Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 519 20 21 22 2365 66 67 68 69
Flow
21.02.2007 11:20:42
Erään bändin rumpalilla oli vakiosyy, minkä nojalla jättäytyi aina yhteisistä treenikarkeloista pois: "Pitää vahtia uunia"

Ei tuo huono syy ole jos maalla asustaa. Pitää vielä muistaa laittaa pellit kiinni...
When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on. -Thomas Jefferson
DethBanger
21.02.2007 15:17:17
"Mul on menoo" Treenien jälkeen kysyin mikäs se meno oli. "No pelasin battlefieldiä, meil oli matsi"
kuunnelkaas meidän thrash metalliamme osoitteessa www.mikseri.net/rayha , toivottavasti petytte!
rockalaiser
22.02.2007 16:19:57
"Kitarasta/bassosta puuttu kieli"
"Jalka on vähän kipee"

Uskokaa tai älkää noita on kuultu!
Diego
23.02.2007 14:21:26
Ei tuo huono syy ole jos maalla asustaa. Pitää vielä muistaa laittaa pellit kiinni...

Ei niin, jos vaan asuisi maalla... :P

Kyllä heillä ihan sähköuuni oli vain.
Ota Mobilatia jos närästää
LamaAjanElvis
23.02.2007 14:57:41

... mutta jos vetää pellit kiinni oikein kunnolla, niin rapula on seuraavan poissaolon syynä.
"We're all going to die." "Just once in your life man, try to be positive!" "Ok, i'm positive that we're all going to die." Sormet lähtee soundista.
kelando_jelbodo
23.02.2007 19:30:08
Eräs nimeltämainitsematon elävä legenda kerran treeneissä lopetti soiton(kesken biisin), laski basson alas, otti virrat pois vahvistimesta ja pistää takkia ja huivia kaulaan johon muut silmät pyöreinä että

Bändi: Jorgos(nimi muutettu)! Mitä vittiä sä kuvittelet tekeväsi?! Mihin sä kuvittelet lähteväsi?!?

Jorgos: No joO, mun pitää nyt mennä kun mulla on kotona karkkia ja sipsejä...

tositarina.

TOSITARINA!!!

KARKKIA JA SIPSEJÄ!? JOTAIN AIVAN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ, SE MIES ON MUN IDOLI. KAUTTA RANTAIN.
kakkapääjelöbodo
Burn
24.02.2007 12:55:04

"Mulla on tyttöystävän serkun synttärit."

Hiljaiseksi vetää.
Chuck Norris is just like you and me, he puts his pants on one leg at a time. Except when he puts his pants on, he fights North Koreans.
Mörkööö
24.02.2007 16:02:08
Eräs nimeltämainitsematon elävä legenda kerran treeneissä lopetti soiton(kesken biisin), laski basson alas, otti virrat pois vahvistimesta ja pistää takkia ja huivia kaulaan johon muut silmät pyöreinä että

Bändi: Jorgos(nimi muutettu)! Mitä vittiä sä kuvittelet tekeväsi?! Mihin sä kuvittelet lähteväsi?!?

Jorgos: No joO, mun pitää nyt mennä kun mulla on kotona karkkia ja sipsejä...

No ei helevetti.. karkkia ja sipsejä.. hahhahhaah, tämä oli kyllä jo paras ikinä! Pitääkin ite käyttää tätä syytä joskus.. :DD
Roksennus
24.02.2007 16:30:43

ai niin, maallahan ei ole sähköjä... Toimiikohan Kuopiossa VisaElectron? :D
"Time's never wasted when you're wasted all the time!"
Radiation
24.02.2007 17:30:00

Vaikka tännekin korpeen (simpele) on intternetti ja digiboksit tullu, ja visatkin toimii, perkule, niin kyllä noi uunin pellit pitää ihan käsineen kiinni tyrkätä.
toxic
25.02.2007 00:55:18 (muokattu 25.02.2007 01:07:48)
Kitaristimme läksi luontevasti biisien välissä kipaisemaan kuselle. Totesimme kaverilla olleen valtava kusihätä koska miestä ei kuulunut seuraavaan pariin tuntiin takaisin kämpille. Retkumaisesti hän oli päättänyt hyljätä mielestään epämiellyttävät harjoitukset jättäen omaisuutensa (takki, lompakko, laukku, kitara jne.) soittokämpille. Kun parin viikon kuluttua sovimme jällen harjoituksia, äijä oli mukana kuin mitään ei olisi tapahtunut. Että sellainen tapaus.

