Aihe: Idols 2006-2007
1 2 3 4 564 65 66 67 68122 123 124 125 126
Rattata
23.02.2007 17:02:15
Tervettä itsevarmuutta se vain oli, eikä voi kusipäisyydeksi noteerata.
Tässä maassa sitä pitää aina olla niin pää alaspäin ja leikkiä vain vaatimatonta, niin vaatimatonta, että.
Sehän se on kaunista kaikkia miellyttävää ja kosiskelevaa, kun toteaa, että enhän minä nyt mitään, kunhan tässä nyt vähän vain laulelen. Voi saatana!

Samaa mieltä, normaalia itsevarmaa puhetta. Kyllä ollaan täällä suomessa äkkiä niskakarvat pystyssä. Niinhän siitä Evilän Tommistakin tuli monien mielestä ylimielinen kusipää kun sanoi haastattelussa että tietää pystyvänsä parempaan.
Sinap
23.02.2007 17:26:06
Samaa mieltä, normaalia itsevarmaa puhetta. Kyllä ollaan täällä suomessa äkkiä niskakarvat pystyssä. Niinhän siitä Evilän Tommistakin tuli monien mielestä ylimielinen kusipää kun sanoi haastattelussa että tietää pystyvänsä parempaan.

Mun kaveri valitti kans että Kristian mokas.

Epävarma kaveri sai vaan itseluottamusta, silloin persoona saattaa muuttua hieman ulospäinsuuntautuneemmaksi ja itsekeskeisemmäksi.
"Siinähän se tuubi on."
DJKaaos
23.02.2007 18:39:18
Niinhän siitä Evilän Tommistakin tuli monien mielestä ylimielinen kusipää kun sanoi haastattelussa että tietää pystyvänsä parempaan.

No tuosta en tiedä, mutta Harri Haataisen ja Markus Pöyhösen manttelinperijäksi hän on vahvoilla. Eiköhän Evilä ole loikkinut jo uransa pisimmät loikat.
Minä olen minä.
Colin
23.02.2007 19:18:25
Tuhansien kateellisten laulujen maa...
Super-Jari
23.02.2007 19:48:26
Tuhansien kateellisten laulujen maa...

Kristian hei, ei kaikki negatiivinen palaute tarkoita kateellisuutta.
kyseinen
23.02.2007 20:20:13
Kristian hei, ei kaikki negatiivinen palaute tarkoita kateellisuutta.

No ei tietenkään, mutta pointti lienee kuitenkin ymmärretty.

Kriistinankin dumaus perustuu lähinnä siihen, että se on liian hyvännäköinen. Ja osaa laulaa. Ei vetele. Karaoke-prinssit/-prinsessat voittoon nyt heti. We need more trukkikuski and Wickholm-pulloposki.
It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt.
zekeode
23.02.2007 20:25:56

Toivottavasti Kristian tippuu ensimmäisenä. Jätkällä nousi kusi päähän saman tien. Koko eilisen lähetyksen sen vaan uhos ja kehu itseään. Uskomaton kaveri.

Täh? Sen sarkasmin niistä jutuista aisti kilometrien päähän. Varmasti Arin kanssa sopineet muutenkin noista jutuista etukäteen. Molemmilla kavereilla oikea asenne.
And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert.
Kärpäsruoska
23.02.2007 20:47:17
Kriistinankin dumaus perustuu lähinnä siihen, että se on liian hyvännäköinen. Ja osaa laulaa. Ei vetele. Karaoke-prinssit/-prinsessat voittoon nyt heti. We need more trukkikuski and Wickholm-pulloposki.

