Aihe: Rek Guitars
1 2 3 4 5 6 7
Dunga
23.02.2007 11:36:58
Eli eikun kirjeenvaihto nettiin!

Juuei? Ei tuosta kostu kukaan yhtään mitään jos aletaan huutelemaan että olisi pitänyt tehdä näin ja näin, parempi jättää vain osapuolien väliseksi mielestäni.
Ridin´ with the Horst. Ostan Line6 Pod XT:n. Tarjoa!
Werde
23.02.2007 13:21:56
Käsittääkseni ei. Perustuslaissa on periaatteellinen säädös (10 _) ja rikoslain 38. luvussa tarkemmin, mutta käsittääkseni saatuasi kirjeen se on ns. vapaata riistaa. Tietenkin asiasta voi olla muita rikosoikeudellisia seuraamuksia, esim. kunnianloukkaus, mutta rikoslain 24. luvun ja oikeuskäytännön mukaan elinkeinotointa harjoittavan toimintaa saa arvostella, jos asia koskee juuri toimen harjoittamista.

Eli eikun kirjeenvaihto nettiin!

Helvetti soikoon, jos pääministerin tekstiviestit ovat lähes koko kansan tiedossa niin tässä tapauksessa ei ole syytä pelätä mitään. Kunnianloukkaus tulee ensiksi mieleen tuosta REK:in lähettämästä kirjeestä, jossa tilaajan kitaratietouteen otetaan vahvasti kantaa.
I kneel only to God.. I don't see him here.
olli8
23.02.2007 13:42:56 (muokattu 23.02.2007 13:45:12)
Kirjoita heille takaisin mitenkä noin ammattitaitoiset miehet sitten ovat pystyneet kusemaan noinkin helppoja asioita. Kerro heille myös että olet tyytymätön kitaraan noitten vajavaisuuksien johdosta. Jos ne miehet siellä yhtään välittää asiakkaista niin jonkinnäköistä sopimusta kyllä tarjoavat.
joukov
23.02.2007 13:45:20
Helvetti soikoon, jos pääministerin tekstiviestit ovat lähes koko kansan tiedossa niin tässä tapauksessa ei ole syytä pelätä mitään. Kunnianloukkaus tulee ensiksi mieleen tuosta REK:in lähettämästä kirjeestä, jossa tilaajan kitaratietouteen otetaan vahvasti kantaa.

Jos jatketaan tällä linjalla niin m.netistä tulee Uusi Amerikka, jossa voit haastaa kenet tahansa oikeuteen mistä tahansa. Pidän oikeudestani loukata toisia kirjeitse sekä ottaa kantaa toisten kitaratietouteen.

Epäasiallista asiakaspalveluahan tuo on/oli mutta ehkä kannattaisi varmistaa, ettei sitä kirjoittanut viimeistä päivää töissä oleva heppu tai joku harjoittelija.
Paul Stanley: Live To Win, KISS: KISSology The Ultimate KISS Collection Vol.1 1974 - 1977
HeavyMachinery
23.02.2007 14:02:40

Eli tiivistäen: hyvä kitara kunhan kaulapainoisuudesta pääsen eroon. Toivottavasti pääsen.

Laita vasta painoa. Eli kontrolli kolo täyteen Lyijylevyä. Vaihda kevyemmät tunerit... Auttaa kummasit.
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Twinkle
23.02.2007 14:59:53
Kannattaa myös muistaa, että kaulapainoisuus on muuten aika yksilöllinen juttu. Itse en ole koskaan aistinut yhtäkään kitaraa kaulapainoiseksi vaikka näillä yleisesti kaulapainoisilla V:n muotoisilla olenkin soitellut. Voi olla semmoista etteivät puolassa ole lainkaan sitä mieltä että tuon painotus olisi mikään ongelma.

Kunnianloukkaus tulee ensiksi mieleen tuosta REK:in lähettämästä kirjeestä, jossa tilaajan kitaratietouteen otetaan vahvasti kantaa.

Jos tuolle pohjalle lähdetään niin puolet tämän palstan käyttäjistä voisi haastaa toisiaan oikeuteen. Kannattaa kyllä unohtaa koko homma ihan suosiolla jo konseptivaiheessa.
Jake.e
23.02.2007 16:56:11
Eli siis kitarassa on pieni ulkonäöllinen ongelma ja potikka väärän potikan sijalla? Kyllä tämä on minun mielestäni vähän turhaa kitinää. Sitten jos kitara olisi tehty vanerista ja kaulahalkeilisi voisi jo asiasta huomautella.

Noohh saas nähä mitä mieltää oon RANini saapumisen jälkeen.
Jerk.
Thule
23.02.2007 17:02:59
Eli siis kitarassa on pieni ulkonäöllinen ongelma ja potikka väärän potikan sijalla? Kyllä tämä on minun mielestäni vähän turhaa kitinää.