Miksi minusta tuntuu, että hän paskoi/kusi housuihinsa? :)

kyl se on vuoden intti pesti :( tänään nimittäin sain kuulla että kitaristi joutuu oleen vuoden.

Kai se nyt välillä pääsee reeneille?
Meester Henk
27.02.2007 09:40:56
Laulaja on pistänyt parit selitykset kehiin tässä viime viikkona. Minusta ne vähän haiskahtaa.

1.
Terve, en pääse huomenna treeneihin. Pitää mennä selvitteleen meidän huonekalujen tilausta ku on tullu toimittajan päässä hieman ongelmia prkl.

2.
Nainen on lähdössä muutaman päivän reissulle luokkansa kanssa Tallinnaan ja pitää auttaa pakkaamisessa ja mielellään kyllä vietän muutenkin illan sen kanssa ennen se lähtee.. Jostain syystä on näistä maanantaipäivistä nyt siunaantunut mulle ongelmallinen treenien kannalta.
"Ei sitä pitäs mennä nenineen sinne missä toiset on ollu munineen." - Klunssila
Torniojaws
27.02.2007 09:57:22 (muokattu 27.02.2007 09:57:46)

typerin syy ikinä on "ei jaksa"

Ei se välttämättä. Jos takana on 12 tunniksi venähtänyt raskas työpäivä, ei ne vajaamiehitykselliset treenit välttämättä nappaa päälimmäisenä.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Dominaattori
01.03.2007 16:23:47
"Mul on menoo" Treenien jälkeen kysyin mikäs se meno oli. "No pelasin battlefieldiä, meil oli matsi"

Tämä on vitun raivostuttavaa jos treenejä perutaan pelaamisen takia (cs, wow, yms. paska) Itse en ole tähän tilanteeseen joutunut mutta edellisen bändin toinen kitaristi oli ja on vieläkin hanakka poika pelaamaan cs:ää ja treenit myöhästelivät osittain tämän takia, vaikka hän ei sitä itse myöntänytkään/huomannut. Pointtini on että jos pelaaminen on tärkeämpää kuin treenaaminen silloin eivät asiat ole mielestäni tärkeysjärjestyksessä.
"Mikko Alatalo on käsite, tuote, tavaramerkki" www.mikkoalatalo.net
Dominaattori
01.03.2007 16:26:11 (muokattu 01.03.2007 16:27:12)
E: Röytöä
"Mikko Alatalo on käsite, tuote, tavaramerkki" www.mikkoalatalo.net
south_of_heaven
02.03.2007 08:25:51
Itelläni on luultavasti niitä paskimpia syitä, joskin sitten tapaan muotoilla niitä uskottavimmiksi...
Viimeksi jäin pois kun piti mennä tapaamaan hyvää kaveria. Tuon pistän kuitenkin sen piikkiin että loma oli juuri loppumassa enkä uskonut että kaikki pääsisivät muutenkaan
Ei bändissä soittaminen silti kyllästytä.
gorgonoidi
02.03.2007 12:22:45

Itselläni treenit menevät useinmiten kaiken muun tielle, eli kyllä jokaisissa treeneissä olen ollut. Nykyään kaikki ovat messissä eikä kukaan selittele mitään ettei pääse.
Joskus vain on tilanteita että joku ei pääse. Ei siihen mitään naurettavia syitä tarvita.
jannu
02.03.2007 12:30:26

Ei Visa Electron toimi missään.
"Smoking makes it easier to disappear in a puff of smoke. Start smoking today, be a ninja tomorrow!" -Tompsi
hevimeis
02.03.2007 23:35:23
Ootteko kuullu Rosesta se vei meidän bändin kitaristin...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)