En nyt oikein osaa päättää, tulkitsenko tuon ironiaksi vai en. Ilmeisesti siitä ei kuitenkaan ole kyse, joten täytyy todeta, että tuo on turhankin rohkeaa puhetta. Voi olla, etten tajua laulamisesta tai ulkonäöstä mitään, mutta rehellinen mielipiteeni kuitenkin on, ettei Kristiina ole niin hyvä laulaja, että olisi ollut erästään paras vaihtoehto jatkoon. Kauneuskaan ei ole minulle ongelma, päinvastoin huomasin yhdessä erässä suosikkini muodostuneen liiaksikin ulkoisen olemuksen perusteella. Kannatan vaihtoehtoa, joka on mielestäni oikeasti paras, sillä minulla ei ole syytä kaunaiseen kyräilyyn.

Älä kerro ihmisille, mitä nämä ajattelevat, sillä he tietävät sen luultavasti itse paremmin.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28 Romantikkoitkijät #34
Sertzo S
24.02.2007 07:57:20 (muokattu 24.02.2007 07:59:04)
Täh? Sen sarkasmin niistä jutuista aisti kilometrien päähän. Varmasti Arin kanssa sopineet muutenkin noista jutuista etukäteen. Molemmilla kavereilla oikea asenne.

Noinhan se saattaa olla.

Tuli myöskin mieleeni, että kun ovat nämä ehdokkaat kirjoittaneet levytyssopimuksen Sony BMG:n kanssa, niin ovatkohan saaneet osaltaan oikeaa ja rehellistä informaatiota sopimuksesta ja ymmärtänet täysin mihin nimensa laittoivat eli lukeneet sen sopimuksensa tarkkaan.
Tämä vaan siksi, että mahdollisissa riitatilanteissa ovat heikoilla kansainvälisen ja ison levy-yhtiön lakimiesarmeijaa vastaan. Nuoria näissässä sopimusasioissa on mielestäni helppo kusettaa, kun ovat niin innoissaan, eikä välttämättä varuillaan. Olisi syytä olla solisteillakin omia juristeja etujaan valvomassa, jotka tarkistaisivat, sikäli kun asiantuntemusta riittää levybisneksestä, nuo idolien sopimusoikeudet ja jne. Se ei olekaan sitten aivan ilmaista puuhaa.
dfg
24.02.2007 10:04:08 (muokattu 24.02.2007 20:24:20)
Ja jottei asia menisi aivan turhaksi, Ari on suosikkini, mutta toivottavasti ei voita. Tulevaisuudessa kun ei välttämättä ole hyödyksi Idols-voittaja -titteli. Joku Anna tai vastaava turha tyyppi saa puolestani voittaa.
kyseinen
24.02.2007 11:16:10
Tulevaisuudessa kun ei välttämättä ole hyödyksi Idols-voittaja -titteli.

Joo ei tosiaan. Ennemmin kantsii voittaa Perä-Keikyän Karaokekunkku -kisa.
It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt.
bedlam
26.02.2007 10:14:33 (muokattu 26.02.2007 10:15:54)

Kriistinankin dumaus perustuu lähinnä siihen, että se on liian hyvännäköinen. Ja osaa laulaa.

Täytyy yhtyä tuohon Kärpäsruoskan ihmettelyyn. Itse ihmettelin suuresti Kristiinan semifinaalivoittoa, koska laulunsa ei minusta toiminut ollenkaan. Kristiina lausui englantia huonosti ja äänensä ei minua miellytä. Ulkonäöstä samat ihmettelyt, ehkä minulla on outo naismaku, mutta semifinaaleissa tippui mun mielestä nätimpiäkin tyttöjä jatkosta.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
Hannu H.
26.02.2007 13:24:19 (muokattu 26.02.2007 13:25:15)

Ei niin mitään.. Turhia hopisen..
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
Aina tapahtuu Backstagella
Jarkko G.
01.03.2007 10:08:47
Illan biisit:

1. Mia Permanto
Born to be my baby (Bon Jovi)

2. Panu Larnos
Eye Of the tiger (Survivor)

3. Kristian Meurman
Lapin kesä (V-M Loiri)

4. Kristiina Brask
Like a prayer (Madonna)

5. Ari Koivunen:
Perfect strangers (Deep Purple)

6. Johanna Hämäläinen
Moonlight Shadow (The Shadows)

7. Anna Abreu
Nothing Compares (U2)

Ilta-Sanomien nettiäänestyksessä ensimmäiseksi putoajaksi veikataan joko Johanna Hämäläistä tai Kristiinaa. Enkelitytöksi ristitty Kristiina ei veikkauksista hermostu.

