wellu 23.12.2003 12:11:46 | |
---|
omistaako kukaan täällä em. vahvistimia? olisi mukava kuulla mielipiteitä,kun en ole vielä itse ehtinyt käydä tyyppäämässä. Lyrics.Wasted time between solos. |
Exhausted 23.12.2003 12:51:53 | |
---|
mulla on LC50, siinä on tosi hyvä puhdas kanava mutta se särökanava on aika onneton, mutta enpä tarvitse sitä |
Jani The Rock 23.12.2003 13:54:51 | |
---|
Mulla oli joskus VC30. Jotenkin kova soundi (no ihmekös tuo - EL84:set ja parasta A-luokkaa) eikä paljoa alakertaa. Kantokahva resonoi kuin perkele, se oli aina pakko vaimentaa jos soitti vähänkin kovempaa. Käytin tuota vahvistinta studiosessioissa, ja komppeihin oli pakko ottaa eturauhanen avuksi kun muuten soundi oli yhtä kilinää. Soolosoundi särökanavalla olikin sitten aivan tolkuttoman hyvä. Sillä sai aikaiseksi tappavaa jälkeä. Noita saman luokan vehkeitä on mennyt käsien läpi aika paljon, ja kyllä Laney on ollut siitä parhaasta päästä. Peavey Classicissa oli tosin paljon miellyttävämpi puhdas soundi. Mutta bluesia tai traditionaalisempaa rokkia soittavalle kitarasankarille, joka viihtyy enempi lead-puolella, Laney on parhaita vahvistimia mitä tiedän. Lowriding appeals to bad dudes. |
Hotakainen 23.12.2003 14:51:42 | |
---|
Mulla on VC30. Ihan hyvä vahvistin hintaisekseen. Puhdas kanava on loistava, särökanava riittää hyvin rokkiin. Ääntä lähtee liikaakin. |
Noihan on täysputkivempeleitä? Onkos niissä efx looppi? Jos on, niin mitä luuletta, Pelittäiskkö luupissä H&K Tuubimies hyvinkin? Meinaan, että jos tosta ei säröä tahdo lähteä, niin Tubesta kylä lähtee! Oon ajatellu jotain tollasta.. |
Exhausted 23.12.2003 15:13:50 | |
---|
kai nykyajan vahvareissa aina on efektilenkki. LC50:ssä on ainakin. |
MrGuitarist 23.12.2003 15:29:56 | |
---|
Mulla on tuo VC30 ja olen Jani the Rockin kanssa aikalailla samoilla linjoilla. Mulla oli joskus VC30. Jotenkin kova soundi (no ihmekös tuo - EL84:set ja parasta A-luokkaa) eikä paljoa alakertaa. Soundi on ehkä hieman "kova", tosin putkien vaihto ja biaksen säätö vaikutti melkoisesti asiaan, positiivisesti. Se riipivä ylämiddle, joka vaivasi originaaliputkilla, tasottui melkoisesti. Kantokahva resonoi kuin perkele, se oli aina pakko vaimentaa jos soitti vähänkin kovempaa. Tuota ongelmaa mulla ei ole ilmennyt. Melkoisen kirkassoundinen tuo VC30 on, mielelläni vaihtaisin vaikkapa sitä yläpäätä vähän voimakkaampaan bassotoistoon. Tähän tietenkin vaikuttaa myös kaapin koko, tuo kombo on kuitenkin aika pieni. Lisäkaapilla soittaessani sitä alapäätäkin löytyy jo paremmin. Mutta tyytyväineen omaani olen ollut nyt reilun vuoden. |
Volle 23.12.2003 17:11:42 | |
---|
Noihan on täysputkivempeleitä? Onkos niissä efx looppi? Jos on, niin mitä luuletta, Pelittäiskkö luupissä H&K Tuubimies hyvinkin? Meinaan, että jos tosta ei säröä tahdo lähteä, niin Tubesta kylä lähtee! Oon ajatellu jotain tollasta.. Kyllä niissä on molemmissa efektiluuppi. Täysputkivempeleitähän ne. Tai no, jo tarkkoja ollaan kaiku ja efektiluuppi lienevät transistoritoimisia (ainakin mun LC15R:ssä ne ovat), mutta ei siitä hirveätä haittaa ole. Jos haluaisi olla oikein puristi, pitäisi myös tasasuuntauksen tapahtua putkella, mikä on suhteellisen harvinainen ominaisuus nykyvahvistimissa. Kyllä niissä ainakin enemmän putkea on kuin tubefusioneissa. Haluan kitarakaapin. |