...ja tämä mielestäni jo naurettavaa. Jos tilaustyönä tehdään kitara asiakkaan toiveiden mukaisesti, niin millä ihmeen mittarilla katsottuna "pieni ulkonäöllinen ongelma" ja "potikka väärän potikan sijalla" ovat hyväksyttävissä? Anteeksi negatiivinen sävy, mutta pistää oikein suututtamaan tuon kaverin puolesta.
ralliolli
23.02.2007 17:06:56
Tein nyt päätöksen tälle jutulle lähettämällä heille asiallisen kiitosviestin. Eihän sieltä tosiaan mitään uutta ratkaisua löytynyt, mutta parempi vaan antaa olla ja koittaa itse toimia asian hyväksi. Kunhan laitan elektroniikat kuntoon ja ostan kunnon hihnan niin se on jo erittäin hyvä soittopeli, vaikkei olekaan ihan alkuperäisten toiveiden mukainen. Soundi on kuitenkin täydellinen - vain ulkonäössä ja soitettavuudessa pientä haikkää, joista viimeksi mainitun saan varmasti kuntoon. Ulkonäkö ei onneksi ole työkalulle niin tärkeää, joten loppujen lopuksi olen ihan tyytyväinen.
Jake.e
23.02.2007 17:17:02
Tein nyt päätöksen tälle jutulle lähettämällä heille asiallisen kiitosviestin. Eihän sieltä tosiaan mitään uutta ratkaisua löytynyt, mutta parempi vaan antaa olla ja koittaa itse toimia asian hyväksi. Kunhan laitan elektroniikat kuntoon ja ostan kunnon hihnan niin se on jo erittäin hyvä soittopeli, vaikkei olekaan ihan alkuperäisten toiveiden mukainen. Soundi on kuitenkin täydellinen - vain ulkonäössä ja soitettavuudessa pientä haikkää, joista viimeksi mainitun saan varmasti kuntoon. Ulkonäkö ei onneksi ole työkalulle niin tärkeää, joten loppujen lopuksi olen ihan tyytyväinen.

No hyvä että tähän päädyit. Elektroniikka on loppujen lopuksi melko halpaa "korjauttaa". Ammattilaiselle tuo on vartin homma.
Jerk.
stuugi
23.02.2007 17:42:10
Mun mielestä ton bindauksen puuttumattomuus on aika tyylikäs. pieni yksityiskohta johon huomio kiinnittyy sopivasti. Tietenkin on väärin jättää asiakkaan toiveet kuuntelematta.
olli8
23.02.2007 20:24:37

Kyllä meikäläiselle jää paha maku suuhun tästä. Selvästä speksauksesta poikkeukset on kyllä noissa käsipajoissa minusta anteeksiantamattomia. Niinkuin täällä on kerran joku sanonut tilasit ferrarin mutta sait fiiatin, samalta tehtaaltahan ne on.
ralliolli
23.02.2007 22:13:22
Kyllä meikäläiselle jää paha maku suuhun tästä. Selvästä speksauksesta poikkeukset on kyllä noissa käsipajoissa minusta anteeksiantamattomia. Niinkuin täällä on kerran joku sanonut tilasit ferrarin mutta sait fiiatin, samalta tehtaaltahan ne on.

En tiedä autoista mitään, mutta jotenkin tuntuu siltä ettei tämä nyt sentään Fiatiin ole verrattavissa. Pienistä ulkonäkövirheistäkään en jaksa piitata enää. Pieni epätäydellisyys kun on jopa toivottavaa - eipähän sitten harmita tulevat kolhutkaan niin paljoa.
Ben_D
24.02.2007 02:58:20

Mä en kyllä tyytyis väärään tuotteeseen noin helpolla. Ei toi ole se skitta, jonka tilasit. Lähetä se takasin ja pyydä fixaan bindaukset ja muut ongelmat....varsinkin noi bindaukset ovat niin selkee moka, että takasin vaan.
http://www.fiercemetal.org
ralliolli
24.02.2007 12:39:36
Paras tapa hoitaa asiat on maltti. Mäkin laitoin aluksi painokelvotonta tekstiä kitarasta ja Ranista ku en ollut tyytyväinen ja samaa tuli takaisin. En muista kuka se neuvoi käyttämään kumminkin malttia homman hoidossa ja se tuottikin lopuksi toivotun tuloksen. Kiitos siitä sille kaverille.

Asialinjalla olen pysynyt mielestäni kokoajan, ja kun mainitsin asiakaspalvelun tärkeydestä ja kuluttajansuojasta hekin laittoivat vähän perusteellisemman viestin, jossa perustelivat nämä virheensä jotenkin inhimillisillä kömmähdyksillä. Bindauksen korjaus vaatii jo hieman suurempia toimenpiteitä, joihin en halua ryhtyä, ja muut asiat voinkin hoitaa täällä. Pyysin heitä hyvittämään parikymppiä elektroniikkatöistä, mutta siihen he eivät suostuneet. Olin jo varsin kypsä tähän joustamattomaan tilanteeseen, joten päätin joustaa itse. Pitäköön tunkkinsa.
Ben_D
24.02.2007 13:09:43

Enpä nyt jaksa lukaista oliko näin, mutta....mikset ensimmäiset kuvat nähtyäsi pyytänyt heitä fixamaan bindingia ennenkuin lähettävän skitan?
Boogierooster
24.02.2007 13:54:46
He olivat vielä piilotelleet sitä aikaisemmissa kuvissa niin ettei siitä voinut huomauttaa kun vasta sen jälkeen kun kitara oli lähtenyt jo matkaan.

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
Ben_D
24.02.2007 15:18:05

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!

Juu..okei..paskempi homma.
atimoc
24.02.2007 15:30:39

Mun mielestä toi binding ei ole pahan näköinen noinkaan, mutta ratkaisuna kummallinen. Onko rakennuspuolen näkökulmasta muka jotenkin oleellisesti helpompaa/halvempaa jättää tollainen pätkä listoittamatta?

Puolan pojat todenneet "Oh shit, varastossa ei ole tarpeeks reunalistaa näin isoon bodyyn, no, tasataan se kolo tuonne taakse keskelle"?
Kun tekee töitä 40-50 tuntia päivässä, ei jaksa paljon muuta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)