- Minusta ei ole kuultu vielä kaikkea, Kristiina hymähtää arvoituksellisesti.

No ei Madonnalla räväytetä. Kristiina tippuu ekana.

Kristian Meurmanin valinta on persoonallinen, mutta putoamisvaaraa ei ole.

Panun valinta tuntuu taas kosiskelulta hevareille.
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
aikavaikea
01.03.2007 10:15:41 (muokattu 01.03.2007 10:17:16)
6. Johanna Hämäläinen

Jahas, enpä ole tuota Shadowsin versiota kuullutkaan. Johanna imitoi Hank Marvinin Stratoa? Mielenkiintoista. :-D

E: Ei saakeli, ja tämäkin vielä: 7. Anna Abreu - Nothing Compares (U2)

Nating kompeers juutuu... Kuka nämä tekee?
I got run over by truth one day. Didn't see the red light.
sticky fingers
01.03.2007 10:21:33
Illan biisit:

1. Mia Permanto
Born to be my baby (Bon Jovi)

- Biisi voi sopia ihan hyvinkin, jos vetää omalla asenteellaan.

2. Panu Larnos
Eye Of the tiger (Survivor)

- tuntuu väkisinyrittämiseltä. pelolla odotan. toisaalta osaava laulaja kuitenkin... Biisivalinnalla tämä kaveri ei kuitenkaan rockia itseensä sisäistä.

3. Kristian Meurman
Lapin kesä (V-M Loiri)

- Mielenkiintoinen. Jos tulkitsee vahvasti niinkuin semeissä, niin mahtavaa. ei putoa missään nimessä.

4. Kristiina Brask
Like a prayer (Madonna)

- Vähäisillä Madonnatiedoillani luulisin, että tässäkin voidaan onnistua. En ole varma, onko tää nyt se biisi, joksi sitä luulen, mutta saattaa tosiaan sopia K:lle.

5. Ari Koivunen:
Perfect strangers (Deep Purple)

- Puolet illan katsojista odottaa tätä. Niin minäkin, sikäli kun ehdin katsomaan...

6. Johanna Hämäläinen

- Jotenkin kliseinen biisivalinta. Häntäpään kisoissa, vaikka laulaa tietenkin osaakin.

7. Anna Abreu
Nothing Compares (U2)

- Mun mielestä ei ihan "Annamainen" biisi, mutta tähänastiset suoritukset antavat odottaa paljon. Ja se pikkutytön söpöys ei ainakaan minua häiritse...:)

Hyvä setti tulossa toivottavasti taas tänään. Yritetään olla töllön ääressä!

-sf
"...It's just entertainment folks!"
Sinap
01.03.2007 10:34:40
Panu tippuu tänään...kannattais vetää omaa musaa eikä lähteä kikkailee.
Hyvä Ari..oikea linja..ei onneks mitään junttiheviä.
"Siinähän se tuubi on."
Jarkko G.
01.03.2007 10:35:51
Jahas, enpä ole tuota Shadowsin versiota kuullutkaan. Johanna imitoi Hank Marvinin Stratoa? Mielenkiintoista. :-D

E: Ei saakeli, ja tämäkin vielä:

Nating kompeers juutuu... Kuka nämä tekee?

No mäkin aattelin että mikäs u2:n biisi tuo on,
mutta onkin sitten niin kliseinen valinta että haukotus tulee.
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
-Aleksi-
01.03.2007 10:45:01
Johanna putoaa. Arilla täydellinen kappalevalinta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)