Volle 23.12.2003 17:17:15 | |
---|
Melkoisen kirkassoundinen tuo VC30 on, mielelläni vaihtaisin vaikkapa sitä yläpäätä vähän voimakkaampaan bassotoistoon. Tähän tietenkin vaikuttaa myös kaapin koko, tuo kombo on kuitenkin aika pieni. Lisäkaapilla soittaessani sitä alapäätäkin löytyy jo paremmin. Mutta tyytyväineen omaani olen ollut nyt reilun vuoden. Enemmän kuin koko vaikuttaa kaapin avoimuus takaa. Kun jaksan laitan omaa komboani hieman enemmän kiinni takaa, että saan lisää bassoa. Tosin takaa suljettu kaappikin on hankinnassa, tosin nupin kanssa käytettäväksi enimmäkseen. Suljetun kaapin läpi munkin pikku-Laney LC15R:kin suorastaan jyrähtää. Muutenhan sitä "vaivaa" sama ylävoittoisuus kuin noita isompiakin ilmeisesti. Haluan kitarakaapin. |
Lilli 23.12.2003 19:33:22 | |
---|
omistaako kukaan täällä em. vahvistimia? olisi mukava kuulla mielipiteitä,kun en ole vielä itse ehtinyt käydä tyyppäämässä. Vanha homma: osta VC30n - en tiedä parempaa. Ja keinokuorma, että saat päätteestä sielun esiin. That's it, no choice... - Same thing that made you live / can kill you in the end. |
Sammakko 23.12.2003 20:21:32 | |
---|
Aina kun tulee nimi laney vastaan niin meikäläisen rinnassa syttyy lämmin tunne. Hyviä vahvareita. varsinkin tuo lc30. sen tai pikkuveljen lc15(R):n aion vielä joskus hommata. Böö! |
kalkkuna 31.12.2003 15:22:31 | |
---|
Jees, saksasta on nyt tulossa laneyn lh50r-nuppi, onko kellään kokemusta? Sori off-topic. |
Härski 31.12.2003 15:40:55 | |
---|
Jees, saksasta on nyt tulossa laneyn lh50r-nuppi, onko kellään kokemusta? Sori off-topic. Melkein sama kun kysyis: "Söin just pallokalaa. Onko kellään kokemuksia?" |
kalkkuna 31.12.2003 15:44:28 | |
---|
Melkein sama kun kysyis: "Söin just pallokalaa. Onko kellään kokemuksia?" No kun ei jaksa odottaa että se tulee, niin muidenkin mielipiteitä voisi kuunnella, esim. yleistä tietoa mitä ei harmony-centralista löydä. |
Hotakainen 31.12.2003 18:33:43 | |
---|
Lillille: Olisko sulla mitään ääninäytteitä Laneystä Kankaanpään keinokuorman läpi soitettuna? Täytyisi nimittäin itsekin hommata vastaava. Niin ja paljonko maksoit siitä? Huora! Kuraperse! |
Hannu H. 01.01.2004 11:49:08 (muokattu 01.01.2004 21:39:02) | |
---|
Paljos LC30 ja VC30 maksaa suomessa? En ihan äkkiseltään ny ainakaan löytäny hintoja mistään... Niin, ja mitenkäs tuo LC15R pärjää jonkun lisäkaapin kanssa bändikäytössä? "Niin paljon on aihetta lauluun." R. Helismaa |
wellu 02.01.2004 14:57:24 | |
---|
Paljos LC30 ja VC30 maksaa suomessa? LC30 sain levytukusta kohtalaisen tinkaamisen jälkeen 650 yoroon. Lyrics.Wasted time between solos. |
moikki 04.01.2004 10:53:26 | |
---|
LC30 sain levytukusta kohtalaisen tinkaamisen jälkeen 650 yoroon. Mullekin tulee ens viikon aikana VC30. Pitäs vaan päästä kuopioon että sais haettua sen. Oli pakko päästä jossain edes "kehumaan". Let`s rock like fuck! by Mike Monroe |