EdDu 22.02.2007 23:46:34 | |
---|
Eli oon alotteleva basisti jol ei oo hirveesti rahaa ja kaveri myy mulle hyvässä kunnossa olevan warwick rock basson jonka se on ostanu kax vuotta sit.Se pyytää siit 90e.(thomanilla 490e)Mitä mieltä ootte?Ja osaatteko suositella jotain muita halpoja,mutta kelpo bassoja? |
pardy 23.02.2007 00:10:42 | |
---|
Ostaostaostaosta. Parempaa diiliä ei tule vastaan, mikäli kirjoituksessasi ei ollut typoa. |
kartmaan 23.02.2007 01:13:27 | |
---|
Mä ostan ostan! Hyviä soittimia hintalaadultaan. Ja jos et diggaa ni kyllä tuosta 250€ saa myydessä helposti |
absqua 23.02.2007 09:45:58 | |
---|
Eli oon alotteleva basisti jol ei oo hirveesti rahaa ja kaveri myy mulle hyvässä kunnossa olevan warwick rock basson jonka se on ostanu kax vuotta sit.Se pyytää siit 90e.(thomanilla 490e)Mitä mieltä ootte?Ja osaatteko suositella jotain muita halpoja,mutta kelpo bassoja? 90e on naurettavan HALPA hinta laatubassosta. Osta ihmeessa pois kuleksimasta. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Teijo K. 23.02.2007 09:56:46 | |
---|
On niin halpa että herää epäilys liekö siinä jotain vikaa? Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin olet ajatteleva asioita, ja kun käsität basson Tieksi. olet ymmärtävä Tien bassona. |
EdDu 23.02.2007 11:08:04 | |
---|
On niin halpa että herää epäilys liekö siinä jotain vikaa? ei.kunhan vaan varmistin ku en oo asian tuntija |
EdDu 23.02.2007 11:09:14 | |
---|
niin, ja toi on se kalliimpi versio.siis rockbass fortress.warwickin jou |
EdDu 23.02.2007 11:11:53 | |
---|
nyt se laski hintaa 50e. mikä idiootti!?! |
niin, ja toi on se kalliimpi versio.siis rockbass fortress.warwickin jou *Snif* Mun ensimmäinen oma basso oli Warwick Rockbass fortress. Rahapulassa armeijan aikana tuli myytyä pois. Erittäin hyvä peli. Voi kun saisi sen jostain takaisin.. Keksisit sinäkin joskus jotain omaa -sisäpiiri- Behkutalli #2 |
J.Hollström 23.02.2007 12:04:37 | |
---|
nyt se laski hintaa 50e. mikä idiootti!?! Kannattaa vielä tinkasta löysät pois. Lähtee varmaan pariin kymppiin jos trendi on toi. |
Dacatch 23.02.2007 14:23:00 | |
---|
Viinarahat viikonlopulle tiukassa varmaankin. Siinä tilanteessa on yksi soittopeli tullut myytyä lähes pilkkahintaan. "Wish in one hand, shit in the other, see which fills up first" - Old Wilkinson family saying |
Juippi! 23.02.2007 14:52:37 | |
---|
Voih!!! Mä haluun ton basson! |
sunder 23.02.2007 18:30:40 | |
---|
En taho olla ilonpilaaja mut kannattaa koittaa varmistaa, ettei basso ole pöllitty. "tuo soundi oli niinku ois kissanpennuilla soittanu" -Lemmes |
Satis 23.02.2007 20:32:46 | |
---|
Melkosen halvalla kyllä lähtis. Ettei vaan ois jotain vikaa bassossa. Tungen tähän samaan ketjuun oman kysymyksen eli oisko jollakulla kokemusta noista Warwickin nauhattomista bassoista? Nauhatonta nelikielistä oon katellu tuon viiskieliseni kaveriksi ja Warwickilla näyttäis olevan monenlaista tarjolla. Onkohan noista mihinkään vai kannattaako mieluummin katella jotain aivan muuta bassoa? Voi kun riittäis pieni taivas |
Johannes_t 23.02.2007 20:35:03 | |
---|
Melkosen halvalla kyllä lähtis. Ettei vaan ois jotain vikaa bassossa. Tungen tähän samaan ketjuun oman kysymyksen eli oisko jollakulla kokemusta noista Warwickin nauhattomista bassoista? Nauhatonta nelikielistä oon katellu tuon viiskieliseni kaveriksi ja Warwickilla näyttäis olevan monenlaista tarjolla. Onkohan noista mihinkään vai kannattaako mieluummin katella jotain aivan muuta bassoa? Muutamaa W:n nauhatonta oon soittanut ja kyllähän ne hiton hyviä ovat. Se Warwick-murina pääsee nauhattomassa vielä paremmin oikeuksiinsa. |
hollstro 23.02.2007 20:44:43 | |
---|
...oisko jollakulla kokemusta noista Warwickin nauhattomista bassoista? Nauhatonta nelikielistä oon katellu tuon viiskieliseni kaveriksi ja Warwickilla näyttäis olevan monenlaista tarjolla. Onkohan noista mihinkään vai kannattaako mieluummin katella jotain aivan muuta bassoa? On kokemusta ja on hyviä, ainakin Warwickit. Rock basseista ei ole kokemuksia. Warwick on hyvin tehty hyvistä puista. Just nyt ei niin kovassa huudossa kuin 15-10 vuotta sitten, ja siksi käytettyjä saa kohtuuhinnalla. 80-luvun Warret ovat tulevaisuuden vintagea. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
Kieppi 23.02.2007 21:01:09 | |
---|
80-luvun Warret ovat tulevaisuuden vintagea. Torillahan on juuri yksi tämmöinen. Aivan törkeän hyväsoittoinen ja -soundinen peli vielä kaiken lisäksi. Kalamies #10 >-)))>. "Juu plei veri gud bääs." -Juice Leskinen- |
Satis 23.02.2007 21:34:00 | |
---|
Kiitosta vastauksista. Kuulostaa ihan hyvältä tuo Warwick, joten pitääpä käydä testaamassa, jos sattuu noissa Oulun musaliikkeissä sellasia olemaan. Tosiaan tuo nauhaton kiinnostaa eniten, kun sellasta olen jo pidempään kaavaillu seuraavaksi hankinnaksi. Voi kun riittäis pieni taivas |
EdDu 24.02.2007 01:12:49 | |
---|
Nyt joku idiootti meinaa ostaa ton warwick rockbass fortressin100e. korotan 120 |
sunder 24.02.2007 02:57:55 | |
---|
Kiitosta vastauksista. Kuulostaa ihan hyvältä tuo Warwick, joten pitääpä käydä testaamassa, jos sattuu noissa Oulun musaliikkeissä sellasia olemaan. Tosiaan tuo nauhaton kiinnostaa eniten, kun sellasta olen jo pidempään kaavaillu seuraavaksi hankinnaksi. Kullaksella on yleensä joku std. Corvette ollut hyllyssä. Nauhattomia en ole nähnyt... "tuo soundi oli niinku ois kissanpennuilla soittanu" -Lemmes |