan pelkän kuulon perusteella. En itse osaa, niin toivoisin, että mua valaistaisiin... Kuulemma laulutekniikoihin perehtynyt pystyy kertomaan ihan kuulemisen perusteella miten rasittava tekniikka kenelläkin on. Nämä ovat kyllä korkeammalla tietoisuuden tasolla kuin mie. Tällaisesta siis _voi_ olla kyse. Mutta tosiaan kuten sanoin, ne on eri henkilöitä ne ja itse en osaa sanoa. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin olet ajatteleva asioita, ja kun käsität basson Tieksi. olet ymmärtävä Tien bassona. |
Jormaz 23.02.2007 23:25:22 | |
---|
Sellaista voihkimistahan se Theonin laulu on, ainakin sen imitoiminen rasittaa kurkkua. |
Teijo K. 23.02.2007 23:36:56 | |
---|
Sellaista voihkimistahan se Theonin laulu on, ainakin sen imitoiminen rasittaa kurkkua. Imitoiminen taitaa olla aina raskasta, kun äänijänteitä muokataan itselle epäluonnollisiin juttuihin? Tämä taas ottamatta Theoniin kantaa kun en ole sitä laulua kuullut. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin olet ajatteleva asioita, ja kun käsität basson Tieksi. olet ymmärtävä Tien bassona. |
Tupuna 23.02.2007 23:51:32 | |
---|
Kuulemma laulutekniikoihin perehtynyt pystyy kertomaan ihan kuulemisen perusteella miten rasittava tekniikka kenelläkin on. Nämä ovat kyllä korkeammalla tietoisuuden tasolla kuin mie. Tällaisesta siis _voi_ olla kyse. Mutta tosiaan kuten sanoin, ne on eri henkilöitä ne ja itse en osaa sanoa. No jollain tavalla Theon painaa sitä ääntään väärällä tavalla kurkustaan, vähän silläkin tavalla että yrittää kuulostaa jotenkin "siistiltä", mutta epäonnistuu. Miehellä on hento ääni, mutta yrittää puskea sitä ulos liian rajusti painamalla. Kauhean vaikea selittää, mitä tässä tarkoitan, mutta joka tapauksessa laulu ei ole rentoa. Näin ollen äänihuuliin kasaantuu painetta, kun kroppa ja pää ei ole yhtään mukana äänen tuottamisessa. Näin sitä joudutaan kurkkuleikkauksiin! ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Jormaz 23.02.2007 23:51:57 (muokattu 23.02.2007 23:55:57) | |
---|
Imitoiminen taitaa olla aina raskasta, kun äänijänteitä muokataan itselle epäluonnollisiin juttuihin? Tämä taas ottamatta Theoniin kantaa kun en ole sitä laulua kuullut. http://www.lovex.fi/Tuollahan noita maistiaisia voi kuunnella, siellä ruudun yläreunassa pitäis näkyä soitin. Kun keskittyy tuota laulua kuuntelemaan niin oikeen pahaa tekee, semmonen pahan kuuloinen voihkaisu vähintäänkin joka lauseen lopussa, kuulostaa ainakin siltä ettei tuossa kurkku vai mikälie lepää. |
Sinap 24.02.2007 00:13:06 | |
---|
Sellaista voihkimistahan se Theonin laulu on, ainakin sen imitoiminen rasittaa kurkkua. Mun mielestä se kuulostaa sille, että musa tulee vitun lujaa korvamonitorointiin ja kaveri käyttää liikaa ääntä..samasta syystä monitoroinnin ääni muuttaa hieman virettä, jolloin laulukin on epävireistä. "Siinähän se tuubi on." |
Mun mielestä se kuulostaa sille, että musa tulee vitun lujaa korvamonitorointiin ja kaveri käyttää liikaa ääntä..samasta syystä monitoroinnin ääni muuttaa hieman virettä, jolloin laulukin on epävireistä. ai miten monitorointi muuttaa virettä? Pataan!
