skebajaba 22.12.2003 13:58:26 | |
---|
tere. haku ei toimi enkä googlettamalla oikeen löytänyt etsimääni. eli noista 70-luvun aria kitaroista tarttis informaatiota etenkin lespaul mallisista. eli laittakaahan noita nettisivuja mistä selviää kaikkea kivaa nuista kitaroista. kiitos. -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
Tympee Huttunen 22.12.2003 17:15:56 | |
---|
Kurkkaa mun omakuvaa. Onko sulla joku vastaava? Linkkikin löytyy jostakin...nimimerkki Kalm ainakin tietää. " Macro, sillä on hyvä kroppa ja se näyttää Jeesukselta." |
LaXu 22.12.2003 17:33:39 | |
---|
|
Tubeman 22.12.2003 17:42:28 | |
---|
tere. haku ei toimi enkä googlettamalla oikeen löytänyt etsimääni. eli noista 70-luvun aria kitaroista tarttis informaatiota etenkin lespaul mallisista. eli laittakaahan noita nettisivuja mistä selviää kaikkea kivaa nuista kitaroista. kiitos. Yhdellä kaverilla oli 70-luvulla Arian "Stratocaster" malli,, oli viimeistelyltään ja muutenkin oivallinen,uskaltaisin veikata jopa laadullisesti parempi kuin esikuvansa Fender. Samaisella hepulla oli myös Les Paul malli Arialta,musta,"kullatuin" heebelein.ja ei voi moittia työnlaatua tässäkään.. Paljon olis kolvattavaa,vaan ei aikaa.. |
skebajaba 22.12.2003 18:28:04 | |
---|
Yhdellä kaverilla oli 70-luvulla Arian "Stratocaster" malli,, oli viimeistelyltään ja muutenkin oivallinen,uskaltaisin veikata jopa laadullisesti parempi kuin esikuvansa Fender. Samaisella hepulla oli myös Les Paul malli Arialta,musta,"kullatuin" heebelein.ja ei voi moittia työnlaatua tässäkään.. se on toi samainen kitara mikä tossa näky kuvassa, on aivan pirun hyvä kepukka. http://www.soitin-huttunen.com/uploads/aria%20lp.jpgeikä hinnalla pilattu ainakaan. huuto.netissäkin on yksi tommonen myynnissä 300 euroo maksaa... -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
karik 22.12.2003 22:15:34 | |
---|
Yhdellä kaverilla oli 70-luvulla Arian "Stratocaster" malli,, oli viimeistelyltään ja muutenkin oivallinen,uskaltaisin veikata jopa laadullisesti parempi kuin esikuvansa Fender. Minulla on Arian isolapainen Strato-kopio 70-luvulta samoin kuin Fenderin 78-vuoden Strato. Laadultaan Aria on mielestäni kaukana Fenderin takana. Arian mikit menivät itselläni ensin vaihtoon, samoin kuin muu elektroniikka. Virittimet pitäisi myös vaihtaa jossain vaiheessa. Soinnin osalta Fenderiin verrattuna Aria ei soi yhtä heleästi. Vaikka mittasuhteet alkuperäiseen ovat ulkonevilta osiltaan yksi yhteen niin jotkin pienet jutut vaivaavat, esim. kielten ja mikkien välisen etäisyyden mitätön säätövara. Mutta olen toisaalta nähnyt huonompiakin Strato-kopioita kuin tämä Aria. |
skebajaba 23.12.2003 00:32:27 | |
---|
Minulla on Arian isolapainen Strato-kopio 70-luvulta samoin kuin Fenderin 78-vuoden Strato. Laadultaan Aria on mielestäni kaukana Fenderin takana... niin no mielipide asioita, tuo kyseinen malli mistä kuva ylhhääläkin on kyllä parhaita lespoja mitä oon ikinä soittanut, vertailussa esim gibson lespaul studio ja toi tuntu käteen paremmalta, ja soundas kans kyl tosi hyvältä... kaula oli mukava "halko" mut se on vaan positiivistä mielestäni. -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
Kossu 23.12.2003 08:24:13 | |
---|
Et tainut hirveästi etsiä Googlella löytyi vaikka mitä tietoa Arian kitaroista esimerkiksi tämä. http://www.therathole.org/guitars/models/models.html Minulla ei ole paljoakaan hyviä kokemuksia Arian kitaroista (ei myöskään kovin huonoja) mutta sensijaan paljon hyviä kokemuksia firman Aria Pro II bassoista joiden hinta-laatu suhde oli 80-luvulla mainio. ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker |
no en niin kauheasti, tai väärillä sanoilla lähinnä=) -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
fox 23.12.2003 19:49:22 | |
---|
mutta sensijaan paljon hyviä kokemuksia firman Aria Pro II bassoista joiden hinta-laatu suhde oli 80-luvulla mainio. Meidän komppikitaristi vannoo vanhan Aria Pro II:sen nimeen - neck-thru, kohtuulliset mikit ja toimii kuin ajatus. Vanhemmista vermeistä olen tutustunu lähinnä pariin strato-kopioon, nimittäin 70-lukulaisiin Aria Diamondeihin.. Matsumoku-konsernin vehkeitä.. |
Kalm 23.12.2003 22:52:22 | |
---|
Can't stand no longer - Ei seiso ilman lonkeroa |
wizard86 24.12.2003 14:48:01 | |
---|
Ostan 2004 tammikuussa Aria Sg:n n.150€ siitä voi kuulemma tiputtaa 10-20€ onko paljon?EI..kitarassa ei muuta vikaa ku satula ja kielet.. |
kalkkuna 24.12.2003 15:01:35 | |
---|
Ostan 2004 tammikuussa Aria Sg:n n.150€ siitä voi kuulemma tiputtaa 10-20€ onko paljon?EI..kitarassa ei muuta vikaa ku satula ja kielet.. No ei tosta kannata enää tiputtaa. |
skebajaba 24.12.2003 15:42:33 | |
---|
jos toki saat vielä tiputettua hintaa niin mikäs siinä. mut kyl luulen et ihan käypä peli on. -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |