Aihe: Mitä kannattaa opetella?
1 2
Cletus Awreetus
22.12.2003 17:48:33
Eikö? Soitatko siis koko ajan kaiken minkä osaat? Tauko on monesti tehokkaampi kuin..öö.. vaikka koko otelaudan kokoinen dimisweeppi.

Höhö, olet aika veijari. Noh, ajattelin vaan kun täällä kerran puhutaan treenaamisesta ja sitten heitetään, että soittamatta oleminen on parempi kuin jotkut moodi- tai arpeggio-kikkailut, että nyt olen missannut jotain tärkeää.
Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!!
Pluto
23.12.2003 12:23:22
Jaaha. Siis ei pitäisi treenata soittoa vaan pitää olla soittamatta? Tota pitää vähän aikaa kyllä maiskutella suussa, ei jotenkaan tunnu järkevältä?!

Lähinnä oli vaan tarkoitus todeta, että pelkän sormitekniikan lisäksi kannattaa opetella käyttämään päätä ja kuuntelemaan, millaiset jutut sopii mihinkin paikkaan. Se on tietysti jokaisen omasta mieltymyksestä kiinni, mutta tuopa olikin juuri minun mielipiteeni.

Vähän kärkevästihän se tuli esiin. Piis mään!
Hey silly, I got a fork.
hörhö
23.12.2003 22:39:28

Ala harjoittelemaan jazz-standardeja jonkun kokeneemman opastuksella. Saattaa aiheuttaa henkistä kasvua joissain tapauksissa.
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E Rautavaara
kimurantti1
24.12.2003 20:34:43
Höhö, olet aika veijari. Noh, ajattelin vaan kun täällä kerran puhutaan treenaamisesta ja sitten heitetään, että soittamatta oleminen on parempi kuin jotkut moodi- tai arpeggio-kikkailut, että nyt olen missannut jotain tärkeää.

Tarkoitettiinkohan tässä nyt sitä "less is more" periaatetta ?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)