...+alv. |
blaekie 24.02.2007 11:21:12 | |
---|
ai miten monitorointi muuttaa virettä? siten että jos monitorointi puuttuu kokonaan ;-) |
Sinap 24.02.2007 15:32:37 | |
---|
ai miten monitorointi muuttaa virettä? Johtuu korvan nonlineaarisuudesta. 100 Hz signaalin noustessa 40dB:stä 100dB:iin korva kuulee äänen noin 10% matalempana. 500 Hz signaali vastaavassa tilanteessa laskee noin 2%. "Siinähän se tuubi on." |
Volante 26.02.2007 19:41:39 (muokattu 26.02.2007 19:51:57) | |
---|
Jokohan porukka on ehtinyt perehtyä muiden maiden viisuehdokkaisiin? Sattuipa tänään töissä hiukan ylimääräistä vapaa-aikaa ja porukalla näitä tsekattiin. Alkoi vakavasti vaikuttaa siltä, että Hanna Pakarisella voisi olla top kymppiin mahkuja - mainittakoon kilpakumppaneista vaikka esimerkiksi Sveitsin edustaja, Dj Bobo, joka ilmeisesti siis edustaa kappaleella Vampires Are Alive: http://www.youtube.com/watch?v=9-dDxp8Cez0 Jotenkin musta kuitenkin tuntuu, että tuollakin teoksella voisi olla tsäänssejä sijoittua suht korkeallekin, ainakin kun vertaa noihin muihin vastaan tulleisiin ilmestyksiin... Youtubesta löytyy paljon muidenkin maiden edustajia vaikkapa hakusanoilla "eurovision 2007 winner". Tähän mennessä parasta antia lieneekin mielestäni Islannin edustaja. Ongelmansa on kuitenkin se, että biisi on jotain tuhanteen kertaan kuultua (ja sanaakaan en Islannin kieltä ymmärrä), mutta peittoaa mielestäni joka tapauksessa valtaosan muiden maiden edustajista. http://www.youtube.com/watch?v=Y08nwzqaBUU |
aikavaikea 26.02.2007 19:48:48 | |
---|
Tähän mennessä parasta antia lieneekin mielestäni Islannin edustaja. Molempien linkkien takana väijyi Bobo vampyyreineen. Iik! I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
Volante 26.02.2007 19:52:09 | |
---|
Molempien linkkien takana väijyi Bobo vampyyreineen. Iik! Kappas, niinpäs tekikin. Korjasin :) |
HaloOfFlies 01.03.2007 11:23:38 | |
---|
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Tympee Huttunen 01.03.2007 12:12:12 | |
---|
http://www.gigwise.com/news.asp?contentid=28597 Menisiköhän viisuvoitto tänä vuonna Englantiin? Englannin viimevuotinen esiintyjä oli kyllä yksi historian hirveimmistä. Reilu 30-v "räppäri", jonka kappaleen kertosäkeessä koulutytöt rääkyivät kammottavaa ulinaa. Justin Hawkins olisi taas erinomainen valinta viisuihin. Myös Brian Harvey on ehdolla viisuihin. Mies on tullut tutuksi East 17-yhtyeestä, mutta myös oudosta itsemurhayrityksestään: herra koitti ajaa itsensä päälle autolla. |
Sinap 01.03.2007 12:52:52 | |
---|
Justin Hawkins olisi taas erinomainen valinta viisuihin. Eikös sen pitäis olla lepäilemässä? "Siinähän se tuubi on." |
Heartwood 01.03.2007 13:00:48 | |
---|
Myös Brian Harvey on ehdolla viisuihin. Mies on tullut tutuksi East 17-yhtyeestä, mutta myös oudosta itsemurhayrityksestään: herra koitti ajaa itsensä päälle autolla. Ilahduttavan Monty Python -henkistä toimintaa. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |